on Fc Barcelonan koulureppu mielestäsi liian lapsellinen
kolmoselle menevälle 8-vuotiaalle pojalle?
Ostettiin pojan toiveesta hänelle sellainen ja siskoni purskahti nauruun ja sanoi, että hänen mielestään max ekaluokkalaiselle soveltuva tuollainen reppu. Reppu ei siis mitään "eskarirepun" kokoa, vaan ihan normaalin kolulurepun kokoinen.
Pojalta pääsi itku ja nyt ei suostu reppua käyttämään ja haluaa uuden.
Kommentit (8)
Hyvä reppu on. Ei ole lapsellinen. Minun lapsen koulussa monilla pojilla oli fcB:n tai Realin reppuja. Myös kutosluokkalaisilla.
Pitäisin kyllä sinuna siskollesi puhuttelun.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:04"]Hyvä reppu on. Ei ole lapsellinen. Minun lapsen koulussa monilla pojilla oli fcB:n tai Realin reppuja. Myös kutosluokkalaisilla.
[/quote] Eihän siitä enää harmia ole, kun aikuinen lapsellisesti tyrmäsi pojan maun.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:04"]Hyvä reppu on. Ei ole lapsellinen. Minun lapsen koulussa monilla pojilla oli fcB:n tai Realin reppuja. Myös kutosluokkalaisilla.
[/quote] Eihän siitä enää harmia ole, kun aikuinen lapsellisesti tyrmäsi pojan maun.
[/quote] SIIS HYÖTYÄ, ei harmia
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:04"]Hyvä reppu on. Ei ole lapsellinen. Minun lapsen koulussa monilla pojilla oli fcB:n tai Realin reppuja. Myös kutosluokkalaisilla.
[/quote] SIIS HYÖTYÄ, ei harmia
[/quote]
Tädissä on vikaa, ei repussa!
kiitos teille:) pitääpä näyttää pojalleni teidän vastauksianne, jospa hänelle tulisi parempi mieli ja suostuisi käyttämään reppua. Hän viime talvesta saakka puhunut, että seuraavaksi haluaa Barcelonan repun.
Poika harrastanut jo useamman vuoden futista ja on lähes kaikki päivät kavereiden kanssa treenien lisäksi kentällä palloa potkimassa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:13"]kiitos teille:) pitääpä näyttää pojalleni teidän vastauksianne, jospa hänelle tulisi parempi mieli ja suostuisi käyttämään reppua. Hän viime talvesta saakka puhunut, että seuraavaksi haluaa Barcelonan repun.
Poika harrastanut jo useamman vuoden futista ja on lähes kaikki päivät kavereiden kanssa treenien lisäksi kentällä palloa potkimassa.
[/quote] Noniin, reppuhan sopii pojalle kuin nenä päähän! Täti voisi pyytää pojalta henkilökohtaisesti anteeksi.
No ei tietenkään ole liian lapsellinen! Tosi kiva täti pojalla.