Mies nolasi mut hesen kassalla
Tulin vanhempieni luota ja kotonamme ei ole ruokaa, en jaksanut käydä kaupassa ja ruveta kokkaamaan, joten laitoin miehelle viestiä, että mitä haluaa matkan varrella olevalta heseltä.
Mies vastasi ja hesen kassalla olin et "yks juustoateria fantalla ja yks Mangus-ateria zero colalla :)"
Vaikka se on oikeasti Angus eikä Mangus -.- siinä oli monta jonossa kuulemassa ja kassakin oli et häääöh??
Kommentit (39)
helvetti miten noloa. en ton jälkee kävelis missää ihmisten ilmoilla kahteen viikkoon.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:05"]Tai ehkäpä mies sanoikin ihan oikein, mutta sä kuulit väärin? Jokatapauksessa ei toi nyt maailmanloppu ole.
[/quote]
Kuuli väärin tekstarissa?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:07"]No hei, mun mies kysy grillatessaan, et montako makkaraa syön, vastasin kolme, johon mies totesi, ettei KUKAAN muu nainen koskaan ole syönyt kolmea. Tuli vähän paska fiilis, mä syön ku hevonen eikä KUKAAN muu nainen ole koskaan näin tehnyt. Ei nyt verrannut onneksi sentään entisiin naisiinsa kun monikossa puhui (hänellä vain yksi exä) vaan yleisesti [/quote] Kolme maggaraa kyllä on paljon.
[/quote]
Minä söin neljä kun viimeksi grillattiin. JA porsaanpalan.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:56"]Tulin vanhempieni luota ja kotonamme ei ole ruokaa, en jaksanut käydä kaupassa ja ruveta kokkaamaan, joten laitoin miehelle viestiä, että mitä haluaa matkan varrella olevalta heseltä.
Mies vastasi ja hesen kassalla olin et "yks juustoateria fantalla ja yks Mangus-ateria zero colalla :)"
Vaikka se on oikeasti Angus eikä Mangus -.- siinä oli monta jonossa kuulemassa ja kassakin oli et häääöh??
[/quote]
Ihana:)!
[/quote]
Eiku tää oli oikeesti ihana sattumus.Mua hymyilyttää,mutta ihan hyvällä:)
Jätä se sika ap!!! Ei tuollaista kuulu kestää. Heti turvakotiin ja ma terapiaan.
Pepper your angus, I'm coming in dry!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:07"]No hei, mun mies kysy grillatessaan, et montako makkaraa syön, vastasin kolme, johon mies totesi, ettei KUKAAN muu nainen koskaan ole syönyt kolmea. Tuli vähän paska fiilis, mä syön ku hevonen eikä KUKAAN muu nainen ole koskaan näin tehnyt. Ei nyt verrannut onneksi sentään entisiin naisiinsa kun monikossa puhui (hänellä vain yksi exä) vaan yleisesti [/quote] Kolme maggaraa kyllä on paljon.
[/quote]
[/quote]
Nyt ymmärrän, miten porukka saa lisäkiloja kesällä. Turha sitten itkeä, että vaatteet puristaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:56"]
"yks juustoateria fantalla ja yks Mangus-ateria zero colalla :)"
[/quote]
Muistithan lausua ton hymiönkin? Hakapiste sulkumerkki.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:08"]
[/quote]
[/quote]
Ja sitten itketään kesäkiloja.
Anteeksi siis kaksoispiste, ajattelin omiani.
Kyllähän nainen voi hyvinkin syödä 3 makkaraa, jos ei muuta ota samalla. Tiedän montakin jaa tiedän myös niitä naisia jotka syö yhden makkaran ja ovat sitten aivan täynnä. Kuitenkin molempiin ryhmiin kuuluu ylipainoisia ja normaaliapainoisia.
Ei ne yhdellä kertaa syödyt makkarat kerro mistään mitään. Kokonaisuus ratkaisee. Kaikki ei kehtaa syödä kolmea vaikka olisi nälkäkin. Se vasta tyhmää on. Miehelles olisit voinut sanoa, että mistä se muiden syömiset tietää.
Ap.lle Miten se miehes sut häpäsi, jos et ollut edes paikalla? Itse olisin ajatellut, et vitsillä sanoi.
Ei mmulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:43"]
Kyllähän nainen voi hyvinkin syödä 3 makkaraa, jos ei muuta ota samalla. Tiedän montakin jaa tiedän myös niitä naisia jotka syö yhden makkaran ja ovat sitten aivan täynnä. Kuitenkin molempiin ryhmiin kuuluu ylipainoisia ja normaaliapainoisia.
Ei ne yhdellä kertaa syödyt makkarat kerro mistään mitään. Kokonaisuus ratkaisee. Kaikki ei kehtaa syödä kolmea vaikka olisi nälkäkin. Se vasta tyhmää on. Miehelles olisit voinut sanoa, että mistä se muiden syömiset tietää.
Ap.lle Miten se miehes sut häpäsi, jos et ollut edes paikalla? Itse olisin ajatellut, et vitsillä sanoi.
Ei mmulla muuta.
[/quote]
Ai luin vähän huolimattomasti, eli edellleen miten miehes sut häpäisi. Itsehän sen teit, jos jotain häpeämistä nyt sit jossain oli.
ei mulla muuta.
Tää oli niin tyhmä, että alkoi naurattaa :D
Mitä sitten? Tuskin ketään kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:59"]
Mikä kohta tossa oli noloa
[/quote]
Se, kun ap päätti kirjoittaa asiasta tänne. Siinä vaiheessa muuttui noloksi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:56"]
Tulin vanhempieni luota ja kotonamme ei ole ruokaa, en jaksanut käydä kaupassa ja ruveta kokkaamaan, joten laitoin miehelle viestiä, että mitä haluaa matkan varrella olevalta heseltä. Mies vastasi ja hesen kassalla olin et "yks juustoateria fantalla ja yks Mangus-ateria zero colalla :)" Vaikka se on oikeasti Angus eikä Mangus -.- siinä oli monta jonossa kuulemassa ja kassakin oli et häääöh??
[/quote] nostapa hieman sitä itsetuntoa, miehesi taitaa olla huumormiehiä
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:06"]Mitäs jos olisi tilannutkin Anus-aterian.
[/quote]
Tai mangusti :/