Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies nolasi mut hesen kassalla

Vierailija
09.08.2015 |

Tulin vanhempieni luota ja kotonamme ei ole ruokaa, en jaksanut käydä kaupassa ja ruveta kokkaamaan, joten laitoin miehelle viestiä, että mitä haluaa matkan varrella olevalta heseltä.

Mies vastasi ja hesen kassalla olin et "yks juustoateria fantalla ja yks Mangus-ateria zero colalla :)"

Vaikka se on oikeasti Angus eikä Mangus -.- siinä oli monta jonossa kuulemassa ja kassakin oli et häääöh??

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tärkeimmät: saitte aterianne.

Vierailija
2/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut tästä mitään, todennäköisesti ketään ei myöskään kiinnostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Miten nyt tuosta eteenpäin.

Vierailija
4/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetuntoharjoitukset olisivat poikaa. liity vaikka johonkin näytelmäkerhoon :)

Vierailija
5/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaihtoehto on jättää se sika. Tai tunge rotanmyrkkyä sen Mangus-ateriaan.

Vierailija
6/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sohvalle nukkumaan.

Vierailija
7/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kohta tossa oli noloa

Vierailija
8/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa kriisiapuun tjv

Vierailija
9/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo M tuossa sanan alussa tuskin edes kuului. Ei varsinkaan, jos kuulija odotti kuulevansa "Angus". Kuvittelet vain.

Vierailija
10/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta. Ajattele, jos olisi jotakin Pruppadix-ateriaa vaatinut.

Vierailija
11/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalainen voi kokea tämän kiusalliseksi tilanteeksi.

Vierailija
12/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla olet, AP? Ainakin meilläpäin kokoontuu Angus-nolattujen naisten tukiryhmä. Ei kannata jäädä yksin traumaansa märehtimään.

Vierailija
13/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:56"]Tulin vanhempieni luota ja kotonamme ei ole ruokaa, en jaksanut käydä kaupassa ja ruveta kokkaamaan, joten laitoin miehelle viestiä, että mitä haluaa matkan varrella olevalta heseltä.

Mies vastasi ja hesen kassalla olin et "yks juustoateria fantalla ja yks Mangus-ateria zero colalla :)"

Vaikka se on oikeasti Angus eikä Mangus -.- siinä oli monta jonossa kuulemassa ja kassakin oli et häääöh??
[/quote]
Ihana:)!

Vierailija
14/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkäpä mies sanoikin ihan oikein, mutta sä kuulit väärin? Jokatapauksessa ei toi nyt maailmanloppu ole.

Vierailija
15/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos olisi tilannutkin Anus-aterian.

Vierailija
16/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, mun mies kysy grillatessaan, et montako makkaraa syön, vastasin kolme, johon mies totesi, ettei KUKAAN muu nainen koskaan ole syönyt kolmea.
Tuli vähän paska fiilis, mä syön ku hevonen eikä KUKAAN muu nainen ole koskaan näin tehnyt. Ei nyt verrannut onneksi sentään entisiin naisiinsa kun monikossa puhui (hänellä vain yksi exä) vaan yleisesti

Vierailija
17/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Sattuuhan sitä, että sanoo vahingossa väärin. Luulin otsikon perusteella, että miehes suunnilleen kiskas housusi nilkkoihin siinä kesken tilaamisen.

Vierailija
18/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:07"]No hei, mun mies kysy grillatessaan, et montako makkaraa syön, vastasin kolme, johon mies totesi, ettei KUKAAN muu nainen koskaan ole syönyt kolmea.
Tuli vähän paska fiilis, mä syön ku hevonen eikä KUKAAN muu nainen ole koskaan näin tehnyt. Ei nyt verrannut onneksi sentään entisiin naisiinsa kun monikossa puhui (hänellä vain yksi exä) vaan yleisesti
[/quote]
Kolme maggaraa kyllä on paljon.

Vierailija
19/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ikää se kuusitoista? Sanoit yhden sanan väärin. Siis voi nolous! Miten voitkaan ikinä toipua tästä.

Vierailija
20/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:10"]Oliko ikää se kuusitoista? Sanoit yhden sanan väärin. Siis voi nolous! Miten voitkaan ikinä toipua tästä.
[/quote] Yhden KIRJAIMEN.