Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei, ei tätä pitäisi hävetä, mutta hävettää silti. Menkat alkoi yllättäen töissä.

Vierailija
09.03.2022 |

Kesken oppitunnin. Oppilaat tekivät hiljaisesti tehtäviä ja kirjasin poissaoloja Wilmaan. Yksi oppilas viittasi mut hänen luokseen ja kun nousin niin huomasin, että mun housut olivat veressä. Oppilaatkin varmasti huomasivat, vaikka kukaan ei sanonut mitään. Sain rehtorin sijaistamaan lopputunniksi ja lähdin kotiin. Tiedän, että ei tarvitse hävetä, mutta hävettää silti.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siittä, nyt ku se on vasta tapahtunu niin voi olla vaikka mitä tunteita. Kyllä se siittä ajan kanssa. Tuo voi olla oppilaillekki ihan tarpeellinen kokemus, jos selkeästi sen huomasivat, että näkevät että noinkin voi käyä ihan aikuisellekin

Vierailija
2/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat kovin pieniä niin kannattaa huomenna kertoa, mikä sulle tuli. Pieni ei välttämättä ymmärrä ja saattaa pelästyä kun näkee verta. Ei ollut nolo asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ensimmäinen, jolle käy noin töissä. Ihmisiä me vain ollaan. Älä huoli. Ei tarvitse hävetä.

Vierailija
4/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne muutaman kuvan ehti susta nappaamaan 😆

Vierailija
5/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole housut menneet vereen vaan tullu joskus sellainen märkä tahmea läntti haarojen väliin.

Vierailija
6/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gert vuttase nohiba.

Vierailija
7/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap. Mulle edesmennyt äitini aina opetti, että pidä mustia housuja kun on kuukautiset. Näin olen tehnyt kohta viisikymppiseksi asti. Minusta tämä on hyvä neuvo.

Vierailija
8/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli huono 🙄

Vierailija
9/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt töissä samoin. Onneksi olen päiväkodissa töissä niin oli jopa varavaatteet mukana. Älä välitä, noita sattuu.

Vierailija
10/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii,aurinko paistaa.....

Vierailija
11/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että opettaja🤣.Tuskin.

Vierailija
12/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ensimmäinen, jolle käy noin töissä. Ihmisiä me vain ollaan. Älä huoli. Ei tarvitse hävetä.

Niin. Tiedän sen, mutta kyllä se nololta tuntuu, kun omalle kohdalle osuu. ap

Vierailija
13/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tamponi valmiiksi sinne minne pitääkin, jo useita päiviä ennen menkkojen alkua, tai käytä varalta sidettä.

Miten joku nainen voi muka vielä nykypäivinäkin saada muka menkat yllätteän kesken työpäivää.

Kai niitä nyt joitain oireita on aina pikkasen, että voi olettaa kuukautisten kohtapuolin alkavan.

Ja mitä sulla oli päällä, kun veri niin selvästi näkyi?

Vierailija
14/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap. Mulle edesmennyt äitini aina opetti, että pidä mustia housuja kun on kuukautiset. Näin olen tehnyt kohta viisikymppiseksi asti. Minusta tämä on hyvä neuvo.

On tuo hyvä neuvo silloin kun on menkat, mutta jos ne ihan yllättäen alkaa, niin ei välttämättä ole osannut varautua. ap

Vierailija
15/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, mä oon tuhonnut kalliin valkoisen design-tuolin töissä ja kerran yhden työtuolin. Mulla menkat alkaa aina äkkihulauksella, eli syöksähtää oikein. Saakeli että hävetti ja vielä siivooja yritti pelastaa tuolia. Nyt jo naurattaa.

Vierailija
16/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä tamponi valmiiksi sinne minne pitääkin, jo useita päiviä ennen menkkojen alkua, tai käytä varalta sidettä.

Miten joku nainen voi muka vielä nykypäivinäkin saada muka menkat yllätteän kesken työpäivää.

Kai niitä nyt joitain oireita on aina pikkasen, että voi olettaa kuukautisten kohtapuolin alkavan.

Ja mitä sulla oli päällä, kun veri niin selvästi näkyi?

Esimerkiksi minä. Mulla on pcos ja yleensä melko pitkä kierto ja rinnat kipeät ennen kuukautisia. Nyt kävi jotain ja alkoivat täysin yllättäen melkein pari viikkoa etuajassa. En ollut yhtään varautunut, kun ei ole edes rinnat olleet arat. ap

Vierailija
17/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkii!

Vierailija
18/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sen hävettävämpi ole kuin että tulee paskat housuunkaan. Girl power!

Vierailija
19/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ap, mä kävelin kerran kolme tuntia päivystyksessä veret haaruksissa huomaamatta yhtään mitään. Ja sitä oikeasti oli joka puolella.

Vierailija
20/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sattuu, älä huoli.