Kuinka kauan teillä kesti koronan oireet?
Kommentit (9)
Viime keskiviikkona alkoivat oireet, tämä on ensimmäinen terve päivä. Kuume sahaili kivasti koko viikonlopun ja edelleen väsyttää.
Mulla kesti kaksi viikkoa. Oli kyllä todella lievät oireet
Oireet alkoi 2 vk sitten. Nyt pahin ohi, mutta köhä, väsymys, räkäisyys, edelleen tallella. En ole vielä kunnossa.
Kolme rokotetta saanut.
Aktiivinen tartunta joku 10 päivää, mutta nyt on 10. viikko menossa oireiden alusta ja lämpöily, väsymys sekä hermosäryt on aaltoilleet. Edelliset pari viikkoa oli lämpöä 0,5-1 astetta enemmän kuin tavallisesti, nyt se sitten laski normaalille tasolle, mutta olo on tavallista väsyneempi.
Alle viikon, paitsi maku- ja hajuaisti oli poissa vähän pidempään, mutta neki alle kaks viikkoa.
Jaa-a. Altistuin reilu viikko sitten tiistaina ja torstaina alkoi päänsärky sekä silmäsärky. Samana päivänä näytti kotitesti plussaa. Yskää ei ole eikä kurkkukipua, mutta eilen alkoi särkeä ja kirvellä ikeniä (jep!) eli liekö makuaisti sitten seuraavana menossa.. Se on vielä tallella samoin kuin hajuaistikin mutta tänä aamuna oli nenä hieman tukossa ja se tosiaan on eka flunssamainen oire tähän asti. Kuumettakaan ei ole vielä ollut.
Outo tauti.
Itselläni kesti varsinaiset oireet suunnilleen 10 päivää. Kaikkien oireiden katoamiseen meni puoli vuotta.
Sairastin deltan.
Neljä viikkoa nyt sairastumisesta. Eka viikko pahin, sitten kovaa flunssaa ja yskää, kolmas viikko yskää ja hengästymistä, nyt pientä nuhaa eikä vieläkään pysty kovin nopee kävelee.
Pitkään kestää ennenkun voi alottaa liikunnan.
Saa nähdä, maanantai-iltana alkoi oireet, eilen kävin iltapäivällä testissä ja aamulla tuli positiivinen tulos. Koko perhe käynyt läpi ja kaikilla kestänyt n. 5-6 päivää. Minä olen nyt viimeinen.