Oon 170cm pitkä ja painan 150kg
Kommentit (24)
Minä olen 172 cm ja nyt on tullut muutama liikakilo ja paino on kohonnut 56 kg. Kauheat jenkkikset :( onneksi pudotettavaa on vain muutama kilo. Vaikea kuvitella sataa lisäkiloa :D.
Mäki tuun lenkille; 158 cm ja 112 kg. Missä nähhää?
Bull Mentula on 182/140 eli ei tarvitse paljon laihduttaa niin on Mentulan näköinen.
Hei varovasti, täällä on aika vanhat puhelinpiuhat ja ne notkahti melkein maahan asti tosta avauksesta. Kohta joku liitos pettää.
Mä muuten olin 158 cm ja 160 kg ku aloitin zumban.. :) olin siihen mennessä jo laihduttanut useemman kympin. Mut oikeesti kyllä ei niin pieni lenkkeilyseura kävis.. Voitais tsemppailla puolin ja toisin. -5-
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:21"]Mä muuten olin 158 cm ja 160 kg ku aloitin zumban.. :) olin siihen mennessä jo laihduttanut useemman kympin. Mut oikeesti kyllä ei niin pieni lenkkeilyseura kävis.. Voitais tsemppailla puolin ja toisin. -5-
[/quote] Minäkin olen ennättänyt laihtua jo kymmeniä kiloja, ja isompi liikuntaseura kelpaa aina :) Jos tulee vittuilijoita vastaan, niin voidaan jyrätä niiden yli joukolla ;) Missä päin maata vaikutat? -3
Mitä pitää syödä että pääsee tuohon tilaan?
Kun vertaat itseäsi tähän kuvan henkilöön, oletko isompi, pienempi vai samaa kaliiperiä?
http://3.bp.blogspot.com/-908ZK8NWlso/VbIkVSakyMI/AAAAAAAAQfY/S0wF7Db8YAo/s1600/24.7_1.jpg
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:28"]
Kun vertaat itseäsi tähän kuvan henkilöön, oletko isompi, pienempi vai samaa kaliiperiä?
http://3.bp.blogspot.com/-908ZK8NWlso/VbIkVSakyMI/AAAAAAAAQfY/S0wF7Db8YAo/s1600/24.7_1.jpg
[/quote]Moi, minä (viestin nr 3 kirjoittaja) voin vastata, kun olen tuon bloggaajan livenä. Olen häntä isompi niin pituudelta kuin leveydeltä, ehkä mahdu hänen käyttämäänsä vaatekokoon. Käytän Yoursin kokoa 26/28.
Moro kolmonen! Mä olisin täällä Turun seutuvilla. Siis minä, nro 5. Missäs sinä askellat? :)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:50"]
Moro kolmonen! Mä olisin täällä Turun seutuvilla. Siis minä, nro 5. Missäs sinä askellat? :)
[/quote]Täällä Helsingin kupeessa oleskelen. Harmi että ei ole lähempänä.
-3
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:50"]
[/quote]Täällä Helsingin kupeessa oleskelen. Harmi että ei ole lähempänä.
-3
[/quote]
täällä olisi vantaalla valas lenkkiseuraksi:)
No höh :) kiva kuitenki että olisit lähtenyt tärisyttämään kanssani tannerta. Tosin, kuten tiijät, ni ei sitä enää itteensä "näissä kiloissa" mahdottoman isona pidä.. Kun mittavasti isompikin on ollut. Olis ollu kiva mennä iltalenkille.. Ottaa hyvät eväät mukaan;) ... Kanssaihmisten iloksi näjes ;)
Minä 165cm/140kg
Kiitos kysymästä, käyn kokopäivätöissä, olen taloyhtiöni hallituksessa ja toimin muutenkin aktiivina taloyhtiön asioissa (järjestän talkoot, huolehdin kierrätyshuoneesta jne). Lisäksi olen yhden koulun johtokunnassa ja toisen koulun vanhempainyhdistyksen hallituksessa sekä yhdessä valtakunnallisessa yhdistyksessä.
Eli pidän elämääni jokseenkin normaalina vaikkei siihen kuulukaan liikuntaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:05"].
[/quote]
Oho.No,oot sitten vähän isompi tyttö.Tai poika.En tiedä;)
Kannattaisikohan sinun rukata vähän ruokavaliota,jotta et sairastu tai kuole ennen aikojasi?Aloitat jollain kevyellä liikunnalla ja varovasti koitat vähentää syömisiäsi.
Täällä yksi sotanorsu Turun kupeesta. Paino 140kg/170cm. Oon saanut jo hyvän lähtölaukauksen painonpudotuksessa. Mutta liikunta tosin pitäisi aloittaa vielä lisäksi.
Mä olen tasan sata kiloa kevyempi ja sentin pidempi kuin sä ;)