Olen tässä miettinyt yhtä vakavaa asiaa...
..Nimittäin sitä voisiko yksi parhaimmista ystävistäni olla sosiopaatti...
Vai kuvittelenko vain...
Kommentit (32)
Ehkä häntä on satutettu ja hänen yksityisyytensä on rikottu. Mitä silloin on enää millään väliä?
Ketkä ovat ne henkilöt jotka rikkoivat hänen yksityisyytensä? Pientä leikkiäkö?
Olisiko sinusta kuvaa että sinun yksityisyytesi murrettaisiin? Toivon että sinulle tehdään samoin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:12"]
Olisiko sinusta kuvaa että sinun yksityisyytesi murrettaisiin? Toivon että sinulle tehdään samoin.
[/quote]n ole näyttänyt hänestä kuvia/someprofiileja/
enkä ole kertonut nimeä. eoli minähän voin puhua ihan kenestä vain.
hänen tilapäivityksensäkin pelottavat, joten siksi lopetin seuraamisen... ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:12"]
[/quote]n ole näyttänyt hänestä kuvia/someprofiileja/
enkä ole kertonut nimeä. eoli minähän voin puhua ihan kenestä vain.
hänen tilapäivityksensäkin pelottavat, joten siksi lopetin seuraamisen... ap
[/quote]en ole*
Tämä elämä on aivan saatanan samaa paskaa. Ottakaa nyt kaikki ilo irti mikä lähtee. Sitten hirtän itseni siihen puunoksaan.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:20"]
Tämä elämä on aivan saatanan samaa paskaa. Ottakaa nyt kaikki ilo irti mikä lähtee. Sitten hirtän itseni siihen puunoksaan.
[/quote]tämä ei liity keskusteluun mitenkään
Mä olen varmaan sitten sosiopaatti kun kyllästyin olemaan ikuinen roskakori kavereille. En enää sanallakaan puutu muiden draamoihin ja mielummin nyhjötän kotona kun liikun ihmisten kanssa joiden seura ei kiinnosta. Olen tarkka kenen kansa alan luomana pysyvämpää ihmissuhdetta. Joskus tarvitsen aikaa että olen vain itsekseni. Ohis.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:32"]
Mä olen varmaan sitten sosiopaatti kun kyllästyin olemaan ikuinen roskakori kavereille. En enää sanallakaan puutu muiden draamoihin ja mielummin nyhjötän kotona kun liikun ihmisten kanssa joiden seura ei kiinnosta. Olen tarkka kenen kansa alan luomana pysyvämpää ihmissuhdetta. Joskus tarvitsen aikaa että olen vain itsekseni. Ohis.
[/quote]oletko nyt yhtään lukenut kaikkea mitä sanoin?
ap
http://www.kysy.fi/kysymys/miten-sosiopaatin-ja-psykopaatin-ominaisuudetoireet-eroavat-toisistaan
kyllä hän enemmän sosiopaatti on...
ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:15"]
Kerro miksi ajattelet näin
[/quote]muut ihmiset tai heidän ongelmansa eivät enää kiinnosta.
hän ei näytä pystyvän luomaan tunnesiteitä ihmisiin. hän vain
heittää ihmisiä pois elämästään kun ei enää tarvitse.
[/quote]
Mä olen tuommoinen, en silti ole sosiopaatti. En vain jotenkin enää jaksa. Ihmisiä. :(
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:05"]
No, kuvailemasi asiat eivät kyllä kuulosta sosiopaatin käytökseltä. Voithan lopettaa ystävyyden vaikka ilman syytäkin, jos siltä tuntuu.
[/quote]no mikä sitten vaivaa? sitäpaitsi hänellä on aika ajoin pelottava katse ja vihanhallinta ongelmia. ap