Kävin seurakunnassa
Aiemmin kerroin täällä, että en enää kehtaa käydä kokouksissa.
Liittyen raskauteen ja erääseen mieheen jonka saama "profetia" sai ahdistumaan.
Mutta oli kova halu päästå taas kokoukseen ja tässä nyt eilen rukoilin asian puolesta.
Nukkumaan mennessä olin varma, etten jaksa aamulla nousta tarpeeks ajoissa ylös.
Tää raskaus on ollut hyvin väsyttävä ja aina kestää että saan itteni sängystä ylös.
No kappas. Kello oli vasta yhdeksän, kun tunsin että jaksan nousta ja sain kun sainkin itteni valmiiks niin että pääsin kokoukseen.
Ja siellä sain tosissaan pidätellä itkua ettei kukaan huomaa miten ne laulut kosketti ja koko kokous oli juur sellanen mitä oon kaivannut.
Livahdin sitten loppulaulun aikana pois niin ettei kukaan ehtiny tulla kyselemään mitään.
Eikä tarvinnu törmätä kyseiseen tyyppiin josta kerroin.
Koin että Jumala oikeesti haluaa mut takas seurakuntaan ja yhteyteen Hänen kanssaan, vaikka oon hirveesti tehny tässä puolen vuoden aikana virheitä ja oon ollu varma ettei paluuta takas enää oo.
Jo tuo että aamulla tosissaan nousin ajoissa ylös, vakuutti mut että pitää käydä siellä kokouksessa...
Kommentit (18)
Huippua että menit kokoukseen! "Älkää laiminlyökö seurakunnan kokouksia" jne., on tosissaan Jumalan tahto että olet häneen yhteydessä. Muistathan kuiteniin, että Jumala ei pidä kiinni näkyvän seurakunnan raja-aidoista. Jod nykyisessä seurakunnassa olo käy liian ahtaaksi, että sinua arvostellaan tai ei hyväksytä niin on aika karistaa pölyt jaloista ja vaihtaa jonnekin missä sinulle on tilaa! Olet Jumalalle joka tapauksessa tärkeä ja arvokas sellaisena kuin olet, valintoinesi ja kaikkinesi, eikä sinun tarvitse alistua perustelemaan olemassaoloasi muille! <3 Voimia raskauteen ja tulevqan äitiyteeb myös.
Ei varmasti lestadiolainen jumala hyväksy au-raskautta. Ei pääse taivaaseen.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:13"]Ei varmasti lestadiolainen jumala hyväksy au-raskautta. Ei pääse taivaaseen.
[/quote]
En ole lestadiolainen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:11"]Huippua että menit kokoukseen! "Älkää laiminlyökö seurakunnan kokouksia" jne., on tosissaan Jumalan tahto että olet häneen yhteydessä. Muistathan kuiteniin, että Jumala ei pidä kiinni näkyvän seurakunnan raja-aidoista. Jod nykyisessä seurakunnassa olo käy liian ahtaaksi, että sinua arvostellaan tai ei hyväksytä niin on aika karistaa pölyt jaloista ja vaihtaa jonnekin missä sinulle on tilaa! Olet Jumalalle joka tapauksessa tärkeä ja arvokas sellaisena kuin olet, valintoinesi ja kaikkinesi, eikä sinun tarvitse alistua perustelemaan olemassaoloasi muille! <3 Voimia raskauteen ja tulevqan äitiyteeb myös.
[/quote]
Kiitos koskettavasta kommentista.
Voihan olla ettei kukaan arvostelekkaan vaan se on oman pään sisällä, en pysty itelleni antamaan anteeks ja samalla tuntuu että muut ajattelee samalla tavalla minusta ku itekkin.
Viime talvena vielä kokoukset oli se kohokohta mitä aina odotin ja kävin muutamassa eri seurakunnassa viikon aikana.
Nyt uskaltauduin taaa käymään ja toivottavasti jatkossakin...
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:13"]Ei varmasti lestadiolainen jumala hyväksy au-raskautta. Ei pääse taivaaseen.
[/quote]
Mikä lestadiolainen jumala..? Ei heillä ole mitään omaa jumalaa :D sama se on kuin muillakin kristinuskon lahkoilla XD
Tule Lähetyshiippakuntaan! Missä asut?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:25"]
hanki elämä :)
[/quote]Hyvä neuvo. Jeesus sanoo: Minä olen Tie, Totuus ja Elämä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:02"]
Etelä-karjalassa.
[/quote]
Lappeenrannan Betania??
Taivaassa iloitaan enemmän yhdest syntisestä joka tekee parannuksen kuin 99:sta jotka eivät parannusta tarvitse. Joka on paljon anteeksi saanut, se paljon myös rakastaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:05"]Jehovan todistaja?
[/quote]
Ei en ole jehovantodistaja
Ap.
Ei vittu teitä hihhuleita... huoh.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:47"]
Ei vittu teitä hihhuleita... huoh.
[/quote]Oi emätin teitä asiallisia.. hih.
Ihana kuulla. Muistankin aiemman viestisi taannoin.
Siunausta sinulle ♥
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:07"]Ihana kuulla. Muistankin aiemman viestisi taannoin.
Siunausta sinulle ♥
[/quote]
Ai joku vielä muistaa :) Kiitos samoin sulle Siunausta!
Lasten kaltaisten on Jumalan valtakunta.
MOT