Miksi suomalaiset naiset haluavat näyttää miehiltä?
Tämä koskee etenkin keski-ikäisiä naisia, mutta myös nuorempia jostain landelta. Lisäksi käyttäytyvät kuin miehet? Lyhyet ja rumat hiukset, caprit, sporttisandaalit, laatikkomaiset t-paidat, ei meikkiä tai koruja ja rumat silmälasit. Kasvotkin kolhot, kuin miehellä. Yök.
Kommentit (454)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:13"] Omistan lyhyet, siistit, huolitellut hiukset joita joutuu mallin vuoksi "laittamaan". Käytän meikkiä, pidän itsestäni huolta ja tykkään laittautua kun sellainen tilanne tulee. Töiden vuoksi ei viitsi päivittäin mitään bilemeikkiä lärviin vetää. En tietääkseni ole mies, ainakaan viimeeksi kun tarkistin. Joku pikku pili, sukkaan runkkaaja on keksinyt nyt omiaan :-)! [/quote]Tuo viimeinen lauseesi on jotain sellaista, mitä naiset eivät olisi 1960-luvulla kirjoittaneet. Naisen käytös ja miehen käytös pitäisi pitää erillään. [/quote] Sinun on aika tulla tälle vuosituhannelle höpsö :') T. Se törkeä miehekäs nainen, joka tuon törkeyden kirjoitti.
[/quote]"Tälle vuosituhannelle" = naisten äijäkäytös pakko hyväksyä?
[/quote]
Jos itse lauot törkeitä junttikommentteja, voit odottaa niitä takaisinpäinkin.
[/quote]
Ei sinun tarvitse käyttäytyä kuin mies .. olethan kuitenkin vain pillu.
[/quote]Juuri TÄMÄN takia suomalainen nainen ei voi olla kuin nainen , koska miehet on juntteja. Naisellinen nainen on miehelle kuitenkin vain pillu. Haluaisitko itse olla vain pillu? No et .Sen takia käyttäydyt kuin "mies" koska suonessa et voi olla nainen kun miehet on urpoja. Muualla miehet arvostaa niitä naisellisia naisia, mutta suomessa miehet ei niitä arvosta vaan haukutaan pilluksi. Missään muualla maailmassa ei mies tulisi haukkumaan naisia pilluksi vauvapalstalla. Ei ihme että opitaan rumaa kieltä ja käyttäydytään kuin miehet kun miehet sitä meille opettaa. Suomessa ei naiseutta arvosteta. Kaikki naisellisuuteen liittyvä on kielteistä. Nainen on se "heikompi" astia(?), Naisellinen nainen on kanamainen, nainen on ryhmä ja heikko. Suomalainen mies on tehnyt naiseudesta kirosanan, kuka siis haluaisi olla naisellinen, kun siihen liittyy pelkkää kielteisyyttä.
[/quote]
Ei vaan jaksanut lukea.. tyhjää hapatusta.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:17"]
Kyllä se on tämä kauhea Luterilaisuus, joka on kaiken ilon ja kauneuden suomalaisten mielistä vienyt ajoiksi. Onneksi tilanne pikku pikku hiljaa muuttumassa.... Kyllä monissa muissakin kristiyissä maissa naiset ovat raataneet työssä! T. Nainen itsekin
[/quote]
Hyvä näkökanta, vaikka en asiantuntija tällä alalla olekkaan.
T: Mies
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:23"]
Minä menetin sairauteni vuoksi hiukseni, näytän siis mieheltä ? Sairasta. Minulla oli todella ohuet hiukset jo entuudestaan, joten aion lyhyenä hiusmallin pitää. Naisellisempaa mielestäni on hyvin hoidetut ja terveen näköiset hiukset PITUUDESTA RIIPPUMATTA.
[/quote]
Ei ole.
Miesmäiset vaatteet ovat mukavia ja käytännöllisiä. Suomessa on tasa-arvo, eikä naisilla ole paineita miellyttää sen enempää kuin miehilläkään. Herra on hyvä ja pukeutuu päiväksi muotoilevaan alusasuun, mekkoon ja korkokenkiin ja sitten kun se epämukavuuden määrä on tiedossa, miettii olisiko valmis samaan joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:39"]
Miesmäiset vaatteet ovat mukavia ja käytännöllisiä. Suomessa on tasa-arvo, eikä naisilla ole paineita miellyttää sen enempää kuin miehilläkään. Herra on hyvä ja pukeutuu päiväksi muotoilevaan alusasuun, mekkoon ja korkokenkiin ja sitten kun se epämukavuuden määrä on tiedossa, miettii olisiko valmis samaan joka päivä.
[/quote]
Itse valitsen naisellisia ja pieniä söpöjä naisia. Mieleenkään ei tulisi ottaa naista joka haluaa muistuttaa miestä.
En usko että naiset erityisesti yrittävät näyttää miehiltä. Mutta valinta tehdään sen mukaan, mikä on järkevää, kestävää, toimivaa, käytännöllistä... Miesten silmän miellyttäminen ek ole ykköskriteeri
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:49"]
En usko että naiset erityisesti yrittävät näyttää miehiltä. Mutta valinta tehdään sen mukaan, mikä on järkevää, kestävää, toimivaa, käytännöllistä... Miesten silmän miellyttäminen ek ole ykköskriteeri
[/quote]
Miehet sitten valitsevat naiset niistä. Hyvin usein esim. hyvin pukeutuvan ulkomaalaisen.
Näimpä! Naisilla kivat hameet ja jakut, olen myytyä miestä.
Käytän arkisin paljon lenkkareita, koska ovat hyvät jaloilleni. Hameita en käytä kuin juhlissa, koska rajoittavat reipasta kävelyä ja rentoa olemista. Miehet saavat vapaasti kokeilla kynähameen ja korkkareiden kanssa oloilua. Ei ole mukavaa. Miksi ihmeessä naisten pitäisi pitää epämukavia vaatteita, kun miehet saavat pukeutua käytännöllisesti? Jotkut naiset ja miehet toki itse valitsevat ulkonäön ennen mukavuutta, mikä on tietysti myös ok.
Pitkät vaaleat hiukset pidän, koska ne riittävät miesten saamiseen ihan missä tahansa maailman maassa keskiverron luonnonnätin naaman kanssa. Lenkkarit ja housut jalassa pääsee sitten niitä epätoivottuja karkuun.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:18"]
Tämä koskee etenkin keski-ikäisiä naisia, mutta myös nuorempia jostain landelta. Lisäksi käyttäytyvät kuin miehet? Lyhyet ja rumat hiukset, caprit, sporttisandaalit, laatikkomaiset t-paidat, ei meikkiä tai koruja ja rumat silmälasit. Kasvotkin kolhot, kuin miehellä. Yök.
[/quote]
Pitkät hiukset voivat olla kauniit tai rumat. Samoin lyhyet hiukset. Mitä vikaa capreissa? Laatikkomainen T-paita on varmaan ylipainoisen valinta. Tärkeintä lienee olla kuitenkin sopusuhtainen ja miksei treenattukin. Pitkillä hiuksilla tai ei. Meikki on jees kuten korutkin maltillisesti käytettynä. Kasvojaan ei kukaan valitse, vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:18"]
[/quote]
Pitkät hiukset voivat olla kauniit tai rumat. Samoin lyhyet hiukset. Mitä vikaa capreissa? Laatikkomainen T-paita on varmaan ylipainoisen valinta. Tärkeintä lienee olla kuitenkin sopusuhtainen ja miksei treenattukin. Pitkillä hiuksilla tai ei. Meikki on jees kuten korutkin maltillisesti käytettynä. Kasvojaan ei kukaan valitse, vai mitä?
[/quote]
Ap:n mielestä naisten pitäisi varmaan tehdä kauneusleikkauksia ihan vain miehiä varten. Silleen et kaikki naiset ois sofia ruusila/kylie jenner/kim kardashian/sara chafak/en ees erota noita enää ja miehet ois timo soineja.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:39"]
[/quote]
Itse valitsen naisellisia ja pieniä söpöjä naisia. Mieleenkään ei tulisi ottaa naista joka haluaa muistuttaa miestä.
[/quote]
Minäkin otan vain miehen, jolla on istuva kokopuku, puhdas paita ja tyylikäs kravatti, vyö ja kengät. Hiukset parturoitu max 4 vko syklillä.
T. Nainen
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:39"] Miesmäiset vaatteet ovat mukavia ja käytännöllisiä. Suomessa on tasa-arvo, eikä naisilla ole paineita miellyttää sen enempää kuin miehilläkään. Herra on hyvä ja pukeutuu päiväksi muotoilevaan alusasuun, mekkoon ja korkokenkiin ja sitten kun se epämukavuuden määrä on tiedossa, miettii olisiko valmis samaan joka päivä. [/quote] Itse valitsen naisellisia ja pieniä söpöjä naisia. Mieleenkään ei tulisi ottaa naista joka haluaa muistuttaa miestä. T: Mies [/quote] Minäkin otan vain miehen, jolla on istuva kokopuku, puhdas paita ja tyylikäs kravatti, vyö ja kengät. Hiukset parturoitu max 4 vko syklillä. T. Nainen
[/quote]
Kaikki muu onnistuu, mutta kravattia en pidä, vaikka hirteen menisin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:59"]
Käytän arkisin paljon lenkkareita, koska ovat hyvät jaloilleni. Hameita en käytä kuin juhlissa, koska rajoittavat reipasta kävelyä ja rentoa olemista. Miehet saavat vapaasti kokeilla kynähameen ja korkkareiden kanssa oloilua. Ei ole mukavaa. Miksi ihmeessä naisten pitäisi pitää epämukavia vaatteita, kun miehet saavat pukeutua käytännöllisesti? Jotkut naiset ja miehet toki itse valitsevat ulkonäön ennen mukavuutta, mikä on tietysti myös ok. Pitkät vaaleat hiukset pidän, koska ne riittävät miesten saamiseen ihan missä tahansa maailman maassa keskiverron luonnonnätin naaman kanssa. Lenkkarit ja housut jalassa pääsee sitten niitä epätoivottuja karkuun.
[/quote]
Ei me kokeilla, usko jo. Otetaan sellaisia naisia, jotka haluavat olla naisellisia. Sinut voidaan kärrätä kaatopaikalle tai työntää ojaan.
No sittenhän oltaisiin tasavertaisia koska miehekkäät miehetkin on hävinneet katukuvasta jo valovuosia sitten.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:39"] Miesmäiset vaatteet ovat mukavia ja käytännöllisiä. Suomessa on tasa-arvo, eikä naisilla ole paineita miellyttää sen enempää kuin miehilläkään. Herra on hyvä ja pukeutuu päiväksi muotoilevaan alusasuun, mekkoon ja korkokenkiin ja sitten kun se epämukavuuden määrä on tiedossa, miettii olisiko valmis samaan joka päivä. [/quote] Itse valitsen naisellisia ja pieniä söpöjä naisia. Mieleenkään ei tulisi ottaa naista joka haluaa muistuttaa miestä. T: Mies [/quote] Minäkin otan vain miehen, jolla on istuva kokopuku, puhdas paita ja tyylikäs kravatti, vyö ja kengät. Hiukset parturoitu max 4 vko syklillä. T. Nainen
[/quote]
Kaikki muu onnistuu, mutta kravattia en pidä, vaikka hirteen menisin.
[/quote]
Niin. Eli eiköhän sovita reilusti, että mukavuudenhalu vaivaa molempia sukupuolia. On kiva olla käytännöllinen ja rento. Onneksi edes juhliin vielä jaksetaan vaivautua.
T. Nainen
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:31"]
No sittenhän oltaisiin tasavertaisia koska miehekkäät miehetkin on hävinneet katukuvasta jo valovuosia sitten.
[/quote]
Miksi pitäisi olla tasavertaisia?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:31"]
[/quote]
Miksi pitäisi olla tasavertaisia?
[/quote]
Ps. eli naisen täytyy olla yhtä älykäs yms. kuin miehenkin?
Mitä tämä tasavertaisuus siis tarkoittaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:22"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:39"] Miesmäiset vaatteet ovat mukavia ja käytännöllisiä. Suomessa on tasa-arvo, eikä naisilla ole paineita miellyttää sen enempää kuin miehilläkään. Herra on hyvä ja pukeutuu päiväksi muotoilevaan alusasuun, mekkoon ja korkokenkiin ja sitten kun se epämukavuuden määrä on tiedossa, miettii olisiko valmis samaan joka päivä. [/quote] Itse valitsen naisellisia ja pieniä söpöjä naisia. Mieleenkään ei tulisi ottaa naista joka haluaa muistuttaa miestä. T: Mies [/quote] Minäkin otan vain miehen, jolla on istuva kokopuku, puhdas paita ja tyylikäs kravatti, vyö ja kengät. Hiukset parturoitu max 4 vko syklillä. T. Nainen [/quote] Kaikki muu onnistuu, mutta kravattia en pidä, vaikka hirteen menisin. T: Mies [/quote] Niin. Eli eiköhän sovita reilusti, että mukavuudenhalu vaivaa molempia sukupuolia. On kiva olla käytännöllinen ja rento. Onneksi edes juhliin vielä jaksetaan vaivautua. T. Nainen
[/quote]
Ei sovita mitään roskaa mikä ei ole totta. Esim. en vaadi naistani käyttämään korsettia.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:43"]
Mä kyllä näytän naiselta, mutta mulla on paljon ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. En mielestäni käyttäydy kuin äijä vaan ihan loogisesti ja asiallisesti, mutta mistäs sitä tietää jos vaikka hihittelemättömyys ja asioista keskustelukin on liian äijämäistä näille naisellisuuden peräänkuuluttajille.
[/quote]Loogisuus ja asiapitoisuus ei kuulosta kovin naiselliselle.
[/quote]
Mähän sanoin että mulla on ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. Eivät ne tosin sitä ole, loogisia naisia on paljon ja mä olen myös hyvin huumorintajuinen.
Tällaiseksi mä synnyin ja kasvoin, miten voi pakottaa itsensä joksikin muuksi, joka olisi tarpeeksi "naisellista"? Ja jos voisikin, en sitä tekisi, nyt on oikein hyvä.
[/quote]
Mutta aina voit muuttua ..
[/quote]
Osaatko lukea? "Tällaiseksi mä synnyin ja kasvoin, miten voi pakottaa itsensä joksikin muuksi, joka olisi tarpeeksi "naisellista"? Ja jos voisikin, en sitä tekisi, nyt on oikein hyvä."
Jos alkaisin esittää jotain hihittelijää, se ei olisi muuttumista vaan näyttelyä.
[/quote]
Mutta voit muuttua oikeasti. Olet kasvanut rooliisi, eikä sinun ole siinä pakko loppuelämääsi viettää, kultapieni.
[/quote]
Miksi muuttuisin, kun olen nainen ja naisellinen omalla tavallani juuri nyt ja lisäksi tyytyväinen? Enkä edes tiedä millaiseksi pitäisi muuttua, että se muka olisi naisellista teidänkin mielestänne.
[/quote]Et voi vain itse päättää, mikä on naisellista.
[/quote]
No voitko sitten viimein kertoa, mikä on naisellista?
Kyllä monet miehet ovat pitäneet älystäni ja ajattelukyvystäni, enkä haluaisikaan miestä jonka mielestä naisen kuuluu hiljaa vain totella.
[/quote]
Yritin auttaa tässä kohtaa .. et ymmärtänyt.