Miksi suomalaiset naiset haluavat näyttää miehiltä?
Tämä koskee etenkin keski-ikäisiä naisia, mutta myös nuorempia jostain landelta. Lisäksi käyttäytyvät kuin miehet? Lyhyet ja rumat hiukset, caprit, sporttisandaalit, laatikkomaiset t-paidat, ei meikkiä tai koruja ja rumat silmälasit. Kasvotkin kolhot, kuin miehellä. Yök.
Kommentit (454)
Pelle-Pasi :D jankkaa ja kiukkuaa. Surullista, että oot kaikki illat ja yöt täällä haukkumassa naisia vauva-palstalla ja koitat saada ylemmyyden tunnetta sillä tavoin. Oikeasti et edes uskalla puhua niille naisellisille naisille. Luulet että sinun mielipiteesi on joku yleinen miesten mielipide. Surullista ja säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:29"]
Että mua ärsyttää nää lainauksen lainauksen lainauksen jne lainaukset....
[/quote]
Laitappa moderointiin viestiä asiasta, että edellinen lainaus riittää.
T: Mies
[/quote]
Jep. Riittää että ohjelma ottaa vain yhden lainauksen mukaan. Kehityksen paikka sivustolla.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:56"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:52"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:43"] Mä kyllä näytän naiselta, mutta mulla on paljon ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. En mielestäni käyttäydy kuin äijä vaan ihan loogisesti ja asiallisesti, mutta mistäs sitä tietää jos vaikka hihittelemättömyys ja asioista keskustelukin on liian äijämäistä näille naisellisuuden peräänkuuluttajille. [/quote]Loogisuus ja asiapitoisuus ei kuulosta kovin naiselliselle. [/quote] Mähän sanoin että mulla on ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. Eivät ne tosin sitä ole, loogisia naisia on paljon ja mä olen myös hyvin huumorintajuinen.
Tällaiseksi mä synnyin ja kasvoin, miten voi pakottaa itsensä joksikin muuksi, joka olisi tarpeeksi "naisellista"? Ja jos voisikin, en sitä tekisi, nyt on oikein hyvä. [/quote] Mutta aina voit muuttua .. [/quote] Osaatko lukea? "Tällaiseksi mä synnyin ja kasvoin, miten voi pakottaa itsensä joksikin muuksi, joka olisi tarpeeksi "naisellista"? Ja jos voisikin, en sitä tekisi, nyt on oikein hyvä."
Jos alkaisin esittää jotain hihittelijää, se ei olisi muuttumista vaan näyttelyä. [/quote] Et itse arvosta omaa sukupuoltasi, koska leimaat naiselliset naiset "joiksikin hihittelijöiksi". Tämä onkin suomalaisten naisten suurin ongelma. Me emme arvosta naiseuttamme toisin kuin usiempien muiden kansallisuuksien naiset.
[/quote]
Mä arvostan naiseutta ja sen monimuotoisuutta, mutta tuo henkilö jolle puhuin väittää esimerkiksi, ettei loogisuus ole naisellista, joten oletan hänen pitävän hihittelyä naisellisena.
[/quote]Etkä arvosta.
[/quote]
Viitsisitkö perustella? Ja mieluiten niin, että luet ensin koko jutun.
Mä perustelen miksi arvostan. Keskusteluhan meni näin: "Mä kyllä näytän naiselta, mutta mulla on paljon ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. En mielestäni käyttäydy kuin äijä vaan ihan loogisesti ja asiallisesti, mutta mistäs sitä tietää jos vaikka hihittelemättömyys ja asioista keskustelukin on liian äijämäistä näille naisellisuuden peräänkuuluttajille." "Loogisuus ja asiapitoisuus ei kuulosta kovin naiselliselle." "Mähän sanoin että mulla on ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. Eivät ne tosin sitä ole, loogisia naisia on paljon ja mä olen myös hyvin huumorintajuinen."
Piikittelen siis lähinnä ihmisiä, joista naisellisuus on vain hihittelyä ja hiljaa hymyilemistä. Sanon, että on ihan normaalia naiselle olla vaikkapa looginen. Miten en siis arvosta naiseutta?
[/quote]Halveksut naisellisuutta, tai vähintään kyseenalaistat sitä tuossa?
[/quote]
Niin missä? Käytän mallina sovinistien maailmankuvaa, jossa naisen täytyy olla kaunis ja hiljaa ja mies on looginen ja viisas. Nauran sille maailmankuvalle ja totean, että naisellinen voi olla muillakin tavoilla kuin tuossa sovariskenaariossa.
[/quote]Et kuitenkaan tunne sympatiaa naisellisuutta kohtaan. Vaikka olet feministi, käytät väärin käsitettä sovinismi, jos yhdistät sen haluun pitää kiinni sukupuolten eroista mm. ajattelun ja käytöksen alueilla. Eri ominaisuudet ja sukupuolten erot eivät tarkoita sovinismia.
[/quote]
Se nyt kuitenkin on sovinistista, että pitää naisia miestä alempina ja sanoo, että heidän tulee olla hiljaa. On myös aika alentavaa väittää, että loogisuus ei ole naisellista, ihan kuin naiset olisivat jotain epäloogisia kanoja.
Ei siinäkään ole vikaa, jos joku oikeasti hihittelee paljon, mutta jos koko naiseus jonkun mielestä tiivistyy siihen niin väkisinkin on aika sovinisti. Tietysti joku voisi selittää, mitä tarkoittaa naisellisuudessa jos keskustelutaito tai loogisuus ei siihen heillä mahdu.
[/quote]Alempina? Koko naisellisuus hihittelyä?
Yrität paikata omaa feminististä naisellisuuden dissaustasi.
[/quote]
Tästä samaa mieltä. Aika heikko yritys.
Se toinen mies.
[/quote]
Aika heikko trollausyritys teiltä. Teitte itsestänne liian tyhmiä että tuo olisi enää uskottavaa.
[/quote]
Kenelle tarkoitit viestin?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:33"]
Jankkaaja muru, miltäs sinä näytät? Oletko miehinen mies ? Treenattu ja lihaksikas? Siististi, istuvasti pukeutuva ? Jos entisiä arvoja kannatat, pystytkö pitämään perheestä taloudellisesti huolen, tuomaan ruoan ja muut mukavuudet, niin että naisella on aikaa laitautua sinua varten ja toimia kodin hengettärenä. Katsos jos vaadit naiselta, sinun on pystyttävä tuomaan miehekkäästi oma osasi perheeseen. Kuvailehan vähän itseäsi.
[/quote]
Älykäs, lihaksikas ja pystyn todellakin tuomaan elannon perheelle. Pahan päivän varallekin on vähän säästössä. Mitä muuta haluat tietää?
[/quote]
Pistänkö kuvaa? Mulla olis. ;)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:33"]
Jankkaaja muru, miltäs sinä näytät? Oletko miehinen mies ? Treenattu ja lihaksikas? Siististi, istuvasti pukeutuva ? Jos entisiä arvoja kannatat, pystytkö pitämään perheestä taloudellisesti huolen, tuomaan ruoan ja muut mukavuudet, niin että naisella on aikaa laitautua sinua varten ja toimia kodin hengettärenä. Katsos jos vaadit naiselta, sinun on pystyttävä tuomaan miehekkäästi oma osasi perheeseen. Kuvailehan vähän itseäsi.
[/quote]
Älykäs, lihaksikas ja pystyn todellakin tuomaan elannon perheelle. Pahan päivän varallekin on vähän säästössä. Mitä muuta haluat tietää?
[/quote] Jos olisit älykäs ja lihaksikas, sekä pystyväinen elättämään perheen, uskoisin että sulla olis vientiä ja kavereita. Sillon sun ei tarvis viettää kaikkia iltoja vauvapalstalla jankkaamassa. Ei oikein mee läpi. :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:26"]
Suomalaisnaiset kuitenkin OVAT aika lähellä miehiä. Eivätkä miehet viehäty sellaisesta yhtä paljon kuin naisellisuudesta.
[/quote]
Eipä ole paljon järkeä keskustella, jos toinen ei yhtään lue tai ymmärrä viestiä vaan vastaa ihan puuta heinää ohi ja ali keskustelun.
[/quote]
Niinpä. Aluksi oli hauska keskustella ja perustella mielipiteitään, mutta alkaahan se into hiipua kun keskustelukumppani puhuu ihan eri asiasta koko ajan.
[/quote]
Samaa ihmetellyt kun puhutaan koko ajan ohi aiheeni ..
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:33"] Jankkaaja muru, miltäs sinä näytät? Oletko miehinen mies ? Treenattu ja lihaksikas? Siististi, istuvasti pukeutuva ? Jos entisiä arvoja kannatat, pystytkö pitämään perheestä taloudellisesti huolen, tuomaan ruoan ja muut mukavuudet, niin että naisella on aikaa laitautua sinua varten ja toimia kodin hengettärenä. Katsos jos vaadit naiselta, sinun on pystyttävä tuomaan miehekkäästi oma osasi perheeseen. Kuvailehan vähän itseäsi. [/quote] Älykäs, lihaksikas ja pystyn todellakin tuomaan elannon perheelle. Pahan päivän varallekin on vähän säästössä. Mitä muuta haluat tietää? [/quote] Jos olisit älykäs ja lihaksikas, sekä pystyväinen elättämään perheen, uskoisin että sulla olis vientiä ja kavereita. Sillon sun ei tarvis viettää kaikkia iltoja vauvapalstalla jankkaamassa. Ei oikein mee läpi. :)
[/quote]
Olipa looginen päättelyketju ;) Suorastaan neronleimaus ;)
haaahahaha ..
Samaa mieltä pääkaupunki seudun uimapaikat kolunneena voin todeta että entisaikojen kaunis vaalea rotumme on todella harvojen käsissä - miksi ihmeessä naiset eivät pidä huolta itsestään ? Kaikki on itsestä kiinni
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:33"]
[/quote]
[/quote]
Pistänkö kuvaa? Mulla olis. ;)
[/quote]
No laitetaan:
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:33"] Jankkaaja muru, miltäs sinä näytät? Oletko miehinen mies ? Treenattu ja lihaksikas? Siististi, istuvasti pukeutuva ? Jos entisiä arvoja kannatat, pystytkö pitämään perheestä taloudellisesti huolen, tuomaan ruoan ja muut mukavuudet, niin että naisella on aikaa laitautua sinua varten ja toimia kodin hengettärenä. Katsos jos vaadit naiselta, sinun on pystyttävä tuomaan miehekkäästi oma osasi perheeseen. Kuvailehan vähän itseäsi. [/quote] Älykäs, lihaksikas ja pystyn todellakin tuomaan elannon perheelle. Pahan päivän varallekin on vähän säästössä. Mitä muuta haluat tietää? [/quote] Jos olisit älykäs ja lihaksikas, sekä pystyväinen elättämään perheen, uskoisin että sulla olis vientiä ja kavereita. Sillon sun ei tarvis viettää kaikkia iltoja vauvapalstalla jankkaamassa. Ei oikein mee läpi. :)
[/quote]
Olipa looginen päättelyketju ;) Suorastaan neronleimaus ;)
haaahahaha ..
[/quote] Tais osua ja upota. :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:51"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:33"] Jankkaaja muru, miltäs sinä näytät? Oletko miehinen mies ? Treenattu ja lihaksikas? Siististi, istuvasti pukeutuva ? Jos entisiä arvoja kannatat, pystytkö pitämään perheestä taloudellisesti huolen, tuomaan ruoan ja muut mukavuudet, niin että naisella on aikaa laitautua sinua varten ja toimia kodin hengettärenä. Katsos jos vaadit naiselta, sinun on pystyttävä tuomaan miehekkäästi oma osasi perheeseen. Kuvailehan vähän itseäsi. [/quote] Älykäs, lihaksikas ja pystyn todellakin tuomaan elannon perheelle. Pahan päivän varallekin on vähän säästössä. Mitä muuta haluat tietää? [/quote] Jos olisit älykäs ja lihaksikas, sekä pystyväinen elättämään perheen, uskoisin että sulla olis vientiä ja kavereita. Sillon sun ei tarvis viettää kaikkia iltoja vauvapalstalla jankkaamassa. Ei oikein mee läpi. :) [/quote] Olipa looginen päättelyketju ;) Suorastaan neronleimaus ;) haaahahaha .. [/quote] Tais osua ja upota. :)
[/quote]
Osu ja uppos.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:32"]Olen aika pieni ja siro, meikkaan, käytän nättejä, naisellisia vaatteita. Mutta mulla on lyhyet hiukset. Olenko siis mies?
[/quote]
Kynitty lyhyt tukka? Yök
[/quote]
Ei, sellainen pituutta Leonardo DiCaprio mut eri malli.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:02"]
Koska suurin osa suomalisista miehistä on ämmiä.
[/quote]Miesvihaviesti.
[/quote]
Jaa. Sittenhän tämä avaus edustaa naisvihaa puhtaimmillaan.
[/quote]Miten niin? Miehet eivät välitä miehisistä naisista.
[/quote]Tässä ei todellakaan ole mitään naisvihaa. Miesten kiinnostus naisellisuuteen on todella yleistä.
[/quote]
Ei ole naisvihaa sanoa naisia miehiksi, mutta on miesvihaa sanoa miehiä naisiksi? Just.
[/quote]Tuolle, että miehet Suomessa olisivat ämmiä enimmäkseen, ei ollut mitään perusteita.
[/quote]
Tuon ämmä viestin kirjoittajana ja miehenä en voi muuta sanoa kuin kuuntele (tai lue omia viestejäsi) voiko olla enemmän ämmämäistä vässytystä? Kerää ittes ja ala mieheksi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:13"] Omistan lyhyet, siistit, huolitellut hiukset joita joutuu mallin vuoksi "laittamaan". Käytän meikkiä, pidän itsestäni huolta ja tykkään laittautua kun sellainen tilanne tulee. Töiden vuoksi ei viitsi päivittäin mitään bilemeikkiä lärviin vetää. En tietääkseni ole mies, ainakaan viimeeksi kun tarkistin. Joku pikku pili, sukkaan runkkaaja on keksinyt nyt omiaan :-)! [/quote]Tuo viimeinen lauseesi on jotain sellaista, mitä naiset eivät olisi 1960-luvulla kirjoittaneet. Naisen käytös ja miehen käytös pitäisi pitää erillään. [/quote] Sinun on aika tulla tälle vuosituhannelle höpsö :') T. Se törkeä miehekäs nainen, joka tuon törkeyden kirjoitti.
[/quote]"Tälle vuosituhannelle" = naisten äijäkäytös pakko hyväksyä?
[/quote]
Jos itse lauot törkeitä junttikommentteja, voit odottaa niitä takaisinpäinkin.
[/quote]
Ei sinun tarvitse käyttäytyä kuin mies .. olethan kuitenkin vain pillu.
[/quote]Juuri TÄMÄN takia suomalainen nainen ei voi olla kuin nainen , koska miehet on juntteja. Naisellinen nainen on miehelle kuitenkin vain pillu. Haluaisitko itse olla vain pillu? No et .Sen takia käyttäydyt kuin "mies" koska suonessa et voi olla nainen kun miehet on urpoja. Muualla miehet arvostaa niitä naisellisia naisia, mutta suomessa miehet ei niitä arvosta vaan haukutaan pilluksi. Missään muualla maailmassa ei mies tulisi haukkumaan naisia pilluksi vauvapalstalla. Ei ihme että opitaan rumaa kieltä ja käyttäydytään kuin miehet kun miehet sitä meille opettaa. Suomessa ei naiseutta arvosteta. Kaikki naisellisuuteen liittyvä on kielteistä. Nainen on se "heikompi" astia(?), Naisellinen nainen on kanamainen, nainen on ryhmä ja heikko. Suomalainen mies on tehnyt naiseudesta kirosanan, kuka siis haluaisi olla naisellinen, kun siihen liittyy pelkkää kielteisyyttä.
Minä menetin sairauteni vuoksi hiukseni, näytän siis mieheltä ? Sairasta.
Minulla oli todella ohuet hiukset jo entuudestaan, joten aion lyhyenä hiusmallin pitää.
Naisellisempaa mielestäni on hyvin hoidetut ja terveen näköiset hiukset PITUUDESTA RIIPPUMATTA.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:23"]Minä menetin sairauteni vuoksi hiukseni, näytän siis mieheltä ? Sairasta.
Minulla oli todella ohuet hiukset jo entuudestaan, joten aion lyhyenä hiusmallin pitää.
Naisellisempaa mielestäni on hyvin hoidetut ja terveen näköiset hiukset PITUUDESTA RIIPPUMATTA.
[/quote]
Totta!
Takavuosina asuin Eestissa. Kampaajalla ollessani lauma suominaisia pyrahti sisaan. Kampaajat naureskelivat keskenaan, etta taas leikataan miesten hiuksia!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:02"]
Koska suurin osa somalisista miehistä on ämmiä.
[/quote]
Rasismia.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:26"]
Suomalaisnaiset kuitenkin OVAT aika lähellä miehiä. Eivätkä miehet viehäty sellaisesta yhtä paljon kuin naisellisuudesta.
[/quote]
Eipä ole paljon järkeä keskustella, jos toinen ei yhtään lue tai ymmärrä viestiä vaan vastaa ihan puuta heinää ohi ja ali keskustelun.
[/quote]
Niinpä. Aluksi oli hauska keskustella ja perustella mielipiteitään, mutta alkaahan se into hiipua kun keskustelukumppani puhuu ihan eri asiasta koko ajan.