Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on ns. vakipano

Vierailija
09.08.2015 |

Kuinka usein tapaatte, missä? Mitä teette tapaamistenne yhteydessä, siis käyttekö heti ovelta toistenne kimppuun vai kahvitteletteko tai katsotteko esimerkiksi leffaa ennen tai jälkeen seksin? Laittaudutteko vakipanoanne varten kuin olisitte menossa treffeille ja jännittääkö vakipanon seura yhtään vai voitteko olla ihan luonnollisesti hänen seurassaan? Miten tutustuitte toisiinne? Minkä ikäisiä olette ja oletteko vapaita kummatkin vai varattuja?

T. Vakipanon hankkimista harkitseva

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään satunnaisesti, kuitenkin keskimäärin joka toinen viikko. En erityisesti häntä varten laittaudu eikä jännitä. Hyökätään yleensä suoraan toistemme kimppuun ja pannnaan pari kertaa aina tapaamisella ;) Joskus saatetaan käydä kahvilla, mutta kyllä tapaamiseen kuuluu aina myös seksi. Seksin jälkeen hellittelemme hetken -> suihkuun ja eri teille. Olemme 34 ja 35 v ja molemmat myös omissa avoliitoissa. Olemme tunteneet lapsista saakka ja emme tästä suhteesta ole koskaan oikeastaan edes keskustelleet, tilanne vain meni tähän noin 3 vuotta sitten kun tapasimme uudestaan. Vaikka näämme melkoisen harvoin, harrastamme nettiseksiä vähintään joka kolmas päivä.

Vierailija
2/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytkenkäisiä WT-naisia kovasti tässä ketjussa...

Vierailija
4/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulla on vakipano. Aviomieheksikin kutsuttu.

Vierailija
5/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juuri loppui, kun mies alkoi seurustelemaan, mutta vastaan aiempien kokemusten pohjalta :)

Tapasimme vaihtelevasti, joskus kerran viikossa ja joskus kerran kuussa. Yleensä aina minun luonani. Meillä oli pelkkää seksiä, ei siis mitään kahvitteluja tai muita, toki joskus vaihdettiin parilla sanalla kuulumiset. Käytännössä siis heti ovella kimppuun :D

Joskus laittauduin, joskus en. Seura ei jännittänyt yhtään, oltiin TODELLA erilaisia ihmisiä eikä sinänsä tultu siis toimeen siten, että olisimme voineet ihastua toisiimme, mutta kemia sängyssä oli uskomatonta. Tutustuttiin kaverin kautta. Kumpikin oltiin vapaita, puolin ja toisin on kyllä ollut treffikumppaneita tms ja niistä ei olla pahemmin keskusteltu, toki saatettu sanoa että katsotaan nyt tuleeko tästä jotain ja pidetty sen aikaa taukoa toisistamme. Meillä oli selkeä kuvio ja selkeät pelisäännöt, koskaan ei ollut mustasukkaisuutta eikä kumpikaan toivonut mitään enempää. Seksisuhteemme kesti noin 2 vuotta.

Vierailija
7/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi ehkä kuulostaa ulkopuoliselle oudolta mutta mun exä on mun vakipano.
Asutaan samassa kämpässä, eli nähään joka päivä. Joskus katellaan leffaa ja sitten siirrytään sänkyyn, joskus mä vaan menen sen huoneeseen ja alan suutelemaan tai toisinpäin.
Ollaan molemmat 25, sinkkuja ja tavattiin koulussa.

Vierailija
8/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:49"]Tää voi ehkä kuulostaa ulkopuoliselle oudolta mutta mun exä on mun vakipano.
Asutaan samassa kämpässä, eli nähään joka päivä. Joskus katellaan leffaa ja sitten siirrytään sänkyyn, joskus mä vaan menen sen huoneeseen ja alan suutelemaan tai toisinpäin.
[/quote]
Alkaako sun exän nimi J:llä?

Vierailija
9/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:49"]Tää voi ehkä kuulostaa ulkopuoliselle oudolta mutta mun exä on mun vakipano.
[/quote]
Alkaako sun exän nimi J:llä?
[/quote]

Ei, R.

Vierailija
10/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:49"]

Tää voi ehkä kuulostaa ulkopuoliselle oudolta mutta mun exä on mun vakipano. Asutaan samassa kämpässä, eli nähään joka päivä. Joskus katellaan leffaa ja sitten siirrytään sänkyyn, joskus mä vaan menen sen huoneeseen ja alan suutelemaan tai toisinpäin. Ollaan molemmat 25, sinkkuja ja tavattiin koulussa.

[/quote]

Ei toi ole mikään ex, jos asutte yhdessä.

Vierailija
12/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää on myös paras kaveri. Yleensä jos nähdään jomman kumman luona niin pannaan, yleensä 1-2 kertaa kuussa. Alkaa yleensä niin että ilta vaan venähtää ja toine päättää jäädä yks. Seurustelua kokeiltiin hetki, mutta molemmat pidettiin sitä liian ahdistavana joten siksi näin. En valmistaudu sen enempään kuin muittenkaan kavereitten tapaamisiin

Vierailija
13/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:49"]

Tää voi ehkä kuulostaa ulkopuoliselle oudolta mutta mun exä on mun vakipano. Asutaan samassa kämpässä, eli nähään joka päivä. Joskus katellaan leffaa ja sitten siirrytään sänkyyn, joskus mä vaan menen sen huoneeseen ja alan suutelemaan tai toisinpäin. Ollaan molemmat 25, sinkkuja ja tavattiin koulussa.

[/quote]

Ei toi ole mikään ex, jos asutte yhdessä.
[/quote]

Onpas. Ei ollut kummallakaan varaa muuttaa omaan kämppään, joten päätettiin järjestää asia näin. Me ei olla parisuhteessa.

Vierailija
14/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään niin harvoin, keskimäärin joka toinen kuukausi. Käydään siis heti kimppuun

Vierailija
15/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkari on vähän kuin kaveri, jonka kanssa tulee nussittua. Sheivaan ja käyn pesulla kyllä seksiä varten, mutta en erityisesti laittaudu. Parasta on se, että ei jännitä, vaan tuttu ihminen. Saatetaan myös katsoa leffaa, jutella niitä näitä, käydä salilla tai vaikka ripustaa pyykkejä.... Suhde meidän välillä ei ehkä toimisi, mutta seksi jumalaisen hyvää. Tänään taas nähdään :)

Vierailija
16/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani löytyi työpaikalta (sh+lääkäri), olimme molemmat eronneita ja vapaita. Tapasimme 1-2 kertaa kuussa, joskus useammin. Aina miehen luona, hän asui yksin isossa talossa. Ikäeroa 12 vuotta. Usein työpaikalla hän kävi tiputtamassa kotiavaimensa taskuuni tai minä kävin kuiskaamassa "anna avaimet!". Usein myös vapaapäivinä pelkkä tekstiviesti riitti "tule tänne!". Joskus laittauduin, joskus menin suoraan töistä ja odottelin häntä kierron jälkeen kotiin.

Emme näyttäytyneet töissä läheisesti yhdessä, mutta muutama ihminen kuitenkin tiesi "julkisesta salaisuudesta".

Toisinaan suoraan kimppuun ja melkein saman tien suihkun jälkeen häippäsin kotiini.  Toisinaan vietimme kokonaista iltaa ja yötä yhdessä. Laitoimme ruokaa, joimme viiniä, saunoimme, keskustelimme paljon mm. kirjallisuudesta ja filosofiasta. Katselimme musiikkikonsertteja, matkavalokuvia. Joskus kävimme jouluostoksilla, joskus rannalla jätskillä. Kysyin häneltä kerran olisiko kiinnostunut kokeilemaan seurustelusuhdetta, mutta pyörsi sen ympäripyöreästi. Jatkoimme kuten ennenkin ja tätä suhdetta kesti 2 vuotta. Loppui, kun lopetin itse. Rakastuin ja rupesin seurustelemaan toisen kanssa.

Suhde olisi jatkunut samanlaisena varmasti vuosia ilman tätä rakastumista.

Vierailija
17/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin vakipanon, miehelle se vaan on aika vaikeaa, kuvittelisin että sitä on sika jos menee ehdottaan? Aloite pitäisi tulla naiselta, mutta taitaa olla vielä korkeampi kynnys heillä. Olen ollut pitkässä parisuhteessa ja erottuamme meillä oli jonkinlainen vakipanosuhde pari vuotta, asuimme siis erillään. Harrastimme seksiä ja kaikenlaista muutakin yhdessä välillä tiiviimmin ja välillä oli pidempiäkin taukoja. Tavallaan se oli ihan hyvää aikaa.

Ei mulla siis mitään parisuhdetta vastaan ole, huolisin kyllä sellaisenkin jos se olisi molemminpuolista kiinnostusta ja molemmat osapuolet olisivat siihen tyytyväisiä. Kuitenkin mitä vanhemmaksi tulee sen epätodennäköisemmältä se näyttää. Kaipuu on kuitenkin hellyyteen, läheisyyteen ja seksiin edes joskus ja vakikumppanin kanssa se olisi helpomaa ja ehkä parempaa.

Vierailija
18/18 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi, mutta ei ole enää nähty kun löysin nykyiseni. 

Kummankaan kanssa mun ei tarvinut mitenkään laittautua ja nähtiin muuten vaan yleensä mun luona, joskus kävelyllä tai rannalla tms. Mulla on molempien kanssa ollut sellanen kaveri asetelma ja etuna seksi. Kämppääni saatoin pikkusen siivoilla jos oli ihan levähtänyt, mutta kun esim. sheiwailin muutenkin säännöllisesti niin ei muulla ollut niin väliä.

Toinen näistä on ollut mun ihan ensimmäinen poikaystävä, kenen kanssa "seukattiin" teininä on off. Sillon ei koskaan harrastettu seksiä. Jossain vaiheessa alettiin satunnaisesti tavata kaverina, vaikka tuo usein seurusteli jonkun kanssa. Aina kun laitoin viestiä, se perui muut menot ja järjesti jotain mun kanssa. Tarkoitus oli alunperin tavata oikeesti ihan kaverina. Olla ulkona tai katsoo jomman kumman luona leffaa, mutta päädyttiin lähes poikkeuksetta sänkyyn. Meille tullessaan hän jäi aina myös yöksi. Itseasiassa loppuaikoina, ennen kun tapasin nykyiseni niin nähtiin jopa useasti viikossa ja kun viimeisestä tyttöystävästä tuli selvä ero niin tuo muutti mua lähemmäs ja olisi halunnut nähdä vielä useammin. Meillä on aina ollu sellanen yhteys. Juteltu paljon kaikesta, mutta varsinaista intohimoa ei koskaan ole mulla ollut häntä kohtaan. Enemmän sellasta pakottavien tarpeiden tyydytystä. 

Toisen kanssa kävin treffeillä joskus ja päädyin sänkyyn kun todettiin, ettei me kyllä seurustelemaan aleta. Pidettiin toisistamme, mutta haluttiin eriasioita elämässä. Seksi oli aivan mahtavaa, molempien ehdottomasti paras kerta sinä yönä. Kolme vuotta myöhemmin sitten nähtiin baarissa uudestaan ja jatkettiin mun kämpillä. Sen jälkeen aina kun tuo eksyi samaan kaupunkiin mun kanssa niin ilmoitti mulle ja tuli paikalle. Aina harrastettiin seksiä ja se oli mahtavaa. Hän jäi myös yleensä yöksi ja juteltiin myös paljon kaikenlaista. Ei käyty heti toistemme kimppuun, vaan katsottiin juuri jotain leffaa tai vaan juteltiin ensin. Nähtiin oikeastaan aina mun luona.