Pelaako miehesi tietsikalla?
Istuu pelien ääressä kaiket illat, todella ärsyttävää. Monet riidat tästä, mutta kyllä kolmikymppisen miehen pitäis jotain miehekkäämpää harrastaa. Mites muilla?
Kommentit (36)
Pelaa tuntikausia päivässä. Asuntopaperit laitettu tästä syystä vetämään. Tämän seurauksena hieman vähentänyt, mutta ei enää auta. Minä en jaksa enää.
Pelaa suurimman osan päivästä. Meillä koneet vierekkäin ni pelataan vieretysten molemmat suurimman osan päivästä. Ikää meilläkin melkein 30.
Hyvä että pelaa jää vähemmän aikaa akalle nalkuttaa
Tietsikoilla yms. pelaaminen on turhinta puuhaa ikinä. Miksi leikkiä virtuaalimaailmassa kun vois harrastaa jotain järkevää esim. urheilua. Pelaajat on yleensä huonokuntoisia ja ärsyyntyneitä. En huolisi n36
Ei mulla ole miestä. Mutta mä pelaan, myös konsoleilla. Lisäksi käyn salilla ja hoidan lapsia. Luonnollisesti pidän asuntoni järjestyksessä.
Juu ja olen mies.
Vaimo pelaa kokoajan kännykällään jotai paskapeliä. Pitäis heittää kadulle
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:32"]
Ei mulla ole miestä. Mutta mä pelaan, myös konsoleilla. Lisäksi käyn salilla ja hoidan lapsia. Luonnollisesti pidän asuntoni järjestyksessä.
Juu ja olen mies.
[/quote]
mitä pelaat? Monta tuntia viikossa menee aikaa
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:30"]
Tietsikoilla yms. pelaaminen on turhinta puuhaa ikinä. Miksi leikkiä virtuaalimaailmassa kun vois harrastaa jotain järkevää esim. urheilua. Pelaajat on yleensä huonokuntoisia ja ärsyyntyneitä. En huolisi n36
[/quote]
Pikkulapsen asteelle jääneitä aikuisen kokoisia miehiä, miehiset miehet harrastaa miesten juttuja ei pikkulapsen leikkejä.
M
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:32"]
Juu ja olen mies.
[/quote]
mitä pelaat? Monta tuntia viikossa menee aikaa
[/quote]
Riippuu ihan viikosta/päivistä. Sanotaan nyt vaikka 0-4 tuntia päivässä, ei pelaaminen mene muiden asioiden edelle vaikka siitä tykkäänkin. Dark Souls 2 oli just kierroksessa. :)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:36"]
[/quote]
Pikkulapsen asteelle jääneitä aikuisen kokoisia miehiä, miehiset miehet harrastaa miesten juttuja ei pikkulapsen leikkejä.
M
[/quote]
Ai kuten vaikka urheilun seuraamista telkkarista ja kaljan juomista? Juuh, okei. :D
Minusta perheelliselläkin pelaaminen on ok jos pysyy kohtuudessa, esim tunti, pari pleikkaa silloin tällöin. Mutta monesti pelisessiot sovitaan joka illalle ja kestävät tuntikausia. Istutaan naama nurkkaan päin luurit korvilla 4-5 tuntia illassa. Lapsille tulee tutummaksi isän selkä kuin kasvot, mies ei näe eikä kuule muuta kuin pelin. Meillä kuopus ei edes uskalla kysyä isältään mitään silloin kun se pelaa. Se on aika surullista.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:30"]
[/quote]
M
[/quote]
Mikäs aisankannattaja täällä vikisee? Kunnon mikki hiiri
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:40"]
[/quote]
M
[/quote]
Ai kuten vaikka urheilun seuraamista telkkarista ja kaljan juomista? Juuh, okei. :D
[/quote]
eih.. Tosimiehillä on maastoautot ja ne ajaa kuraisilla teillä peuraparkoja takaa. Tosimiehet halveksivat tollaisia tietokoneita näprääviä, ne on kaikki hinttejä. tosimies ei osaa käyttää tietokonetta, mutta hänellä on vaimo sitä varten, joka voi katsoa,onko Motonetissä osia maasturiin vuosimallia 1988.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:30"] Tietsikoilla yms. pelaaminen on turhinta puuhaa ikinä. Miksi leikkiä virtuaalimaailmassa kun vois harrastaa jotain järkevää esim. urheilua. Pelaajat on yleensä huonokuntoisia ja ärsyyntyneitä. En huolisi n36 [/quote] Pikkulapsen asteelle jääneitä aikuisen kokoisia miehiä, miehiset miehet harrastaa miesten juttuja ei pikkulapsen leikkejä. M [/quote] Mikäs aisankannattaja täällä vikisee? Kunnon mikki hiiri
[/quote]
Sulla on varmaan vaipatkin vielä käytössä, miesten harrastusvälineet hankitaan rautakaupasta.
M
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:40"]
[/quote]
M
[/quote]
[/quote]
Siinä toinen pikkulapsen asteelle jäänyt porukka jonka äitylit on vieroittaneet liian varhain tissistä.
M
Ei pelaa. Työpäivän jälkeen suoraan treenit ja sit se on niin rättiväsynyt että jaksaa vaan sohvalla istuskella ja kattoa telkkaria.
No varmaan se on ihan sama juttu kaikkien harrastusten kanssa parisuhteessa. Jos toisella menee omaan harrastukseen tolkuttomasti aikaa, niin se saattaa toista häiritä. Koita keksiä itsellesi mukava harrastus. Meillä mies pelaa ja mulla on prätkä. Sitä ei kiinnosta prätkät ja mua ei kiinnosta pelaaminen, mutta muutoin menee hyvin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:30"]Tietsikoilla yms. pelaaminen on turhinta puuhaa ikinä. Miksi leikkiä virtuaalimaailmassa kun vois harrastaa jotain järkevää esim. urheilua. Pelaajat on yleensä huonokuntoisia ja ärsyyntyneitä. En huolisi n36
[/quote]
Mies pelaa ja urheilee. Lihaksikas ja huippukunnossa. Minäkin pelaan ja liikun.
[/quote]
Sama täällä. Mies pelaa (kuten itsekkin) mutta käy myös mun kanssa 7,5 km lenkeillä 3-4 kertaa viikossa + päälle hänen omat kamppailulajitreeninsä.