Sunnuntain aamupalapino, mitä söit/ syöt?
Mulla on lautasella 2dl appelsiinijogurttia, jossa on seassa
kaakaonibsejä, mustikoita ja tyrnimarjoja.
Kommentit (56)
En mitään, kuten en yleensäkään. Tavallisesta poiketen taidan tänään ehkä kuitenkin syödä lounasta kohtapuoliin, nakkeja ja jotain lisuketta niille pitäis keksiä.
Kaurapuuroa mustikoilla, lisäksi maitokahvia pari mukillista.
Paahtikset voilla ja appelsiinimarmeladilla.
Kahvia maidolla, kulhollinen puuroa mustikoilla, keitetty kananmuna ja nektariini.
Täällä on ilmeisesti sukupolvi vaihtunut kun pinoa ei ymmärretä. Pinossa on paljon mielipiteitä päällekäin, onkohan tämä palstan graafinen ilme vaihtunut tosiaan?
Join kolmisen kuppia maitokahvia ja söin annoksen kreikkalaista jugurttia hunajalla, päällä pilkottuna puoli litra mansikoita omasta maasta. Kohta vielä kahvia ja mustikkapiirakkaa, jonka tein oman pikkumetsän mustikoista. Auringonpaisteessa pihalla nauttien.
Makkaravoileipiä tomaatilla, ja Lidlin Freeway-colaa. T. mies.
Maitokahvia ja soija-kookos-jogurttia (maistoin ekaa kertaa elämässäni soijajogurttia - tykkäsin ainakin tästä), lisäksi pullaa. :D
Kaurapuuroa, mustikoita, vadelmia ja maitokahvia.
Alku sadonkorjuupuuro, maitolasi ja kahvikuppi
Syön varmaan puuroa, raejuustoa ja mehukeittoa
Aion paastota. Meni vähän pipariksi koko viikonloppu ja nyt on kalorimorkkis. Viinalla join varmaan 5000kcal, ja turvotus on sen mukainen.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:21"]Mikä vitun pino?
[/quote]
Vaikka amerikkalainen pannukakku pino. Vedin niitä tuossa mustikoiden ja vittu vaahterasiirapin kanssa saatana. Hyvää vitun huomenta vaan sullekin :)
Suunnilleen samoja herkkuja kuin eilenkin, jolloin oli edellinen aamupalapino. Ei näihin jaksa joka päivä vastata, varsinkin kun aamupala on joka päivä aikalailla samankaltainen.
Söin smoothien johon tuli chia-siemeniä, vettä, banaani, avokado ja karpaloita. Oli ihan jees jopa, aina nää mun aamusekoitukset ei ole..
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:21"]Mikä vitun pino?
[/quote]
Vaikka amerikkalainen pannukakku pino. Vedin niitä tuossa mustikoiden ja vittu vaahterasiirapin kanssa saatana. Hyvää vitun huomenta vaan sullekin :)
[/quote]
Minulla ei ole tapana syödä mitään "pinoja."
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:30"]Söin smoothien johon tuli chia-siemeniä, vettä, banaani, avokado ja karpaloita. Oli ihan jees jopa, aina nää mun aamusekoitukset ei ole..
[/quote]
Hyi helvete.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:29"]Suunnilleen samoja herkkuja kuin eilenkin, jolloin oli edellinen aamupalapino. Ei näihin jaksa joka päivä vastata, varsinkin kun aamupala on joka päivä aikalailla samankaltainen.
[/quote]
On se harmi, että näitä kysellään vaikka kaikille ei sovi! Ja tokihan muistamme eilisen aamupalasi, hyvältä näyttää!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:21"]Söin eilisiä rimpsuja.
[/quote]
Tykkään suomen kielestä, mitä tarkoittaa rimpsu? Ohi muuten.