Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen nähden itkeminen

Vierailija
09.08.2015 |

Itketkö lapsesi nähden? Miten hän suhtautui ja minkä ikäinen? Uskotko siitä olevan haittaa? Itse itkin eilen aika lohduttomasti (syytä en koe tarpeen kertoa, sen sanon että on raskasta juuri nyt), mieheni lohdutti, ja 3v hätääntyi selvästi. Hän ensin läpsäisi minua kerran ja alkoi itsekkin itkemään... Oliko normaali tapa lapselta suhtautua näin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että salailen tunteitani. Minä häpeän toisten edessä itkemistä. Minusta se noloa ja nöyryyttävää. Jotenkin paheksuttavaakin. Minut on kasvatettu ajattelemaan näin.

Kaikkein kamalimmat tilanteet tulee kun itkettää ihan vietävästi eikä voi sitä näyttää. Meinaa oikeesti pää räjähtää. Omat lapset joista vanhin on 15v eivät ole nähneet minun koskaan itkevän mistään syystä. Peittelen itkua myös mieheltäni. Ainoastaan veljeni hautajaisissa ja juuri hänen kuoltuaan itkin paljon. Muistan kyllä silloinkin ajatelleeni että kuinka olen niin heikko ja näytänkin ihan kamalalta. 

En kuitenkaan paheksu automaattisesti muiden itkua. Tosin joskus ajattelen jos joku aikuinen itkee että lopettaisi nyt tolasen turhan parkumisen!

Ei ole helppoa ja ehkä olisi terapia paikallaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme