Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan nyt vihata yhtä naista tässä

Vierailija
09.08.2015 |

Mun mies jäi viime vuonna kiinni hänelle kirjoittelusta, olivat siis tuttuja ennestään ja ne viestit oli selkeästi sellaisia, että tämä nainen herutteli huomiota ja mun mieshän sitä oikein auliisti antoi. Tämä nainenkin on naimisissa ja pienten lasten äiti, mutta ei se häntä estä. Ja hänellä on todella komea, mutta vähän tyhmä mies. Joka tapauksessa, tänään pitkästä aikaa menin stalkkaamaan tätä naista instagramiin, ja meinasin oksentaa. Miten joku voi olla niin täynnä itseään?! Kaikissa kuvissa puolialasti (on siis kaunis, treenattu silikoniblondi), pariin kuvaan lapsetkin eksyneet, muuten tää muija on edestä ja takaa ja sivuilta ja väärinpäin jne. Mun suosikkikuva on ehkä se, kun hän makaa sängyllä minishortseissa ja rintsikoissa ja hänellä on pleikkaohjain kädessä, ja hehkuttaa pelaavansa änäriä ja gtav:tä. Kova mimmi siis. Ja muutenkin kuvat oli just sellasii "runkatkaa mulle"-tyylisiä.

Mä vihaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 01:36"]

Jos yhtään lohduttaa, niin jo mun 15-vuotias poikakin halveksii tyttöjä, jotka esittelee itseään kuvissa. Olen yrittänyt kyllä opettaa, että ketään ei saa halveksia vain sen takia, että tykkää eri asioista kuin mitä itse.

Pojilla on nyt semmonen vaihe, että ne ruinaa joltain tytöltä bikinikuvaa. Kaikki tytöt, jotka lähettää (tähän mennessä kaikki) on luokiteltu ei-tyttöystäviksi kelpaaviksi.

Kyllähän pojat tykkää katsella kuvia, mutta samalla eivät kuitenkaan kunnioita sellaisia tyttöjä, joille on kaikki kaikessa saada huomiota millä hinnalla hyvänsä.

Joten anna sinäkin miehesi rauhassa katsella tai kommentoida, asetu asian yläpuolelle. Arvostuksen ja kiintymyksen saa ihan muilla tavoilla kuin persekuvilla.

[/quote]

Ruinaavat bikinikuvia? Ja sitten kun painostamisen/ruinaamisenjälkeen saavt sen niin sitten he tuomitsevat tytöt horoiksi? Wow!

[/quote]Ei horoiksi. Eivät vaan halua tyttöystäväksi sellaista, joka jakelee kuviaan kaikille pyynnöstä.

Ymmärrän kyllä poikia tässä. Jokainen haluaisi varmasti hyvännäköisen tyttöystävän, mutta sen pitäisi olla sellainen, josta ei muilla pojilla ole bikinikuvia. Mielestäni kyse ei ole varsinaisesti kaksinaismoralismista, sillä pojat eivät itse lähetä kellekään kuvia itsestään vähäpukeisina. Pyytäjille sanotaan, että "haista ny *****". Samanlaisen vastauksen he toivovat joltain saavansa. Silloin ei ole väliä, vaikka se tyttö ei olisi yksi parhaimmannäköisistä.

[/quote]

Onkohan nekin sit eri poikia, joista kasvaa isoina miehiä, jotka uskoo, että naiset haluu kuvan heidän kikkelistään? Ohis.

[/quote] :D

Melko varmana asiana voin pitää, että ainakaan oma poikani ei lähettele kikkelikuvia nyt eikä aikuisena. Asiasta on keskusteltu.

Ne kikkelikuvien lähettäjät on ressukoita - niitä joilla on vaikeuksia ymmärtää sosiaalisia normeja ja vihjeitä muutenkin.

Vierailija
22/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:18"]

Jos yhtään lohduttaa, niin jo mun 15-vuotias poikakin halveksii tyttöjä, jotka esittelee itseään kuvissa. Olen yrittänyt kyllä opettaa, että ketään ei saa halveksia vain sen takia, että tykkää eri asioista kuin mitä itse.

Pojilla on nyt semmonen vaihe, että ne ruinaa joltain tytöltä bikinikuvaa. Kaikki tytöt, jotka lähettää (tähän mennessä kaikki) on luokiteltu ei-tyttöystäviksi kelpaaviksi.

Kyllähän pojat tykkää katsella kuvia, mutta samalla eivät kuitenkaan kunnioita sellaisia tyttöjä, joille on kaikki kaikessa saada huomiota millä hinnalla hyvänsä.

Joten anna sinäkin miehesi rauhassa katsella tai kommentoida, asetu asian yläpuolelle. Arvostuksen ja kiintymyksen saa ihan muilla tavoilla kuin persekuvilla.

[/quote]

Ruinaavat bikinikuvia? Ja sitten kun painostamisen/ruinaamisenjälkeen saavt sen niin sitten he tuomitsevat tytöt horoiksi? Wow!

[/quote]Ei horoiksi. Eivät vaan halua tyttöystäväksi sellaista, joka jakelee kuviaan kaikille pyynnöstä.

Ymmärrän kyllä poikia tässä. Jokainen haluaisi varmasti hyvännäköisen tyttöystävän, mutta sen pitäisi olla sellainen, josta ei muilla pojilla ole bikinikuvia. Mielestäni kyse ei ole varsinaisesti kaksinaismoralismista, sillä pojat eivät itse lähetä kellekään kuvia itsestään vähäpukeisina. Pyytäjille sanotaan, että "haista ny *****". Samanlaisen vastauksen he toivovat joltain saavansa. Silloin ei ole väliä, vaikka se tyttö ei olisi yksi parhaimmannäköisistä.

[/quote]

Onkohan nekin sit eri poikia, joista kasvaa isoina miehiä, jotka uskoo, että naiset haluu kuvan heidän kikkelistään? Ohis.

[/quote] :D

Melko varmana asiana voin pitää, että ainakaan oma poikani ei lähettele kikkelikuvia nyt eikä aikuisena. Asiasta on keskusteltu.

Ne kikkelikuvien lähettäjät on ressukoita - niitä joilla on vaikeuksia ymmärtää sosiaalisia normeja ja vihjeitä muutenkin.
[/quote]
Sosiaaliset normit ja vihjeet on perseestä, tää maa olis kaikille parempi paikka kun ei yritettäis olla niin kuin kaikki muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:18"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:11"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:02"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 01:36"] Jos yhtään lohduttaa, niin jo mun 15-vuotias poikakin halveksii tyttöjä, jotka esittelee itseään kuvissa. Olen yrittänyt kyllä opettaa, että ketään ei saa halveksia vain sen takia, että tykkää eri asioista kuin mitä itse. Pojilla on nyt semmonen vaihe, että ne ruinaa joltain tytöltä bikinikuvaa. Kaikki tytöt, jotka lähettää (tähän mennessä kaikki) on luokiteltu ei-tyttöystäviksi kelpaaviksi. Kyllähän pojat tykkää katsella kuvia, mutta samalla eivät kuitenkaan kunnioita sellaisia tyttöjä, joille on kaikki kaikessa saada huomiota millä hinnalla hyvänsä. Joten anna sinäkin miehesi rauhassa katsella tai kommentoida, asetu asian yläpuolelle. Arvostuksen ja kiintymyksen saa ihan muilla tavoilla kuin persekuvilla. [/quote] Ruinaavat bikinikuvia? Ja sitten kun painostamisen/ruinaamisenjälkeen saavt sen niin sitten he tuomitsevat tytöt horoiksi? Wow! [/quote]Ei horoiksi. Eivät vaan halua tyttöystäväksi sellaista, joka jakelee kuviaan kaikille pyynnöstä. Ymmärrän kyllä poikia tässä. Jokainen haluaisi varmasti hyvännäköisen tyttöystävän, mutta sen pitäisi olla sellainen, josta ei muilla pojilla ole bikinikuvia. Mielestäni kyse ei ole varsinaisesti kaksinaismoralismista, sillä pojat eivät itse lähetä kellekään kuvia itsestään vähäpukeisina. Pyytäjille sanotaan, että "haista ny *****". Samanlaisen vastauksen he toivovat joltain saavansa. Silloin ei ole väliä, vaikka se tyttö ei olisi yksi parhaimmannäköisistä. [/quote] Onkohan nekin sit eri poikia, joista kasvaa isoina miehiä, jotka uskoo, että naiset haluu kuvan heidän kikkelistään? Ohis. [/quote] :D Melko varmana asiana voin pitää, että ainakaan oma poikani ei lähettele kikkelikuvia nyt eikä aikuisena. Asiasta on keskusteltu. Ne kikkelikuvien lähettäjät on ressukoita - niitä joilla on vaikeuksia ymmärtää sosiaalisia normeja ja vihjeitä muutenkin. [/quote] Sosiaaliset normit ja vihjeet on perseestä, tää maa olis kaikille parempi paikka kun ei yritettäis olla niin kuin kaikki muutkin.

[/quote]Ei siitä ole kyse, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia. Vaan siitä, että normaali ihminen ymmärtää vihjeistä, milloin hänen seuraansa tai mahdollisesti kikkelikuviaan ei kaivata.

Sosiaalisesta hoksasta on kyse myös tuossa kuvien ruinaamisessa, jota pojat tekevät. Fiksu tyttö ymmärtäisi, mitä se tarkoittaa ja miten siihen kuuluu reagoida, jos on kiinnostunut pojasta.

Vierailija
24/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:18"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:11"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:02"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 01:36"] Jos yhtään lohduttaa, niin jo mun 15-vuotias poikakin halveksii tyttöjä, jotka esittelee itseään kuvissa. Olen yrittänyt kyllä opettaa, että ketään ei saa halveksia vain sen takia, että tykkää eri asioista kuin mitä itse. Pojilla on nyt semmonen vaihe, että ne ruinaa joltain tytöltä bikinikuvaa. Kaikki tytöt, jotka lähettää (tähän mennessä kaikki) on luokiteltu ei-tyttöystäviksi kelpaaviksi. Kyllähän pojat tykkää katsella kuvia, mutta samalla eivät kuitenkaan kunnioita sellaisia tyttöjä, joille on kaikki kaikessa saada huomiota millä hinnalla hyvänsä. Joten anna sinäkin miehesi rauhassa katsella tai kommentoida, asetu asian yläpuolelle. Arvostuksen ja kiintymyksen saa ihan muilla tavoilla kuin persekuvilla. [/quote] Ruinaavat bikinikuvia? Ja sitten kun painostamisen/ruinaamisenjälkeen saavt sen niin sitten he tuomitsevat tytöt horoiksi? Wow! [/quote]Ei horoiksi. Eivät vaan halua tyttöystäväksi sellaista, joka jakelee kuviaan kaikille pyynnöstä. Ymmärrän kyllä poikia tässä. Jokainen haluaisi varmasti hyvännäköisen tyttöystävän, mutta sen pitäisi olla sellainen, josta ei muilla pojilla ole bikinikuvia. Mielestäni kyse ei ole varsinaisesti kaksinaismoralismista, sillä pojat eivät itse lähetä kellekään kuvia itsestään vähäpukeisina. Pyytäjille sanotaan, että "haista ny *****". Samanlaisen vastauksen he toivovat joltain saavansa. Silloin ei ole väliä, vaikka se tyttö ei olisi yksi parhaimmannäköisistä. [/quote] Onkohan nekin sit eri poikia, joista kasvaa isoina miehiä, jotka uskoo, että naiset haluu kuvan heidän kikkelistään? Ohis. [/quote] :D Melko varmana asiana voin pitää, että ainakaan oma poikani ei lähettele kikkelikuvia nyt eikä aikuisena. Asiasta on keskusteltu. Ne kikkelikuvien lähettäjät on ressukoita - niitä joilla on vaikeuksia ymmärtää sosiaalisia normeja ja vihjeitä muutenkin. [/quote] Sosiaaliset normit ja vihjeet on perseestä, tää maa olis kaikille parempi paikka kun ei yritettäis olla niin kuin kaikki muutkin.

[/quote]Ei siitä ole kyse, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia. Vaan siitä, että normaali ihminen ymmärtää vihjeistä, milloin hänen seuraansa tai mahdollisesti kikkelikuviaan ei kaivata.

Sosiaalisesta hoksasta on kyse myös tuossa kuvien ruinaamisessa, jota pojat tekevät. Fiksu tyttö ymmärtäisi, mitä se tarkoittaa ja miten siihen kuuluu reagoida, jos on kiinnostunut pojasta.

[/quote]

Mitäköhän tapahtuu kun poika sitten saa sen kaipaamansa "en todellakaan anna kuvaani senkin sika!"-viestin? Poika sitten selittää että se oli vaan testi sulle ja sä läpäsit sen, onnex olkoon nyt sä voit tulla mun tyttisystäväksi! Tyttö varmaan ihastuu kovasti :) NO ei todellakaan!!!

Vierailija
25/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän itsensä kuvaamisessa, heruttelussa, tissikuvissa tai muuten "tarjolle asettumisessa" varsinaisesti mitään pahaa ole. Itseään ja kumppaniaan kunnioittavat naiset vain tekevät sen yksityisesti, tarkoin valitulle kohteelle. Tuollaiset insta-heruttelijat omaavat valitettavan huonon itsetunnon ja elävät ulkoisesta palautteesta. Ei heitä vihata kannata vaan pikemminkin tuntea myötätuntoa heitä kohtaan. Pudotus tulee olemaan raju, kun iän tuomat muutokset osuvat väistämättä heidänkin kohdalleen eikä jäljelle jää oikein mitään. Kunpa ihmiset kehittäisivät sisintään yhtä ahkerasti, kuin sitä peppua/ hauista. Voisi maailmakin olla vähän parempi paikka...

Vierailija
27/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaunis" ja "silikoniblondi" ei kyllä sovi samaan lauseeseen...

Vierailija
28/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

IHan oikeasti, voisitko opettaa poikaasi lopettamaan bikinikuvien ruinaamisen tytöiltä? Tuo ON pahimman luokan kaksinaismoralisimia! Ei kaksinaismoralismi todella tarkoita vain sitä, että he itse lähettelisivät ja tuomitsisivat tytöt, jotka lähettävät. He toiminnallaan houkuttelevat tyttöjä toimimaan näin ja sitten halveksivat tyttöjä, jotka niin tekevät. He ovat kaksinaismoralisteja ja toiminnallaan lisäävät tätä inhottavan seksualisoitumisen ja esineellistämisen kulttuuria. Varsinkin naisia kohtaan. Sen sijaan, että ymmärrät poikien "bikinikuvaruinaamisvaihetta", voisitko kehottaa heitä lopettamaan sen ja kertoa, miksi ei ole oikein toimia niin? Se olisi minusta vanhemman velvollisuus jos ja kun saa moisesta toiminnasta vihiä.

Vierailija
29/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 06:21"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:11"]

[/quote]

[/quote]

IHan oikeasti, voisitko opettaa poikaasi lopettamaan bikinikuvien ruinaamisen tytöiltä? Tuo ON pahimman luokan kaksinaismoralisimia! Ei kaksinaismoralismi todella tarkoita vain sitä, että he itse lähettelisivät ja tuomitsisivat tytöt, jotka lähettävät. He toiminnallaan houkuttelevat tyttöjä toimimaan näin ja sitten halveksivat tyttöjä, jotka niin tekevät. He ovat kaksinaismoralisteja ja toiminnallaan lisäävät tätä inhottavan seksualisoitumisen ja esineellistämisen kulttuuria. Varsinkin naisia kohtaan. Sen sijaan, että ymmärrät poikien "bikinikuvaruinaamisvaihetta", voisitko kehottaa heitä lopettamaan sen ja kertoa, miksi ei ole oikein toimia niin? Se olisi minusta vanhemman velvollisuus jos ja kun saa moisesta toiminnasta vihiä.
[/quote]

Samaa mieltä! Olen ihmetellyt, mistä pojat ja miehet oppivat, että heillä muka olisi jokin oikeus kontrolloida naisten seksuaalisuutta. Nyt se selvisi. He oppivat sen äideiltään! Kasvatat pojastasi jotain siveyspoliisia, jolla on mielestään oikeus kontrolloida naisten käytöstä ja rangaista heitä heidän "epäsiveellisyydestään". Sairasta. Tajuatko, että sallimalla tuollaisen teet karhunpalveluksen koko naissukupuolelle? Itse asiassa poikasi käytös kuulostaa jo orastavalta naisvihalta, ja se tulisi kitkeä heti pois.

Vierailija
30/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 01:31"]Mun mies jäi viime vuonna kiinni hänelle kirjoittelusta, olivat siis tuttuja ennestään ja ne viestit oli selkeästi sellaisia, että tämä nainen herutteli huomiota ja mun mieshän sitä oikein auliisti antoi. Tämä nainenkin on naimisissa ja pienten lasten äiti, mutta ei se häntä estä. Ja hänellä on todella komea, mutta vähän tyhmä mies. Joka tapauksessa, tänään pitkästä aikaa menin stalkkaamaan tätä naista instagramiin, ja meinasin oksentaa. Miten joku voi olla niin täynnä itseään?! Kaikissa kuvissa puolialasti (on siis kaunis, treenattu silikoniblondi), pariin kuvaan lapsetkin eksyneet, muuten tää muija on edestä ja takaa ja sivuilta ja väärinpäin jne. Mun suosikkikuva on ehkä se, kun hän makaa sängyllä minishortseissa ja rintsikoissa ja hänellä on pleikkaohjain kädessä, ja hehkuttaa pelaavansa änäriä ja gtav:tä. Kova mimmi siis. Ja muutenkin kuvat oli just sellasii "runkatkaa mulle"-tyylisiä.

Mä vihaan.
[/quote]

Kyllähän tuo vihasi on selkeästi miehen menettämisen pelkoa. Sun pitäisi työstää ennemmin sitä kuin käyttää aikaasi ja energiaasi sen naisen stalkkaamiseen. Ketä kiinnostaa jonkun tyrkyn pyllistelykuvat Instassa? Eikö sulla ole parempaa tekemistä? Missä jamassa teidän parisuhde oikein on?

Vierailija
31/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö joka ei lähetä kuvaansa, haistattaa pitkät myös bikinikuvan ruinaajille. Voit kertoa pojallesi että tuolla tavalla hän ei fiksua, ajattevaa ja itsevarmaa tyttöystävää saa.

Poikaystävät haetaan siitä porukasta joka ei osallistu tuollaiseen toimintaan.

Vierailija
32/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen poika ruinaa tuntemattomalta tai puolitutulta tytöltä bikinikuvaa? Sekö ei ole ollenkaan omituista tai typerää? Ja etenkin jos sen tekee vain voidakseen sitten halveksia tyttöä kuvan lähettämisestä? Pimeetä, ääliömäistä!

Vierailija
33/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 01:31"]

Mun mies jäi viime vuonna kiinni hänelle kirjoittelusta, olivat siis tuttuja ennestään ja ne viestit oli selkeästi sellaisia, että tämä nainen herutteli huomiota ja mun mieshän sitä oikein auliisti antoi. Tämä nainenkin on naimisissa ja pienten lasten äiti, mutta ei se häntä estä. Ja hänellä on todella komea, mutta vähän tyhmä mies. Joka tapauksessa, tänään pitkästä aikaa menin stalkkaamaan tätä naista instagramiin, ja meinasin oksentaa. Miten joku voi olla niin täynnä itseään?! Kaikissa kuvissa puolialasti (on siis kaunis, treenattu silikoniblondi), pariin kuvaan lapsetkin eksyneet, muuten tää muija on edestä ja takaa ja sivuilta ja väärinpäin jne. Mun suosikkikuva on ehkä se, kun hän makaa sängyllä minishortseissa ja rintsikoissa ja hänellä on pleikkaohjain kädessä, ja hehkuttaa pelaavansa änäriä ja gtav:tä. Kova mimmi siis. Ja muutenkin kuvat oli just sellasii "runkatkaa mulle"-tyylisiä. Mä vihaan.

[/quote]

Kuulostaa muuten ihan kivalta naiselta, mutta toi änärin pelaaminen. :( Gta menee nyt vielä, mutta miksi kukaan pelaisi änäriä kun on olemassa hyviäkin pelejä?

Tää oli nyt mulle vähän kynnyskysymys tässä. 

Vierailija
34/34 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa, vanha kikka. Tolleenhan "isommatkin" pojat toimii, ruinaa ja kun antaa heti -> ei vaimomateriaalia :D ja halpaanmenijöitä piisaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän