1,5v. Lapsi saa juoda isällän cocista nokkamukista
Mikä neuvoksi? En halua lapseni juovan cocista. Oli kuulema saanut oman irtokarkkipussinkin
Kommentit (34)
Esim kaakao on hyvä makea juoma mutta ei mitään limsaa tai cocacolaa, rusinoita karkin tilalle. Sanot isälle että lapsen hampaita ei pilata.
Karkkia syödessä noin pieni voi myös tukehtua helposti.
Kolassa kofeiinia. On ihan selvää ettei pikkulapselle sitä. On olemassa tosin kofeiiniton versio ilmeisesti, mutta sokeria on aika paljon, riippuu määrästä.
Isän luona isän säännöt ja maailmankatsomus äidin luona äidin säännöt ja maailmankatsomus.
Asia ei meille kuulu! On ihan sama mitä tänne selostat,ei auta perheesi asiaa.Miksi et asiasta puhu Isälle? Jos on vaikea puhua ,lähetä hänelle asiasta viesti..Katso hänen reaktio.
Neuvoksi, että opettele suomea paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot eronnut lapsen ollessa alle 1,5 vuotta, kärsi seuraukset.
No lapsihan tuossa varsinaisesti on se kärsijä.
Kannattaa lisääntyä ja erota. Sitten ei voi enää päsmäröidä mitä toisess kodissa tapahtuu.
Pienikään määrä kofeiinipitoista juotavaa noin pienelle ei ole hyvä asia. Itse en anna mitään hiilihapotettuja juomia, vaikka oma 1v 3kk saa kyllä muuten maistella makeaa, esim. Pienen murun pullaa tai pari namia jos itse syön. Vaikea kieltää kokonaan jos itse näyttää mallia mutta kohtuus kaikessa. Kokiksen osalta se kohtuus on ei ollenkaan.