Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saanko pettää miestäni

Vierailija
08.08.2015 |

Koska ei halua seksiä kanssani?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinälle :)

Vierailija
2/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et salaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tehdä ihan mitä haluat. Itse myös vastaat seurauksista.

Vierailija
4/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi tehdä? Suhde ja elämä muuten kunnossa, mutta seksi mättää. Ap

Vierailija
5/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:05"]

Mitä sitten pitäisi tehdä? Suhde ja elämä muuten kunnossa, mutta seksi mättää. Ap

[/quote]

Osta uudet pikkarit.

Vierailija
6/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten 4:n sanoi aikuinen ihminen vastaa teoistaan. Salarakkaita jotkut harrastaa. Parisuhdeterapia voisi olla myös kokeilun arvoinen, niitä on hyviäkin nettikursseja aivan ilmaiseksi tarjolla. Edellyttää toki yhteistä tahtoa ja molempien osallistumista. Kannattaa kokeilla ennen salarakkaan hankkimista.

Vierailija
7/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje.

Pyllistä miehellesi hänen naamansa edessä niin saat kuulla todellisen vastauksen. Lopeta vihjailu.

Luultavasti olet liian monta kertaa kieltäytynyt jolloin mieheltä on mennyt toivo ja halut sinua kohtaan.

Vierailija
8/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:11"]Kuten 4:n sanoi aikuinen ihminen vastaa teoistaan. Salarakkaita jotkut harrastaa. Parisuhdeterapia voisi olla myös kokeilun arvoinen, niitä on hyviäkin nettikursseja aivan ilmaiseksi tarjolla. Edellyttää toki yhteistä tahtoa ja molempien osallistumista. Kannattaa kokeilla ennen salarakkaan hankkimista.
[/quote]

Parisuhdeterapiassa käyty. Taitaa suurin ongelma olla vain miehen tyytyväisyys pieniin määriin seksiä, kun itse toivoisin sitä enemmän. AP

Vierailija
9/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:17"]Ohje.

Pyllistä miehellesi hänen naamansa edessä niin saat kuulla todellisen vastauksen. Lopeta vihjailu.

Luultavasti olet liian monta kertaa kieltäytynyt jolloin mieheltä on mennyt toivo ja halut sinua kohtaan.
[/quote]

Ei kyllä minä olen se aktiivisempi aina ollut. Suorista ehdotuksista ei se lämpene myöskään. Ap

Vierailija
10/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt vastaus: Saat. Pidempi vastaus: Saat, mutta mieti mahdollisia negatiivisia seuraamuksia.

Vierailija
11/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:21"]Lyhyt vastaus: Saat. Pidempi vastaus: Saat, mutta mieti mahdollisia negatiivisia seuraamuksia.
[/quote]

Niinpä, kiitos. Ap

Vierailija
12/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:17"]Ohje. Pyllistä miehellesi hänen naamansa edessä niin saat kuulla todellisen vastauksen. Lopeta vihjailu. Luultavasti olet liian monta kertaa kieltäytynyt jolloin mieheltä on mennyt toivo ja halut sinua kohtaan. [/quote] Ei kyllä minä olen se aktiivisempi aina ollut. Suorista ehdotuksista ei se lämpene myöskään. Ap

[/quote]

Oletko keskustellut asiasta ihan avoimesti ja suoraan miehesi kanssa? Kyllähän seksi on osa parisuhdetta, mutta joskus esim. masennus tai paineet voivat vaikuttaa haluttomuuteen.