Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Kuinka hyvin puolisosi pystyy tyydyttämään seksuaaliset tarpeesi?

Vierailija
09.03.2022 |

Vai onko paljon asioita, jotka jäävät saamatta? Ilmoita myös oma sukupuolesi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Olen joko jonne tai leskimies

Vierailija
2/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia asioita teillä jää puuttumaan? Tämä siis heille, jotka vastasivat että vain joitakin asioita jää saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin että melkein kaikki. Seksiä on säännöllisesti ja se on hyvää. Se, miksi vastasin melkein kaikki, johtuu että kumppani ei ole kiinnostunut eräästä vähän kinkymmästä mieltymyksestäni ollenkaan, vaan se on hänelle suuri turn off, kokeiltu on.

Itselleni se on ollut tärkeä osa seksielämää ennen häntä ja välillä olen surullinen että hän ei nauti siitä. Mutta muut asiat ovat suhteessa ja seksissä ihan täysin kohdallaan, niin en uhraa suhdetta sen vuoksi. Voin elää asian suhteen sitten muistoissa ja fantasioissa jos tiukkaa tekee. N34

Vierailija
4/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia asioita teillä jää puuttumaan? Tämä siis heille, jotka vastasivat että vain joitakin asioita jää saamatta.

Ehkä eniten sellaista arkipäivän erotiikkaa, vilauttelua, viestittelyä, oman kiihottumisen näyttämistä avoimesti. Yhteiset masturbaatiosessiot livenä tai netissä olisivat mahtavia. Leluja ja hepeneitä olisi kiva tuoda peliin myös. Yleisesti ottaen vaimo on aika yhdyntäkeskeinen ja sellainen että seksihommat hoidetaan silloin kun seksin aika on, ja muulloin sitten sitä ei tarvitse kauheasti ajatella. Suuseksiä en myöskään saa, mutta siihen on ihan elimelliset syyt.

Nämä siis ovat kuitenkin mielestäni niitä pikkujuttuja, koska se seksi mitä meillä sitten on (kun sen aika on), on todella toimivaa ja tyydyttävää.

Vierailija
5/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eniten sellaista arkipäivän erotiikkaa, vilauttelua, viestittelyä, oman kiihottumisen näyttämistä avoimesti. Yhteiset masturbaatiosessiot livenä tai netissä olisivat mahtavia.

Tässä hyvin tiivistetty omat ajatukset. Vastasin että melkein kaikki pystyy tyydyttämään, mutta jotain jää puuttumaan. Haluaisin että mies osoittaisi useammin haluavansa minua ja tekisi aloitteita. Itse laitan miehelle vihjailevia viestejä tai kuvia kesken päivän mutta itse en saa sellaisia. Seksi itsessään on kyllä todella hyvää ja monipuolista - on molemminpuolista suuseksiä, leluja, piristän välillä asuilla, molemmille paljon nautintoa, eri asentoja jne. Mutta se arkipäivän hellyys ja huomionosoitukset jää puuttumaan. Nauttisin kun mies puristaisi pepusta tai suutelisi täysin yllättäen kiihkeästi. Joskus vois vain kantaa minut sänkyyn ja riisua. Olisin liekeissä!