Miksi syöt magnesiumia purkista?
Kommentit (28)
Nukun paremmin ja helpottaa lihasten palautumista treenistä.
Levottomien jalkojen ja käsien takia. Jos oon viikon syömättä niin nukkumisesta ei tule yhtään mitään.
Minä tilasin PayPallista kiinalaisilta pari rullaa magnesiumnauhaa. Ajattelin kokeilla miten iloisesti se palaa ja palaahan se.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:37"]
Paljonko syöt sitä? T ap
[/quote]
Mulle riittää yksi 375 mg pilleri päivässä. Kun syön sitä taisaiseen joka päivä ei imeytymisnopeudella ole väliä eli voin käyttää huokeampaa magnesiumoksidia sitraatin sijaan.
Jotta suoli toimii säännöllisesti, nukun paremmin, palaudun paremmin liikuntasuorituksista. Otan 2 tablettia magnesiumsitraattia iltaisin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:40"]
Minä tilasin PayPallista kiinalaisilta pari rullaa magnesiumnauhaa. Ajattelin kokeilla miten iloisesti se palaa ja palaahan se.
[/quote]
Poltettuna siitä tulee juurikin mainitsemaani magnesiumoksidia. Mistä tilasit? Linkkiä?
Syöttekö te magnesiumia loisten ja mikrobien aiheuttamiin kramppeihin ja muihin vaivoihin? Kuolen kohta nauruun :DDD
Minä otan iltaisin magnesiumia jauheena 500mg, en halua lisäaineita
Mä syön kun neuvolasta suosittelivat kramppeihin ja hyvin auttoi. Ei oo ollu tarpeen kuin raskausaikana.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:44"]Syöttekö te magnesiumia loisten ja mikrobien aiheuttamiin kramppeihin ja muihin vaivoihin? Kuolen kohta nauruun :DDD
[/quote]
Täh?
Söin ennen, mutta vaihdoin sitten magnesiumöljyyn, toimii itselläni paremmin kramppien ehkäisyssä, palautumisessa yms.
Monipuolisesti syömällä saa kaikki tarvittavat ravintoaineet. Purkkeja ei tarvita. Jäysjyväviljassa on runsaasti magnesiumia. Muutama pala ruisleipää päivässä ja aamulla kaurapuuro niin magnesiumin tarve on täytetty hyvin.
Lääkärin ohjeesta.
Auttaa mm. nivelkipuihin kortisonin vähentämisen jälkeen.
Miksi syöt Netflix-sarjoja purkista?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:53"]Monipuolisesti syömällä saa kaikki tarvittavat ravintoaineet. Purkkeja ei tarvita. Jäysjyväviljassa on runsaasti magnesiumia. Muutama pala ruisleipää päivässä ja aamulla kaurapuuro niin magnesiumin tarve on täytetty hyvin.
[/quote]
No kuules kun kaikille ne viljat ei sovi. Terkuin yks keliaakikko
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:53"]Monipuolisesti syömällä saa kaikki tarvittavat ravintoaineet. Purkkeja ei tarvita. Jäysjyväviljassa on runsaasti magnesiumia. Muutama pala ruisleipää päivässä ja aamulla kaurapuuro niin magnesiumin tarve on täytetty hyvin. [/quote] No kuules kun kaikille ne viljat ei sovi. Terkuin yks keliaakikko
[/quote]
Myös maitotuotteissa paljon magnesiumia. Niistä saa samalla tärkeän D-vitamiinin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:53"]Monipuolisesti syömällä saa kaikki tarvittavat ravintoaineet. Purkkeja ei tarvita. Jäysjyväviljassa on runsaasti magnesiumia. Muutama pala ruisleipää päivässä ja aamulla kaurapuuro niin magnesiumin tarve on täytetty hyvin. [/quote] No kuules kun kaikille ne viljat ei sovi. Terkuin yks keliaakikko
[/quote]
Myös maitotuotteissa paljon magnesiumia. Niistä saa samalla tärkeän D-vitamiinin.
[/quote]
Maitotuotteet ei kaikille sovi. Siksi purkista kuten myös kalsium ja d-vitamiinit.
Siksi, että jos en syö sitä purkista niin herään yöllä suonenvetoon. Purkista popsittuna se pitää ainakin minulla lihaskrampit loitolla. Ruoasta sitä en saa tarpeeksi.