Miksi syöt magnesiumia purkista?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:53"]Monipuolisesti syömällä saa kaikki tarvittavat ravintoaineet. Purkkeja ei tarvita. Jäysjyväviljassa on runsaasti magnesiumia. Muutama pala ruisleipää päivässä ja aamulla kaurapuuro niin magnesiumin tarve on täytetty hyvin. [/quote] No kuules kun kaikille ne viljat ei sovi. Terkuin yks keliaakikko
[/quote]
Myös maitotuotteissa paljon magnesiumia. Niistä saa samalla tärkeän D-vitamiinin.
[/quote]
En ole vasikka. Juon olutta.
Syön säännöllisesti lääkärin määräyksestä. Taustalla on sekä astmani että migreenini. Mulla menee 500 mg magnesiumhydroksidia.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:50"]Söin ennen, mutta vaihdoin sitten magnesiumöljyyn, toimii itselläni paremmin kramppien ehkäisyssä, palautumisessa yms.
[/quote]
Minkä merkkinen magnesium öljy?
Juoksutreenien tai nestehukan jälkeen saattaa pohkeet kramppailla ja magnesiumi auttaa siihen.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:50"]Söin ennen, mutta vaihdoin sitten magnesiumöljyyn, toimii itselläni paremmin kramppien ehkäisyssä, palautumisessa yms.
[/quote]
Minkä merkkinen magnesium öljy?
[/quote]
Minä olen käyttänyt tätä magnesium öljyä. 7€ pullo
Life Flo Health, Pure Magnesium Oil, 8 oz (237 ml)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:44"]
Syöttekö te magnesiumia loisten ja mikrobien aiheuttamiin kramppeihin ja muihin vaivoihin? Kuolen kohta nauruun :DDD
[/quote]
No siitä vaan, ei jäädä kaipaamaan.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:53"]Monipuolisesti syömällä saa kaikki tarvittavat ravintoaineet. Purkkeja ei tarvita. Jäysjyväviljassa on runsaasti magnesiumia. Muutama pala ruisleipää päivässä ja aamulla kaurapuuro niin magnesiumin tarve on täytetty hyvin. [/quote] No kuules kun kaikille ne viljat ei sovi. Terkuin yks keliaakikko
[/quote]
Myös maitotuotteissa paljon magnesiumia. Niistä saa samalla tärkeän D-vitamiinin.
[/quote]
Kaikille ei myöskään maito sovi
En syö aina, mutta jos sydämen lisälyönnit kiusaavat, saatan ottaa.