Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun erikoisin taito?

.
08.03.2022 |

Ei tarvi olla mikään ihmeellinen:)

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan olla yksin vaikka kuinka kauan.  Nuorempana olin töissä puutarhalla ja jokaisella oma huone hoidettavana. Saattoi mennä viikko että pomo kerran päibässä käi vilkaisemassa enkä puhunut kenenkän kanssa  viikkokausiin, paitsi kerran viikossa kaupassa käydessä  "kiitos ja näkemiin" Vieläkään ei ahdista aikken näkisi ketän moneen päivään. Maalla asuessa se onnistuu helposti

Vierailija
102/129 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein tässä kokieluja juuri

Pystyn edelleen aistimaan haluamanikuvion, kun esim. kuvakortit ovat nurinpäin ja minun pitää löytää oikea kuvio Tai kun esine tulee löhelleni, pystyn aistimeen esineen, en tiedä, mikä se esine on, mutta aistin, että jotin on lähellä kämmentäni.

silmät siis kiinni, ei auki 😁

Kukaan ei ole pystynyt kunnolla kontrolloidussa kokeessa koskaan noihin juttuihin.

Jos olet varma taidoistasi, ota yhteyttä Skepsis-yhdistykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan soittaa pieremällä Säkkijärven polkan.

Aika kova

Talentti-kilpailuun vaan!

Vierailija
104/129 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tarkka sylkemään. Osun esim. kerrostalon parvekkeelta sylkäistessäni juuri haluamaani kohtaan alhaalla olevaa viemärinkantta. Jos maahan laitettaisiin kahden euron kolikko ja minun pitäisi kolmannesta kerroksesta sylkäistä sen päälle, niin erittäin suurella varmuudella osuisin.

😂 Varsin hyödyllinen taito! Paljonko olet harjoitellut?

Minulla on sangen samalainen taito. Taivutan päätä kenoon ja peitän peukalolla toisen sieraimen ja vapaalla sieraimella tähtään tyhjään halvimpaan bulkkilaakertölkkiin niin kovalla ja napakalla nallekarkkiräällä että tölkki vallan napsahtaa pudotessaan tv:n päältä. Yhtään isompia roiskeita ei tule ruudulle. Ennätykset on 1m 20cm päästä tölkkiin. Sieraimesta lentävät tapaukset ovat mallia nallekarkki tai vetelämpi etana. Harvoin lentää pientä haulia. Kiinteitä vihertävän keltaisia joissa voi olla verihyytymiä seassa. Puhtaan vaaleita harvemmin tulee.

Vierailija
105/129 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tarkka sylkemään. Osun esim. kerrostalon parvekkeelta sylkäistessäni juuri haluamaani kohtaan alhaalla olevaa viemärinkantta. Jos maahan laitettaisiin kahden euron kolikko ja minun pitäisi kolmannesta kerroksesta sylkäistä sen päälle, niin erittäin suurella varmuudella osuisin.

Hakkaan kakkosnelosen rikki helposti vasemmalla nyrkillä kolmen sentin päästä. Metrin päästä saan rikki kuusikin yhteen teipattua lautaa. 80-luvulla sain oranssin vyön karatessa. Opin taidon japanilaiselta mestarilta. Vasen nyrkki on kolme kertaa paksumpi kuin oikea. Motoriikka ei toimi hyvin vasemmalla kädellä. Käsi on lähinnä takomiseen tarkoitettu. Lyön helposti perinteisen punatiilenkin murskaksi isolla nyrkilläni. Kykenen takomaan tamperelaiseen tiiliseinään oviaukon nyrkilläni. En ole expertti karatessa mutta opin hyvin suoran lyonnin perusteen ja kivinahan salaisuuden. Ilahdutan ystäviäni hakkaamalla tohjoksi asioita illanvietoissa. Osaan myös iskeä tölkkejä littuun otsaani ja heittää niitä frispeenä luontoon auton kyydistä.

Vierailija
106/129 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan viheltää heinällä tai puunlehdellä pingottamalla sen käsieni väliin.

Vierailija
107/129 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin hyvä ennustamaan asiat, jotka voivat mennä pieleen

Vierailija
108/129 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on loistava varputaito.

Sama.

Vierailija
109/129 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopra.. Kai kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakkaan kakkosnelosen rikki helposti vasemmalla nyrkillä kolmen sentin päästä. Metrin päästä saan rikki kuusikin yhteen teipattua lautaa. 80-luvulla sain oranssin vyön karatessa. Opin taidon japanilaiselta mestarilta. Vasen nyrkki on kolme kertaa paksumpi kuin oikea. Motoriikka ei toimi hyvin vasemmalla kädellä. Käsi on lähinnä takomiseen tarkoitettu. Lyön helposti perinteisen punatiilenkin murskaksi isolla nyrkilläni. Kykenen takomaan tamperelaiseen tiiliseinään oviaukon nyrkilläni. En ole expertti karatessa mutta opin hyvin suoran lyonnin perusteen ja kivinahan salaisuuden. Ilahdutan ystäviäni hakkaamalla tohjoksi asioita illanvietoissa. Osaan myös iskeä tölkkejä littuun otsaani ja heittää niitä frispeenä luontoon auton kyydistä.

Räyhä Ralph?

Vierailija
110/129 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan virittää jouse ja ampua sillä tarkasti.

Vierailija
111/129 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan virittää jousen ja ampua sillä tarkasti.

Vierailija
112/129 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn mielikuvillani hallitsemaan tai toisin sanoen vapauttamaan itseni mitä mielettömämpiin /miellyttäviin/kuumiin tilanteisiin ja kaikki tapahtuu ajatusen ja mielikuvan voimalla.

Satan hetken olla jotenkin 'poissaoleva' jos seurassa teen tuota.

Ainakin seksielämä on parantunut tuon taidon havaittuani lopputalvesta.

Vierailija
113/129 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan laulaa niin, että se kuulostaa siltä, että normaalilla nopeudella laulettua kappaletta on jollain laitteella nopeutettu.

Vierailija
114/129 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen toimeen lähes kaikenlaisten ihmisten kanssa, mutta myös erityisesti erityisen haastavien kanssa. Tästä on ollut ammatissani hyötyä ja monesti haastavat asiakkaat on ohjattu luokseni tämän vuoksi.

Vierailija
115/129 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuition käyttäminen ja siihen luottaminen. Olen kokenut jo hyvin nuorena ns. kuudennen aistin olemassa olon, kai se on lähinnä jonkinlaista herkkyyttä aistia herkemmin, joka voisi olla ehkä ihan jokaisella, jos sen sallisi itselleen ja sille herkistyisi. Nuorempana en kuitenkaan vielä ymmärtänyt käyttää/luottaa intuitiooni, vaikka se tuttu "gut feeling" oli jo usein silloin ja tiesin sen pohjalta, miten asia on todellisuudessa. Elämän myötä olen oppinut luottamaan tuohon tunteeseen ja intuitioon johonkin asiaan liittyen, jos se tunne tulee, eikä se ole kyllä tainnut pettää koskaan. Olisiko tässä sitten kyse jonkinlaisesta "ennalta aavistamisesta" tämän pohjalta, koska olen voinut ennalta tietää asioita, joita ei olisi voinut mistään ns. tietää ja näin on sitten tapahtunutkin.

Vierailija
116/129 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ankeuttaja, eli ihmiset masentuu lähelläni.

Vierailija
117/129 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn mielikuvillani hallitsemaan tai toisin sanoen vapauttamaan itseni mitä mielettömämpiin /miellyttäviin/kuumiin tilanteisiin ja kaikki tapahtuu ajatusen ja mielikuvan voimalla.

Itselläni sama, tämä on kyllä melkoinen lahja.

Vierailija
118/129 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni sama, tämä on kyllä melkoinen lahja.

Ei kai taas tavattu, tutut parista muusta ketjusta....

Vierailija
119/129 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa pierettää aina ihan hillittömästi n. 15 metriä ennen vastaantulevaa ihmistä. Yleensä vuodan ne vaan ilmoille, mutta joskus saatan piereskellä niitä "sisäänpäin" ja kerryttää samalla kunnon pommia.

Vierailija
120/129 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn nuolemaan vaimolleni orkut joka kerta.

Kokeile imemistä välillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi