Olen pullukka enkä kelpaa kellekkään!
pituus162
Paino 65
Lantio 89
Vyötärö 72
Rinta 86 rinsikat 75c tai d
Pirkä tukka, korkokengät, luonnollinen meikki mutta en vaan kelpaa! Aina hoikempi ystävä kerää katseet. Mutta en luovuta, enkä aio laihduttaa!
Ikä 26
Kommentit (30)
Tämä on taas tätä naisten paskanjauhantaa.
Ette te naiset tiedä miltä tuntuu olla yksin.
mies joka on yksin ja yksin tarkoittaa tässä yksinäisyyttä sanan varsinaisessa merkityksessä
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:22"]
Hah. Mä oon 156cm ja 110kg ja miehiä pörrää ympärillä enemmän kuin laki sallii. Flirttiä tulee niin liikennevaloissa, töissä, kaupassa, netissä jne. Kyse on sun päästä, ei sun kiloista. Kun kannat itsesi ylväästi ja nautit elämästä, saat huomiota. Kun häpeät itseäsi -kiloistasi huolimatta, ja käperryt negatiivisuuteen, ei tasan tarkkaan kukaan katso sua kahta kertaa.
[/quote]
Pakko lisätä, että osansa lieneee tietysti mun kasvoilla. Kun on tarpeeksi kaunis kasvoiltaan, kukaan ei kiinnitä huomiota siihen, onko sulla ylimääräisiä kiloja vai ei. Ja toki sekin vaikuttaa, onko ne kaikki kilot kertyneet yhteen paikkaan vai tasaisesti ympäri kroppaa. Mä lienen siunattu, kun mun kilot on rinnoissa ja takamuksessa, eikä kaikki kaksarissa tai mahassa..
[/quote]
Vaikea uskoa, että miehet jaksaisi oikeasti välittää naisen kasvojenkaan kauneudesta kun usein näkee suoraan sanottuna rumia naisia, jotka ovat onnellisesti parisuhteissa. Eivätkä niiden vartalotkaan ole mitään sen ihmeempiä, joten senkään avulla kompensoimisesta ei voi puhua.
Sisältö se on joka ratkaisee...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:33"]
mies joka on yksin ja yksin tarkoittaa tässä yksinäisyyttä sanan varsinaisessa merkityksessä
[/quote]
Että saatana suututtaa kun te mielenterveysongelmaiset naisvihaajat kehtaatte kirjoittaa tällaista PASKAA tänne.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:02"]
Ei ole faktaa.
Te miehet ette koskaan käsitä, että piiritätte sitä vähemmistöä naisista. Me tavikset jäädään täysin ilman sen kummempaa huomiota.
[/quote]
Mitä tarkoittaa ilman sen kummempaa huomiota?
Ettei kukaan 190 cm miljonääri carl philipin päällä varustettuna ole hakenut sua Ferrarilla treffeille? Ettei sulla ole tuhatta 16v jonnea tykkäämässä sun persekuvista instassa?
En nimittäin ole nähnyt livenä (tietysti netissä kaikkia horror-kuvia piisaa) sellaista alle 30v naista, josta olisin voinut täysin rehellisesti, itseäni huijaamatta sanoa etten missään olosuhteissa koskisi. Enkä koe kuuluvani edes miesten epätoivoisimpaan joukkoon :D
[/quote]
Et ole siis nähnyt minua! :D T. Riihenseinästä repäisty susiruma 165cm/85kg 25-v. nainen
Kai sinusta löytyy (myös omasta mielestäsi) paljon tärkeämpiä ja kiinnostavampia asioita kuin ulkonäkö? Esim. luonne, persoona, harrastukset, huumorintaju jne. Jos olet noin pinnallinen eikä terveestä itsetunnosta tietoakaan, niin ei ihme että vientiä ei juuri ole. Jos ystäviäsi lähestytään useammin, niin et voi sille mitään. Ei kannata pistää kaikkea ulkonäön piikkiin.
Kuvitteletko miesten myös olevan noin pinnallisia? Ehkä jotkut "baarikärpäset" saatavat ollakin, mutta haluaisitko ihan oikeasti miehen pitävän sinusta pelkästään pinnallisten asioiden peruusteella? Siihen (pidempiaikaisen) kumppanin valintaan vaikuttaa koko paketti, ei vain kuori.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:35"]
[/quote]
Että saatana suututtaa kun te mielenterveysongelmaiset naisvihaajat kehtaatte kirjoittaa tällaista PASKAA tänne.
[/quote]Vai että 'naisvihaaja'
Te ette vain tiedä.
mies joka on yksin
En ole mitenkään "pinnallinen".
Olen kiinnostunut monistakin asioista ja harrastan matkustamista/kieliä/kulttuureja.
Mutta miehet eivät kiinnitä minuun mitään huomiota, Suomessa.
Olen pian valmis maisteri.
ap
Muehiä ei vain kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:43"]
[/quote]
[/quote]Vai että 'naisvihaaja'
Te ette vain tiedä.
mies joka on yksin
[/quote]
Sun persoona ei kiinnosta, miksi? Missä sä liikut?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:02"] Ei ole faktaa. Te miehet ette koskaan käsitä, että piiritätte sitä vähemmistöä naisista. Me tavikset jäädään täysin ilman sen kummempaa huomiota. [/quote] Mitä tarkoittaa ilman sen kummempaa huomiota? Ettei kukaan 190 cm miljonääri carl philipin päällä varustettuna ole hakenut sua Ferrarilla treffeille? Ettei sulla ole tuhatta 16v jonnea tykkäämässä sun persekuvista instassa? En nimittäin ole nähnyt livenä (tietysti netissä kaikkia horror-kuvia piisaa) sellaista alle 30v naista, josta olisin voinut täysin rehellisesti, itseäni huijaamatta sanoa etten missään olosuhteissa koskisi. Enkä koe kuuluvani edes miesten epätoivoisimpaan joukkoon :D [/quote] Et ole siis nähnyt minua! :D T. Riihenseinästä repäisty susiruma 165cm/85kg 25-v. nainen
[/quote]
Mikä naamassasi sitten on vialla?
Massastasi ei jää ainakaan kiinni. Oheinen tyttö on about 87 kg ja kiinnostaa miehiä varmasti:
http://www.mybodygallery.com/photos-47224-body-shape.htm?StartAt=2#.VcZEHHHtlBc
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:17"]
Tottakai kelpaisin panopuuksi vaikka kenelle, mutta puhun nyt pitempiaikaisista suhteista. ap
[/quote]
Kyllä ainakin minulle kelpaisi noilla mitoilla pitempiaikaiseksikin panopuuksiEIKUNsiisettätarkoitinolenkokonaisvaltaisestikiinnostunutkerroitsestäsilisää