Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis ettekö kasvata lapsianne????

Vierailija
08.08.2015 |

Olin tänään kaupungilla, kun ohi meni 3 n. 13-15 vuotiasta poikaa. Yksi vaan tokaisi mulle "kivat tissit". Siis nuori poika! Vähän matkaa käveltyäni istahdin penkille, ja ohi ajaa pyörällä poika. Myös takaritsalla poika n. 15v, joka ohittaessa minut tokaisee "moro horo"
Siis supisuomalaiset pojat! Somalit useimmiten tämmöisiä huutelee. Olen aina mieltänyt suomalaiset miehet ja pojat ujoiksi, mutta näköjään nämä somalivaikutteet alkavat näkyä suomalaisissakin nuorissa... Kasvattakaa ne poikanne kunnioittamaan naisia ja olemaan kohteliaita, tuo on todella törkeää

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:25"]Ihmisen viisaus ja kasvatus ovat eroasioita.
Vaikka olisi kuinka hyvin kasvatettu, mutta on tyhmä ,niin kasvatus ei auta mitään.

Viisautta ei voi ostaa, se on luojan antama
lahja.
[/quote]
Ei siihen viisautta tarvita vaan käytöstapoja

Vierailija
22/38 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil lapset kasvavat syömällä ja juomalla.

Vierailija
24/38 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosille pojille kannattaa aina huutaa takaisin että sano äidilles terveisiä ja hymyillä pirullisesti.

Vierailija
25/38 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana suurin osa ei kasvata kakaroitaan.

Vierailija
26/38 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:52"]

Tommosille pojille kannattaa aina huutaa takaisin että sano äidilles terveisiä ja hymyillä pirullisesti.

[/quote]

:)

Vierailija
27/38 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:57"]

Olin tänään kaupungilla, kun ohi meni 3 n. 13-15 vuotiasta poikaa. Yksi vaan tokaisi mulle "kivat tissit". Siis nuori poika! Vähän matkaa käveltyäni istahdin penkille, ja ohi ajaa pyörällä poika. Myös takaritsalla poika n. 15v, joka ohittaessa minut tokaisee "moro horo" Siis supisuomalaiset pojat! Somalit useimmiten tämmöisiä huutelee. Olen aina mieltänyt suomalaiset miehet ja pojat ujoiksi, mutta näköjään nämä somalivaikutteet alkavat näkyä suomalaisissakin nuorissa... Kasvattakaa ne poikanne kunnioittamaan naisia ja olemaan kohteliaita, tuo on todella törkeää

[/quote]Olen asunut maahanmuuttajalähiössä 20 vuotta ja ikinä eivät somalipojat ole kommentoineen ulkonäköä. Taidat olla aika poikkeavan näköinen.
[/quote]
Olen vaalea ja tosi pienikokoinen, ei mullekkaan yleensä huudella mutta juttelemaan tullaan. Yleisesti ottaen kuitenkin ulkomaalaistaustaiset kommentoi ulkonäköä herkemmin kuin suomalaiset.

Vierailija
28/38 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:57"]

Olin tänään kaupungilla, kun ohi meni 3 n. 13-15 vuotiasta poikaa. Yksi vaan tokaisi mulle "kivat tissit". Siis nuori poika! Vähän matkaa käveltyäni istahdin penkille, ja ohi ajaa pyörällä poika. Myös takaritsalla poika n. 15v, joka ohittaessa minut tokaisee "moro horo" Siis supisuomalaiset pojat! Somalit useimmiten tämmöisiä huutelee. Olen aina mieltänyt suomalaiset miehet ja pojat ujoiksi, mutta näköjään nämä somalivaikutteet alkavat näkyä suomalaisissakin nuorissa... Kasvattakaa ne poikanne kunnioittamaan naisia ja olemaan kohteliaita, tuo on todella törkeää

[/quote]Olen asunut maahanmuuttajalähiössä 20 vuotta ja ikinä eivät somalipojat ole kommentoineen ulkonäköä. Taidat olla aika poikkeavan näköinen.
[/quote]
Olen vaalea ja tosi pienikokoinen, ei mullekkaan yleensä huudella mutta juttelemaan tullaan. Yleisesti ottaen kuitenkin ulkomaalaistaustaiset kommentoi ulkonäköä herkemmin kuin suomalaiset.
[/quote]
Tämä siis ap

Vierailija
29/38 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:57"]

[/quote]
[/quote]

Korjaus: sinulle on syntynyt kuva, että ulkomaalaistaustaiset huutelisivat enemmän. Olet nyt kyseenalaistamassa tätä syntynyttä kuvaa.

Vierailija
30/38 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:57"]

[/quote]
[/quote]

Korjaus: sinulle on syntynyt kuva, että ulkomaalaistaustaiset huutelisivat enemmän. Olet nyt kyseenalaistamassa tätä syntynyttä kuvaa.
[/quote]
Siis on ihan fakta että muissa kulttuureissa huutelu yleisempää kuin täällä suomessa.
Ei ap

Vierailija
31/38 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa tulee kuitenkin aika millon on ite vastattava teoista eikä laiteta kaikkea mamman ja isukin syyksi. Näköjään ap itsekkin ruokkii tätä ajattelutapaa, että jos nuori tekee jotain väärää niin ei muuta kun valitukset vanhemmille. Ei kai nyt ite tartte teoistaan vastata. Voi helvetti että olet typerä!

Vierailija
32/38 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ketjussa on asiallisiin kommentteihin laitettu niin paljon alapeukkuja? Minä voin miehenä sanoa, että tuo käytös, mitä AP on kokenut, on ollut pojilta törkeää käytöstä, vaikka kyse olisikin ihan vain 13-15-vuotiaista teinipojista. Ei tuollaista käytöstä voi nuoren iän piikkin laittaa. Kyllä minustakin vaikuttaa myös siltä, että moni ei todellakaan kasvata lapsiaan kunnolla.

Vierailija
33/38 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laitetaan aina vanhempien syyksi ja sitten ihmetellään mistä niitä sikiää, ketkä vielä aikuisenakin syyttää vanhempiaan kaikesta.

Vierailija
34/38 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä mä kasvatan lapsiani, miksi ap olettaa, että jos hön on kokenut tätä niin kukaan vanhempi ei kasvata?

Ja mun kasvatuksesta huolimatta porukassa toisinaan tyhmyys tiivistyy, ja kyllä minä luulen että MEIDÄN LAPSI osaa kyllä olla ääliö kaikesta kasvatuksesta huolimatta. Niissä tilanteissa haluan kuulla sen, että voin vaikuttaa asiaan kotona (puhutella ja teon vakavuudesta riippuen miettiä seuraamuksia), minä kun en poikani perässä kulje joka paikassa vahtimassa hänen puheitaan ja tekojaan. Eli infoa vanhemman suuntaan vaan jos tunnistaa kakaran.

Vierailija
35/38 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös oli ihan normaalia kun itse olin teini joskus 90-luvulla. Huutelijat vaan olivat aikuisia miehiä. Ja paikkakunta sellainen takapajula, että ulkomaalaisia ei ollut ikinä näkynytkään kylän raitilla. En siis ymmärrä tuota somalilinkkiä. Lisäksi oli aivan yleistä että teinitytöt seurustelivat vähintään 20-30 -vuotiaiden "miesten" kanssa, eikä edes koulussa kukaan puuttunut tähän, vaikka asia oli kaikkien yleisessä tiedossa. Niinpä liitän pedofilian ja naisten huonon kohtelun edelleen vahvasti suomalaisiin pikkupaikkakuntiin, vaikka taitaa siellä joitain asiallisiakin ihmisiä asua?

Kaiken kaikkiaan tuollainen huutelu on ärsyttävää, mutta eiköhän vanha mamma kapreissaan kestä sen paremmin kuin lapset, jotka joutuvat aikuisten ahdistelemiksi.

Vierailija
36/38 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:17"]Jaa kyllä mä kasvatan lapsiani, miksi ap olettaa, että jos hön on kokenut tätä niin kukaan vanhempi ei kasvata?

Ja mun kasvatuksesta huolimatta porukassa toisinaan tyhmyys tiivistyy, ja kyllä minä luulen että MEIDÄN LAPSI osaa kyllä olla ääliö kaikesta kasvatuksesta huolimatta. Niissä tilanteissa haluan kuulla sen, että voin vaikuttaa asiaan kotona (puhutella ja teon vakavuudesta riippuen miettiä seuraamuksia), minä kun en poikani perässä kulje joka paikassa vahtimassa hänen puheitaan ja tekojaan. Eli infoa vanhemman suuntaan vaan jos tunnistaa kakaran.
[/quote]
Koska ap on yksinkertainen.

Vierailija
37/38 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:52"]Tommosille pojille kannattaa aina huutaa takaisin että sano äidilles terveisiä ja hymyillä pirullisesti.
[/quote]
Hyvä idea

Vierailija
38/38 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:57"]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi