Olen varastanut kymmenien tuhansien eurojen edestä tavaraa jäämättä kiinni
Kommentit (43)
Pitäiskö mun kadehtia sua jotenkin?
En näe tuossa mitään ihailtavaa enkä halua kysyä mitään.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:49"]
Otan osaa. Toivottavasti jäät joskus kiinni.
[/quote]
Itse asiassa olen päättänyt jäädä "eläkkeelle" enkä enää tee keikkaa, niin kiinnijäämisen riski on aina pieni. Ainahan voi olla että jostain vanhasta jutusta jää kiinni toki.
ap
No mitäs kaikkea oot saanu vietyä?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:50"]
Pitäiskö mun kadehtia sua jotenkin? En näe tuossa mitään ihailtavaa enkä halua kysyä mitään.
[/quote]
En kai mä niin ole sanonut? ap
Kerro lisää! Mitä ja miten? Ei tarvitse kertoa mistä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:51"]
Hieno homma. Epäileekö kukaan?
[/quote]
Uskon että yhdessä kaupassa epäilevät kun katsoivat mua sillä tietyllä tavalla, kun viime kerran kävin. Tästä on kyllä jo vuosia ja kauppa on toisella puolen Suomea, että jos heillä olisi todisteita, he olisivat varmaan laittaneet jutun jo eteenpäin.
ap
Miten vanhoista jutuista voi jäädä kiinni?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:53"]
Kerro lisää! Mitä ja miten? Ei tarvitse kertoa mistä.
[/quote]
Vaatteita, meikkejä, kalliita hajuvesiä enimmäkseen. Aluksi aloitin vähävaraisena opiskelijana ruoalla, siitä vähitellen kalliimpiin tavaroihin. Siihen jäi jotenkin koukkuun.
ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:54"]
Miten vanhoista jutuista voi jäädä kiinni?
[/quote]
En tiedä, jos ovat vaikka bonganneet jostain nauhasta. Eihän sitä ikinä tiedä.
ap
Puuttuuko sulta omatunto ihan kokonaan? Miten perustelet itsellesi, että saat tehdä noin? Kun faktahan on, että jos kaikki ottaisivat oikeudekseen tehdä noin, niin tämä koko yhteiskunta kaatuisi. Ajattele, moni pienipalkkainen säästää pitkään jotta pystyy hankkimaan sen, minkä sinä varastat potematta mitään syyllisyyttä tai väärin tekemisen tunnetta.
Mä oon miettinyt, itse kyseistä touhua monia vuosia pahaan olooni harrastaneena ja nyt lopettaneena, että ottavatko ne kaupassa kiinni jos huomaavat kameroista jotain? Vai voivatko kerätä ne näpistelyt yhteen, toimittaa todisteet poliisille ja sieltä tulisi sitten vähän isompi syyte? Eihän niitä tuotteita ole silloin enää missään. Ja vain nauhalta näkyy.
No tästä lähtee ainakin nettivinkki :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:57"]
Mitä oot sillä roinalla tehnyt?
[/quote]
Itse olen käyttänyt, antanut lahjaksi kavereille ja perheelle. He eivät ole tietoisia harrastuksestani, toki ovat monesti ihmetelleet miten mulla on niin paljon tavaraa.
ap
Kannatatko vasemmistolaisia tai vihreitä?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"]
Mä oon miettinyt, itse kyseistä touhua monia vuosia pahaan olooni harrastaneena ja nyt lopettaneena, että ottavatko ne kaupassa kiinni jos huomaavat kameroista jotain? Vai voivatko kerätä ne näpistelyt yhteen, toimittaa todisteet poliisille ja sieltä tulisi sitten vähän isompi syyte? Eihän niitä tuotteita ole silloin enää missään. Ja vain nauhalta näkyy.
[/quote]
En tiedä, samaa olen miettinyt itsekin.
ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:50"]
Pitäiskö mun kadehtia sua jotenkin? En näe tuossa mitään ihailtavaa enkä halua kysyä mitään.
[/quote]
En kai mä niin ole sanonut? ap
[/quote]
Et sä sitä tänne kirjottanu mut varmasti ajattelit
Otan osaa. Toivottavasti jäät joskus kiinni.