Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta on erittäin huolestuttavaa että niin monet tämän

Vierailija
29.09.2006 |

palstan lukijat pitävät Sorellan touhuja BB:ssä täysin hyväksyttävinä. Eikö teille todellakaan ole mitään väliä millaisen esikuvan opettaja antaa lapsille? (Ja turha sanoa etteivät Sorellan oppilaat saa tietoonsa mitä Sorella on tehnyt). Vai juotteko itsekin lastenne nähden itsenne humalaan tms.?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin on sitten eri asia, voiko asialle tehdä mitään (virkasopimukset jne.)

Tuli mieleen, että seksin myynti lienee laillista? Eli esim. ope vois tienata kesälomalla vähän extraa, eikä kukaan pysty puuttumaan asiaan?

Vierailija
2/5 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Sorellan julkista juopottelua täysin hyväksyttävänä, mutta olen kyllä sitä mieltä toisaalta että siitä on noussut aivan älyttömän iso haloo ja siihen on sekoitettu aivan hirveästi kaikkea muutakin. Esimerkiksi nyt viimeksi tämä että Sorella itkee ja valittaa kohtaloaan.

Mitkä tarkalleen ottaen ovat teidän mielestä ne Sorellan moraaliset rikkeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkarissa esim hänen kotiansa sisustetaan, hän lähtee vaikka siihen kakkosen matkapassi eiku mikä se on missä ne naiset menee etsiin sitä miestä landelta, on vaikka ollut siinä Harri Syrjäsen yms kokkiohjelmassa missä tavikset sai mennä opettelemaan laittaan safkaa tms ohjelmassa, jossa mun mielestä ei ole mitään pahaa.

Mutta mutta jos pienten lasten opettaja menee BB ohjelmaan. Alkuunhan hän sanoi, ettei voi oikein tehdä mitään kun ope. Mutta voi luoja mikä tyyppi. Tuo vielä näytetään telkkarissa. Ja mahdollisesti myös open oppilaat ovat nähneet. Siinä menee uskottavuus. Mulle ala-asteella opettajat oli tärkeitä ihmisiä, kunnon aikuisia. En voi edes kuvitella miten koko usko olis mennyt opettajaan/kouluun, jos olisin nähnyt meidän open toikkaroimassa telkkarissa noin kuten Sore (ENKÄ edelleenkään tarkoita pelkkää Mika juttua, vaan muuta käytöstä).

Vierailija
4/5 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan mielestäni Sorella ei ole tehnyt mitään, mitä nuoret sinkkuihmiset noin yleensä ottaen eivät tuolla yöelämässä tekisi. Jos hän olisi jonkun muun ammatin edustaja, en näkisi hänen käytöksessään mitään paheksuttavaa. Mikaepisodi oli Mikan moka.

Vierailija
5/5 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiaan en ota kanta akun en ole katsonut yhtään jaksoa enkä aiokaan, joten en tiedä mitä siellä on tehty. Mutta sen sanon, ettei ketään voi syyttää huonon esimerkin antamisesta lapsille ohjelmassa joka tulle yhdentoista jälkeen illalla. Kaikkien lasten pitää olla silloin nukkumassa!