Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan 40 koon jalkojani

Vierailija
08.08.2015 |

Tiedän, että maailmassa on paljon isompiakin ongelmia, mutta koska minulla ei näitä ongelmia ole, valitan niistä pienistä vioista mitä itsestäni olen löytänyt. Ja valitukseni aihe koskee jalkojani. Minulla on siis 40 koon jalat. Ei mitkään naiselliset pikkujalat, jollaiset olisin toivonut. Tiedän että monet muutkin naiset toivoisivat mahdollisimman pienet jalat, mutta minulle tämä aihe on TODELLA arka ja henkilökohtainen.

En ole mikään lyhyt, mutten pitkäkään. Olen 170 cm. Ja 27 v.

Haluaisin pukeutua söpösti, mutta kaiken pilaa aina kengät. Miksi niiden pitää olla kuin kanootit? Jalkani ovat vieläpä melko lyhyet, joten tuon kokoiset kengät näyttävät jalassani jättimäisiltä. Monesti kun kuljen ihmisten ilmoilla, vertaan edessäni kävelevien miesten kenkiä omiini. Suurimmalla osalla näyttää samankokokoisilta kuin omani! Tämä syö itsetuntoani, vaikka tiedän että tämä on monen mielestä todella typerää.

Olen kärsinyt jaloistani siis jo yläasteelta asti, kun muilla oli korkeintaan 38 vaikka olisivat olleet minun pituisiakin.

Ostan yleensä kiilapohjaisia kenkiä, sillä ne saavat jalkateräni näyttämään paljon pienemmiltä.

En ikinä pysty näyttämään söpön tyttömäiseltä tennareissa, vaikka todella haluaisin. Kasvoiltani näytän 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta ja myös luonteeni on lapsenomainen. Miksi juuri minun piti saada tämän kokoinen jalka? MIKSI?

Voin kertoa, että kengänkokoni vaikuttaa todellakin itsetuntooni. Tässä todiste: Olin pitkään ihastunut erääseen mieheen. En ollut koskaan uskaltanut tehdä aloitetta. Kaivettuani sitten eräänä päivänä vanhat kenkäni, jotka olivat numeroa pienemmät kuin nykyinen jalkani, laitoin ne jalkaan. Voitte arvata mitä tapahtui sinä päivänä. Tein aloitteen miehelle. Kerroin kiinnostuksestani hänelle. Liian pienet kengät jalassa. Sen jälkeen olivat kantapäät rakoilla, mutta uskalsin kerrankin olla rohkea.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:29"]

if you don't like it, change it

if you can't change it, change your attitude.
- Maya Angelou

[/quote]

Helpommin sanottu kuin tehty. Haluan näyttää söpöltä. Sitä ei mikään asenne muuta.

Ap

Vierailija
2/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, täällä 160cm nainen ja 40 "monot" :). Pysyy hyvin pystyssä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:32"]

Eiks Paris Hiltoninki kengänkoko oo joku 43. Hyvältä silti näyttää.

[/quote]

Hänhän käyttää aina korkokenkiä. Ja vaikka käyttäisi tennareita niin ei koskaan pystyisi näyttämään söpöltä isot kengät jalassaan.

Ap

Vierailija
4/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mieluummin kaunis kuin söpö.

Vierailija
5/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:32"]

Eiks Paris Hiltoninki kengänkoko oo joku 43. Hyvältä silti näyttää.

[/quote]

Hänhän käyttää aina korkokenkiä. Ja vaikka käyttäisi tennareita niin ei koskaan pystyisi näyttämään söpöltä isot kengät jalassaan.

Ap

[/quote]

Hiltonin koko on US 11 eli 41-42

Vierailija
6/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen typistäminen on muotia joissakin maissa. Jalat kääritään kaksinkerroin ja pidetään kääreissä kunnes varpaat surkastuvat. Tulee varmasti söpöt pienet jalat, mutta valitettavasti moni typistettävistä kuolee verenmyrkytykseen ja muihin komplikaatioihin. Luin kerran mielenkiintoisen kirjan aiheesta. Voin kertoa lisää, jos olet kiinnostunut typistämään omat jalkasi.

Vierailija
7/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jesus. Mulla on 39-40 kokoiset jalat ja nää on aivan normaalin kokoiset. Ehkä vähän pienet näin 180cm pitkälle.

Vierailija
8/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskin jalat kokoa 40, mutta on kokoa 43.

N35

Vierailija
9/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:54"]

Jalkojen typistäminen on muotia joissakin maissa. Jalat kääritään kaksinkerroin ja pidetään kääreissä kunnes varpaat surkastuvat. Tulee varmasti söpöt pienet jalat, mutta valitettavasti moni typistettävistä kuolee verenmyrkytykseen ja muihin komplikaatioihin. Luin kerran mielenkiintoisen kirjan aiheesta. Voin kertoa lisää, jos olet kiinnostunut typistämään omat jalkasi.

[/quote]

Ei todellakaan ole muotia missään maassa. Kiinassa tuota tehtiin joskus aikaisemmin. 

Vierailija
10/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:29"]

if you don't like it, change it

if you can't change it, change your attitude.
- Maya Angelou

[/quote]

Helpommin sanottu kuin tehty. Haluan näyttää söpöltä. Sitä ei mikään asenne muuta.

Ap

[/quote]

Juurikin se asenne ja mielipide sen määrittelee mikä kenestäkin on söpöä. Ei kukaan synny valmiit kauneus- ja söpöysihanteet mukana. Toki oman suhtautumisen muuttaminen on hankalaa, mutta mahtava elämäntaito. Ja onko sun jalkojen pakko olla söpöt? Voisko ne olla hyvät ja terveet jalat, joilla on kunnioitettava kyky ja tarkoitus viedä sut paikasta toiseen? Tsemppiä! :)

Vierailija
11/29 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että isot jalat ovat miehelle kiinnostava komistus, mutta naiselle kauhistus. Ja siis päinvastoin myös.

Vierailija
12/29 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja :D mulla menee 40 tai 41 kokoja eikä mun mielestä ne oo ees kamalat. En ees häpee tota kokoa. Oon 17v ja 173cm

Vierailija
13/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isommat ku sulla, hähhää.

Vierailija
14/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnon puutteesi kulminoituu jalkoihin. Parempi kohde se on kuin moni muu. Harvempi tulee katsoneeksi toisen jalkoja. Itse en osaa sanoa yhdenkään tuttavan jalan koosta yhtään mitään.

t. nainen 170 cm, kengänkoko 43

Vierailija
15/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä jalkasi on iso mutta eiköhän tämä asia nyt ole saanut vähän kohtuuttoman suuret raamit! Oma jalkani on kokoa 35 mutta nenän on iso. Mitäs siihen sanot? ;)

Vierailija
16/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mullakin on kengänkoko 40 ja en ole kuuna päivänä ajatellut, että jalat olisivat erityisen isot. Ole onnellinen, että sinulla ei ole oikeita ongelmia.

Vierailija
17/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koo 40 jalka enkä ole koskaan pitänyt niitä suurina. Aika monella tuttavallanikin kengan koko on 39-41.

Niin ja käytän ihan kaikenlaisia kenkiä. Lenkkareita, tennareita, ballerinoja, korkkareita jne.

Vierailija
18/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm ja jalka 39,5 kokoa. :) minulla on pitkä, kapea jalka joten saatan löytää parhaiten istuvat tennarit lasten puolelta isoimmasta kokoluokasta. Miehelläni on koon 40 jalka, mutta kaikki hänen kenkänsä tippuvat jalastani koska niissä on niin leveä lesti. Suosittelen sinulle korkkareita. Itse käytin niitä ensimmäiseen raskauteen asti, jonka jälkeen jalat eivät enää kestäneet päivittäistä korkkareiden käyttöä. Korkokengät ovat aina sirot. Kannattaa kiinnittää huomio hyvään istuvuuteen - riekerillä on todella hyvin istuvia kenkiä isompaankin jalkaan eikä jalka näytä isolle. :) ja voin lohduttaa sinua: kun pelasin jalkapalloa naisten joukkueessa, oli meillä vain pari naista joiden jalka oli 36-38, kaikki yli 165cm pitkät omasivat 38-41 jalan. Et ole yksin. :)

Vierailija
19/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vihaa!! Mulla 39-40 koko...ja pitkä olen 169....korkkarit jalkaan ja menoksi...ja Mulla vielä semmoset lättäjalat, se on vaan omassa päässä...ei kannata edes miettiä koko asiaa.

Vierailija
20/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 on ihan normaali kengänkoko naisilla nykyaikana! Joskus muutama kymmenen vuotta sitten harvinaisempaa, mutta nykyään tytöt kasvavat pidemmiksi ja sitä myötä myös jalat kasvavat. Itselläni on 39-40 enkä todellakaan ''kärsi isoista jaloista''.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän