Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö joku murtautua sähköpostiini?!

Vierailija
30.04.2015 |

Jokin aika sitten sain tiedon että suojausasetukseni kannattaa muuttaa ja minun piti vaihtaa kokonaan uusi salasana Google tiliini ja sähköpostiini.

Tässä kesti useampi viikko. Nyt pari päivää sitten sain vihdoin uuden salasanan käyttöön ja nyt äsken alkoi tulemaan jatkuvalla syötöllä ilmoituksia että kirjautuminen osoitteeseen "esimerkki@hotmail.com" epäonnistui.

Menin sitten heti koittamaan pääsenkö sähköpostiini uudella salasanalla ja minulla se kyllä onnistui..

Mitähän ihmettä? 10 minuutin sisällä tullut varmaan kuusi tuommoista ilmoitusta puhelimeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoitukssa missä kehotettiin tähän toimenpiteeseen kerrottiin että joku on saattanut murtautua tiliini..

Miksi? ja kuka?

Vierailija
2/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tai kaveri joka istunut vieressä? Random tyyppi töistä tai bussista? Oma kumppani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi... Tuo ex tuli kans mieleeni. Minulla myös lähipiirissä henkilö joka sekaantunut hämäriin kuvioihin, pelottaa senkin vuoksi tämä.

Niillä kun on vaikka mitä laitteita käytössä.

Taas tullut tässä välissä kolme tommosta ilmoitusta.
Ihan ilmiselvästi joku nyt yrittää päästä sinne mun sähköpostiin ja yrittää kenties keksiä erilaisia salasanoja.

Vierailija
4/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsot sähköpostia puhelimesta sähköpostisovelluksen kautta niin se herjaa tuota jos ei saa yhteyttä palvelimeen tai salasana on muuttunut. Ja herjaa tuota virheilmoitusta myös taustalla vaikka sovellus ei olisi päällä jos olet laittanut synkronnoinnin päälle eli tarkastaa postit automaattisesti määräämäsi ajanjakson välein. Jos kyse on puhelimesta niin vaihda uusi salasana myös sähköpostisovelluksen tietoihin...

Vierailija
5/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan ja ennustan ja parempaa on luvassa t.murtautuja

Vierailija
6/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 5. Koitan ratkeaako tuolla. Toivottavasti. Alkoi jo oikeasti kauhistuttaa.

Vierailija
7/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi!! Huh. Minä jo täällä kylmähiki otsalla. :D (ei sentään, mutta aika skeptiseks tullut kun nykyään voi tapahtua vaikka mitä, mistä me tavalliset ihmiset ei ymmärretä edes)

Vierailija
8/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle AP: ttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50273_114901085194437_1934_n.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä