Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalloisen laihat huippumallit

Vierailija
08.08.2015 |

Miksi huippumallit ovat yleensä törkeän pitkiä ja jopa anoreettisia vartaloiltaan? Miksi ei ns. normaali, perusnainen kelpaa? Toki on xl-malleja ja esim. Kate Upton on päinvastainen noista anoreettisista malleista. Mutta ylipäätänsä huippumallit ovat ruumiinrakenteeltaan sellaisia kukkakeppejä.

Oon kuullu sellaisen teorian, että kangasta kuluisi vähemmän (:D) jos mallit ovat laihoja. Tosin tuo ei taida olla ihan pohjimmainen syy siihen..?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:51"]

Tuo alarivin 2.oikealta on ihan kuin örkki jostain sarjakuvasta/piirretystä, ei vain tule mieleen mistä.

[/quote]

Totta, mullekin tuli sama mieleen. Häiritsevää kun ei muista mistä se örkki on.

Vierailija
22/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku VS:n "enkeli"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikkomallit on varmaan homomiesten unelma, pois kuolevat naiset.

Vierailija
24/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten että kaikki mallit eivät voi esitellä alusvaatteita ja uima-asuja, koska ovat liian laihoja ei-peittäviin vaatteisiin? 

Vierailija
25/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:17"]

Vaate näyttää kauniimmalta pitkän ja hoikan päällä ja huomio kiinnittyisi epäolennaiseen jos mallilla olisi hyppivät tissit tai reidet, mitkä on ihan normaalipainoisellakin helposti. Kun olin muotinäytöksessä, niin mietin juuri tätä että vaikka en itse pidä anorektisen laihasta naisvartalosta, niin se vaan kiinnittää kaiken huomion siihen vaatteeseen jollain tavalla.

[/quote]

Vaate siis näyttää hyvältä henkarilla. Kun sitä myydään, se joutuu yleensä henkaria pulskemman ihmisen ylle eikä näytäkään enää niin hyvältä. Voisikohan tämän hölmön käytännön vielä jotenkin lakkauttaa?

[/quote]

eivät huippumallit esittele catwalkeilla mitään h&m:n syysmallistoa joka on meidän tavan tallaajien saatavilla :D

[/quote]

Muotitalojen näytökset ja vaateliikkeiden tarjonta eivät ole toisistaan niin kaukana kuin joku 15-vuotias höröttelijä saattaisi luulla.

Vierailija
26/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:51"]Ainakin isojen muotitalojen mallikappaleet tehdän nykyisin niin pieniksi, että ei niihin meinaa nimekkäämmär mallitkaan mahtua. Tuo alarivin 2.oikealta on ihan kuin örkki jostain sarjakuvasta/piirretystä, ei vain tule mieleen mistä. [/quote] Örkki :DD

[/quote]

Pään muoto tuo mieleen Klonkun...

Vierailija
27/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:21"]

Muistakaa tytöt että tuo ei ole se lookki mitä oikeassa maailmassa kannattaa tavoitella. Oikeasti me miehet tykätään että naisessa on muotoja ja että naiset näyttää naisilta eikä teinipojilta.

[/quote]

Ei kai tuollaiseen pyrkimisessä enää miehet ole ajurina. Eikä muutenkaan maksimaaliseen kauneuteen pyrittäessä. Huomiota miehiltä saa vähemmälläkin. Äärimmäisyyksiin menevät tytöt tekevät niin 'voittaakseen' muut tytöt. 

Vierailija
28/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne nyt enää kovin anoreksisia?

Vierailija
29/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://i.mdel.net/mdx/i/2014/10/HEADER1280.jpg

Aika lahoja, vaikka kasvokuvia suuri osa ovatkin

Vierailija
30/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate näyttää kauniimmalta pitkän ja hoikan päällä ja huomio kiinnittyisi epäolennaiseen jos mallilla olisi hyppivät tissit tai reidet, mitkä on ihan normaalipainoisellakin helposti. Kun olin muotinäytöksessä, niin mietin juuri tätä että vaikka en itse pidä anorektisen laihasta naisvartalosta, niin se vaan kiinnittää kaiken huomion siihen vaatteeseen jollain tavalla.

Vierailija
31/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippumalleilla ei haeta normaalia ja tavallista,vaan jotain erikoista ja mielenkiintoisen näköistä, jonka päälle ripustaa yhtä erikoisia rettuja.

Vierailija
32/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alarivin toinen oikealta saattaa olla jollain tavoin "erityinen"

Alarivin ääri oikealla oleva tapaus on nykymiesten ehdoton ihanne. Vyötärön täytyy olla saman levyinen kuin kasvot, muuten on tanakka tanttaralla suomivalas.

Vierailija
33/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia on sairaus, ei vartalotyyppi. Ihan näin huomautuksena.

Vierailija
34/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen katsonut muotinäytöksiä netissä ja yhdessä näytöksessä kaikki huomio mulla meni siihen että ihmettelin miten niillä tikkujaloilla jaksaa nostella niin painavan näköisiä kenkiä ja milloin joku pyörtyy. En muista suunnittelijaa, mutta joku tosi tunettu se oli.

Itse arvelen syyksi laihojen mallien käyttämiseen ettei tarvi miettiä kokoja ja vartalotyyppejä kun mallit on niin laihoja ettei ole kurveja.

Vierailija
35/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:17"]

[/quote]

Vaate siis näyttää hyvältä henkarilla. Kun sitä myydään, se joutuu yleensä henkaria pulskemman ihmisen ylle eikä näytäkään enää niin hyvältä. Voisikohan tämän hölmön käytännön vielä jotenkin lakkauttaa?

Vierailija
36/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi ei normaali perusnainen kelpaa?"

Miksi ei normaali perusmies kelpaa kalasarimainoksiin?

Ei oo kovin myyvää. Siksi. 

Vierailija
37/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... Samalla logiikalla voitaisiin kysyä, miksei normaali peruspulliainen kelpaa Olympialaisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän