Äitini on liian tyhmä kasvattaakseen minut..
Ei osaa edes hakea tukia.
Jos pyydän tuomaan kaupasta omega-3 johon ei ole lisätty muita vitamiineja, niin hän tuo silti sen johon oltiin lisätty muitakin vitamiineja. Syyttää tietenkin minua siitä. Sain elinikäisen taakan äitini geeneistä. Toki olisin voinut estää kyseisen tapahtuman käymällä itse kaupassa mutta omaan sosiaalisten tilanteiden pelon jatkuvasta nöyryytyksestä jota olen kokenut äitini aiheuttamista noloista tilanteista ihmisten ilmoilla.
Miksi lastensuojelu ei auta silloin kun vanhempi on liian tyhmä kasvattaakseen lastaan?
Kommentit (9)
Onko sinusta tehty lastensuojeluilmoitusta? Itsekin voit sen tehdä.
Koska suomalaiset naiset ovat perseestä. Ei toki kaikki. Suomalainen nainen on ärsyttävä. Ruma. Ei naisellisia tapoja. Ei halukkuutta nussia. Ei suomalaisilla naisilla ole loogista sezöxikkyyttä. Ne alistuvat vain kusipäille.
Suomalaiset naiset on no hiemanko tyhmiä. Harva suomi nainen osaa kasvattaa lapsia ja siksi 14vuotiaat huoraa jo kaupungilla.
T. Lassukka
Olet varmasti hyvä tunnistamaan asian jo sosiaalisten tilanteiden pelkosi vuoksi...
Ei teinitkään aina kovin fiksuja ole. Kysyn "haluatko kaupasta mitään?" V: "ei tarvitse tuoda mitään" Minä tulen kaupasta, teini kaivaa kaappeja ja sanoo "no etkö tuonutkaan sitä ja tätä?" Sanon: " et halunnut mitään....., joten..." V: "sanoin joitain tunteja sitten, että vois tuoda x-jutun, oletin, että tajusit" Minä:" ok, no en ole kuullut tuolloin..." V: " vittu sä olet tyhmä, idiootti, blaa blaa blaa.." Joo, kukahan se idiootti on, kysyn vaan...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:31"]
Ei osaa edes hakea tukia.
Jos pyydän tuomaan kaupasta omega-3 johon ei ole lisätty muita vitamiineja, niin hän tuo silti sen johon oltiin lisätty muitakin vitamiineja. Syyttää tietenkin minua siitä. Sain elinikäisen taakan äitini geeneistä. Toki olisin voinut estää kyseisen tapahtuman käymällä itse kaupassa mutta omaan sosiaalisten tilanteiden pelon jatkuvasta nöyryytyksestä jota olen kokenut äitini aiheuttamista noloista tilanteista ihmisten ilmoilla.
Miksi lastensuojelu ei auta silloin kun vanhempi on liian tyhmä kasvattaakseen lastaan?
[/quote]
Itse olet tyhmä. Sen sijaan että haukut täällä äitiäsi, hae itse omegasi kaupasta. Sosiaalisten tilanteiden pelko on parannettavissa ja omaa käytöstään voi itse muuttaa. Multa ei heru empatiaa sulle, sorry.
7, annatko tosiaan teinisi puhua sulle noin?
Mitähän tarkoitat tuolla "lisätty muita vitamiineja"
Omega-3 ei ole vitamiini, vaan rasvahappo jolla on kaksoissidos kolmannessa hiiliatomissa. Siitä nimi.
Minkä ikäinen olet?