Mistä haaveilet juuri nyt?
Itse haaveilen suuresta ikivanhasta korkeahuoneisesta maalaishirsitalosta, jossa on viileää. Räsymatot lattialla ja massiiviset kalusteet, tummat hirsiseinät ja sänky puhtaine lakanoineen.
Menisin sinne taloon kosteaa pihanurmikkoa kävellen ja menisin nukkumaan sinne. Yksin. Voin jopa haistaa sen talon vanhan hajun.
Tämä kesä on ollut väsyttävä.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:34"]Että kierukka alkaisi piippaamaan kaupan kassan puomien välissä.
[/quote]Oletko salamyhkäisijä?
[/quote]Sen vaistoaa.
Töistä. Parisuhteesta. Lapsista. Perheestä.
Että selkäni tulisi kuntoon ja kivut lopuisivat. Selän terveys on semmoinen asia, minkä tajuaa viimeistään sitten, kun se on rikki. :'-(
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:49"]
Että saisin ystävän
[/quote]tsemppiä. Erittäin hyvä toive muuten mielestäni.
Söin liikaa ja toivon, että pääsisin eroon tästä ähkystä.
Haaveilen: rikkaasta miehestä, omasta koirasta, suuresta merenrantahuvilasta, veneestä, Afrikan safarimatkasta, yliopistoon pääsemisestä
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:34"]Että kierukka alkaisi piippaamaan kaupan kassan puomien välissä.
[/quote[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:34"]Että kierukka alkaisi piippaamaan kaupan kassan puomien välissä.
[/quote]Mä en tajuu tollast huumorii.
Olisin yhtä kaunis kuin kadehtimani nainen.
Seksistä kaljuntuneen, kaljamahaisen esimieheni kans tän työpöydällä....se matala ääni ja tupakan haju on lähes vastustamatonta!
Seksistä ihanan poikaystäväni kanssa. Kuukautiset tulossa pian ja panettaa ihan mielettömästi. Ikävöin poikaystävää ja kaipaan hänen kosketustaan. En ole koko päivänä osannut ruveta tekemään mitään järkevää koska himottaa ja panettaa niin. Lisäksi seksi hänen kanssaan on parasta mitä olen saanut. Huokaus...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:59"]Olisin yhtä kaunis kuin kadehtimani nainen.
[/quote]Oletpa reppana!
Hyvästä, luotettavasta, mulle sopivasta miehestä.
Siitä, että mun kollega tulis jo, järkättiin sille työporukan kanssa ylläribileet ja nyt vaan venataan sitä.
En mistään. Oon ulkomailla työparin kanssa ja kohta vedetään helvetinmoiset kännit koska saatiin molemmat töitä. Kaikki on niinku pitää.
Että saisin sängyn. Tällä hetkin lainatulla patjalla lattialla.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:35"]
Että hyvä haltia taikoisi minut terveeksi.
[/quote]
Lähetä se sinun jälkeen taikomaan minut terveeksi. Siivouskeijukin voisi tulla käymään. Ja ruuanlaittokotitonttu...