Mistä haaveilet juuri nyt?
Itse haaveilen suuresta ikivanhasta korkeahuoneisesta maalaishirsitalosta, jossa on viileää. Räsymatot lattialla ja massiiviset kalusteet, tummat hirsiseinät ja sänky puhtaine lakanoineen.
Menisin sinne taloon kosteaa pihanurmikkoa kävellen ja menisin nukkumaan sinne. Yksin. Voin jopa haistaa sen talon vanhan hajun.
Tämä kesä on ollut väsyttävä.
Kommentit (45)
Haaveilen siitä, että minusta tulisi fyysikko.
Että olisin jo kotona Suomessa, en jaksa enää asua hotellissa ja olla töissä joku räsynukke. Nähtävästi teen mitä tahansa ylennyksen toivossa, ja jos sitä ei tämän jälkeen herukkaan niin helvetti on irti.
Köllöttelen tässä sängyllä mekko päällä ja haaveilen että eräs olisi täällä kanssani, suutelisi paljaita reisiäni ja hieman ylempääkin, hilautuisi ylöspäin ja tulisi sisään..
Kullista :/ jostain syystä hirveä panetuksen halu
Haaveilen siitä että tää itku loppuis ja mies olisi terve.
Että näkisin uudelleen yhden hauskan miehen, joka oli meillä pätkätöissä - että hän tulisi takaisin tai pääsisin itse vaihtamaan siihen työpisteeseen, jossa hän nyt on. Tai vaikka nähtäisiin jossain vapaa-ajalla.
Siitä että telkusta näytettäis hyviä ohjelmia.
Siitä, että tää jalka nyt parantuisi ja pääsisin töihin.
Että löytäisi miehen kaveriksi tai kumppaniksi. Kriteereinä että mies olisi pari vuotta nuorempi ja jännä tyyppi. n25
Että saisin itseäni niskasta kiinni ja laihdutettua sen 25 kg mikä täytyis saada pois.... Joojoo olen siiderivalas ja ihan nolona siitä.
Että kierukka alkaisi piippaamaan kaupan kassan puomien välissä.
Että hyvä haltia taikoisi minut terveeksi.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:34"]Että kierukka alkaisi piippaamaan kaupan kassan puomien välissä.
[/quote]Oletko salamyhkäisijä?
Ben&Jerry's jäätelöstä ja kanelipullista.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:34"]Että kierukka alkaisi piippaamaan kaupan kassan puomien välissä.
[/quote]:D Aika hyvä!
Minä vaikka noista kahdesta ekasta yhteensä.