Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko, että ikinä pääsen töhin. Millä elän? Olen outo.

Vierailija
08.08.2015 |

En ole koskaan ollut edes kesätöissä ja olen vähän ajan päästä jo 19v.

Olen vieläkin ihan lapsenomainen, enkä vaan osaa olla niinkuin muut. Mä tiedostan, että vaikutan jotenkin oudolta ja koen olevani vammainen toisten ihmisten (muiden kuin vanhempien) kanssa. En edes halua olla muiden ihmisten kanssa.

Tykkään asua vanhempieni kanssa, leipoa kakkuja ja muuta hyvää, katsoa telkkaria ynnä muuta sellaista.

En ole koskaan käyttänyt alkoholia muuten kuin käsidesissä, d-vitamiinitipoissa, rippijuhlien konfirmaatiossa ynnä muussa sellaisessa.

En ole myöskään ikinä tupaikoinut. Tällaiset asiat ei minua kiinnosta.

Minä kuvittelin että wanhojen jatkoilla olisi sipsiä ja karkkia ja jotain kivaa ohjelmaa. Että olinkin tyhmä.

Olen suunnitellut ostavani teltan ja sitten voisin elää niinkuin Nuuskamuikkunen. Minulla ei koskaan tule olemaan muuta rahaa kuin se mitä saan vanhemmilta ja sukulaisilta. Työnantajat varmasti huomaa mun outouden. Yhden kerran olen käynyt haastattelussa ja yhden kerran olen ollut puhelinhaastattelussa.

Opiskella haluasin monenlaista, mutta en ole sillä tavalla vastuullinen ja järkevä, että voisin olla vaikka sosiaali ja terveysalalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:28"]En ole koskaan ollut edes kesätöissä ja olen vähän ajan päästä jo 19v.

Olen vieläkin ihan lapsenomainen, enkä vaan osaa olla niinkuin muut. Mä tiedostan, että vaikutan jotenkin oudolta ja koen olevani vammainen toisten ihmisten (muiden kuin vanhempien) kanssa. En edes halua olla muiden ihmisten kanssa.

Tykkään asua vanhempieni kanssa, leipoa kakkuja ja muuta hyvää, katsoa telkkaria ynnä muuta sellaista.

En ole koskaan käyttänyt alkoholia muuten kuin käsidesissä, d-vitamiinitipoissa, rippijuhlien konfirmaatiossa ynnä muussa sellaisessa.

En ole myöskään ikinä tupaikoinut. Tällaiset asiat ei minua kiinnosta.

Minä kuvittelin että wanhojen jatkoilla olisi sipsiä ja karkkia ja jotain kivaa ohjelmaa. Että olinkin tyhmä.

Olen suunnitellut ostavani teltan ja sitten voisin elää niinkuin Nuuskamuikkunen. Minulla ei koskaan tule olemaan muuta rahaa kuin se mitä saan vanhemmilta ja sukulaisilta. Työnantajat varmasti huomaa mun outouden. Yhden kerran olen käynyt haastattelussa ja yhden kerran olen ollut puhelinhaastattelussa.

Opiskella haluasin monenlaista, mutta en ole sillä tavalla vastuullinen ja järkevä, että voisin olla vaikka sosiaali ja terveysalalla.
[/quote]

Mites kondiittori tai leipuri? Voisit käydä ensin vaikka työkokeilussa tms. ja jos tykästyt, niin alaa opiskelemaan?

Vierailija
2/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori turha lainaus. T: Edellinen vastaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha söpö,, jos et pääse niin voin ottaa sinut vaimoksi :D

Vierailija
4/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy itsesi. Oudot on ne suurimmat teot tehneet.

Vierailija
5/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olet outo etkä koskaan saa työpaikkaa koska et tupakoi tai juo?

näh, ehkä olet vähän lapsenmielinen ja vielä pihalla miten "aikuisten maailma" pyörii, mutta se tulee väkisinkin tulevaisuudessa tutuksi (helpommalla pääset jos alat tutustumaan siihen jo nyt - en nyt siis puhu mistään päihteistä vaan työhaastatteluista, opiskelumahdollisuuksista ja itsenäisestä elämisestä tukineen tai palkkoineen). luontaisessa lapsenmielisyydessä ei ole mitään vikaa tai haittaa työelämässä tai aikuisuudessakaan, kunhan et ala vain pyörittelemään käsiäsi ettet kuitenkaan koskaan viitsi/ymmärrä/jaksa mitään.

Vierailija
6/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama joka ei käytä kuukautissuojia, koska "ne ovat aikuisten juttuja" ja joka halusi lopettaa pankkitilinsä kokonaan? Mitä vanhempasi tykkäävät suunnitelmistasi?

Vierailija
7/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:41"]luontaisessa lapsenmielisyydessä ei ole mitään vikaa tai haittaa työelämässä tai aikuisuudessakaan, kunhan et ala vain pyörittelemään käsiäsi ettet kuitenkaan koskaan viitsi/ymmärrä/jaksa mitään.

[/quote]

Hyvin sanottu. Lapsenmielisyyteen ei tosin edes kuulu tuollainen. Terve lapsi on kiinnostunut elämästä ja haluaa kokeilla ja tehdä kaikenlaista ihan itse.

Vierailija
8/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:45"]

Oletko se sama joka ei käytä kuukautissuojia, koska "ne ovat aikuisten juttuja" ja joka halusi lopettaa pankkitilinsä kokonaan? Mitä vanhempasi tykkäävät suunnitelmistasi?

[/quote]

Oikein arvattu, mutta aion kyllä varmaan käyttää kuukautissuojia kuitenkin :D

Vanhemmat ei tiedä mun suunnitelmista, mutta kyllä ne on sanonut, että ei niitä haittaa, vaikka asuisin niiden luona pidempään. Toisaalta ne kyllä auttaa mua varmaan siinäkin jos muutan opiskelemaan jonnekin.

ATK alaa olen ajatellut nyt viimeaikoina, kun se ei ole sillä tavalla vastuullinen niinkuin jotkut muut työt. En koe että voisin olla esim. sairaanhoitaja, opettaja, mikään joka ajaa autoa yms.

Vierailija
9/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuutta saa asioita tekemällä eikä teoretisoimalla. Sinun täytyy vain kokeilla uusia juttuja. Vaikka seinäkiipeilyä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi