Kertokaa naiset millaisista naisista ette pidä...
Mulla on pari hyvää naispuolista ystävää, enemmän kavereihin kuuluu miehiä. Epäilen että olen monelle naiselle 'uhka' ja siksi minun on vaikea ystävystyä naisten kanssa...
Kommentit (30)
sellaisista kaakattavista kanoista jotka nauravat ihan liian kovaa jos joku mies sanoo oikeasti jonkun huonon vitsin
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:21"]Jos joku nainen on ns. parempi versio itsestäni, on sitä mahdotonta sietää. Eli saman luonteinen kuin minä, saman ikäinen (tai ehkä vaikka vuoden nuorempi), samanväriset hiukset ja kropaltaan 5cm pitempi, 5kg hoikempi, urheilullisempi ja elämässään onnellisempi. Tulis niin pahat alemmuuskompleksit että parempi pysyä kaukana.
[/quote]
Sisäisesti köyhä olet
Vastaan miehenä. Rumista tai tavisnaisista, jotka luulevat olevansa kauniita ja käyttäytyvät sen mukaan. Kriteerit kumppanille liian korkeat ja tykätään arvostella muita. Miehet tajuavat onko kyseessä kunis vai ei.
Olen itse aika rauhallinen ihminen, otan asiat aika rauhallisesti enkä stressaa. Minua siis ärsyttää rääväsuut ja dramaattisesti stressaavat ja valittavat naiset.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:28"]Itsekkäistä
Pinnallisista
Kaksinaamaisista
Ilkeistä
Juorukelloista
Epärehellisistä
Selkäänpuukottajista
Siinä oli muutama, mutta eiköhän nuo ole ihan itsestäänselviä piirteitä.
[/quote]
Tämä on hyvä lista mutta lisäisin siihen vielä, että ei lyhyt hiuksista ja eikä ylilihavaa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:16"]
Vastaan miehenä. Rumista tai tavisnaisista, jotka luulevat olevansa kauniita ja käyttäytyvät sen mukaan. Kriteerit kumppanille liian korkeat ja tykätään arvostella muita. Miehet tajuavat onko kyseessä kunis vai ei.
[/quote]
mila kunisko? mila kunis oli nuorempana kyllä aika vetävä pakkaus, mutta nyt pennun pullautettuaan ei enää niinkään. mutta miehethän kyllä tajuavat onko nainen kunis vai ei.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:28"]En pidä naisista, jotka kuvittelevat muiden naisten olevan heille kateellisia esim. heidän itse kuvittelemastaan kauneudesta. Selittävät vielä, että viihtyvät paremmin miesten seurassa mainitusta syystä. En siis pidä ap:n kaltaisista.
[/quote]
Hah, en missään ole sanonut olevani kaunis
Pikkumaiset, takakireät pilkunussijat ovat ankeita. Samoin katkeroituneet riivinraudat.
Naiset jotka syyttävät ja mustamaalaavat tahattomasti tai tahallaan muita naisia ovat aika luotaantyöntäviä. Sellaiset naiset jotka esimerkiksi puhuvat jatkuvasti siitä, kuinka miesten kanssa on nin helppo olla hyvää pataa, kun naisilla on aina draamaa ja ämmämäistä huonoa käytöstä. Musta tuntuu, että noin muita naisia syyllistävät naiset ovat usein itse niitä pahimpia draaman ja pahanolon luojia naisten välisiin suhteisiin omalla käytöksellään ja omalla ah niin moitteettomalla ja puhtoisen pulmusen valheellisella olemuksellaan.