Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa naiset millaisista naisista ette pidä...

Vierailija
08.08.2015 |

Mulla on pari hyvää naispuolista ystävää, enemmän kavereihin kuuluu miehiä. Epäilen että olen monelle naiselle 'uhka' ja siksi minun on vaikea ystävystyä naisten kanssa...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmistä, kaksinaamaisista, slutshamingia harrastavista, itseään "yhtenä jätkänä" pitävistä, juorukelloista, ilkeistä, kouluttamattomista.

Vierailija
2/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen taitaa olla ainoa josta on mahdotonta tuntea mitään positiivista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäytymisessä on jotain, joka ärsyttää. Ulkonäkö ei ole sallainen, jonka perusteella valitsen ystävät. Eli en koe, että jos joku ystävistäni on kaunis, hän olisi jotenkin "uhka".

Vierailija
4/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen on ns. parempi versio itsestäni, on sitä mahdotonta sietää. Eli saman luonteinen kuin minä, saman ikäinen (tai ehkä vaikka vuoden nuorempi), samanväriset hiukset ja kropaltaan 5cm pitempi, 5kg hoikempi, urheilullisempi ja elämässään onnellisempi. Tulis niin pahat alemmuuskompleksit että parempi pysyä kaukana.

Vierailija
5/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ap samat kokemukset, mutta tuskin mua kukaan uhkana kokee. Lojaaliuden puute, kieroilu ja tietynlainen kiertely naisissa mättää. Itseä ärsyttää hirveästi tietty laumasieluisuus: kun yhdellä toimiston tytöistä on tekoripset, pian on kaikilla muillakin. Dieettivillitykset ym, huoh.

Vierailija
6/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani naiset, joilla on enemmän mies- kuin naisystäviä ovat poikkeuksetta kovia flirttaamaan ja kun armoitettu MIES eksyy seuraan, kaikki naisystävät unohtuvat ja vain MIES huomataan. Ei jatkoon.

Vierailija
7/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääväsuista, jotka "sanoo mitä ajattelee" ja loukkaa sanalla puheillaan muita. Viattomasti ollaan kuitenkin vain suorapuheisia ja rehellisiä, ei ilkeitä.

Vierailija
8/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kauniimmista ja seksikkäämmistä. T: av-mamma

Vierailija
9/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap juuri sinun kaltaisistasi "en pidä naisista, mutta itse olen erilainen kuin kaikki muut" -tyyppisistä selkäänpuukottajista. Kehutte olevanne miesten kanssa parempia ystäviä, koska naiset ovat niin inhottavia toisilleen, mutta oikeasti olettekin juuri itse niitä jotka vaikeuttavat naisten keskinäisiä välejä epäluuloa ja kaunaa kylvämällä.

Vierailija
10/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sellaisista jotka eivät pidä minusta. Tykkään kaikista jotka tykkää minusta.

Vierailija
11/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä naisista, jotka kuvittelevat muiden naisten olevan heille kateellisia esim. heidän itse kuvittelemastaan kauneudesta. Selittävät vielä, että viihtyvät paremmin miesten seurassa mainitusta syystä. En siis pidä ap:n kaltaisista.

Vierailija
12/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäistä
Pinnallisista
Kaksinaamaisista
Ilkeistä
Juorukelloista
Epärehellisistä
Selkäänpuukottajista

Siinä oli muutama, mutta eiköhän nuo ole ihan itsestäänselviä piirteitä.

Vierailija
13/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisista jotka vehtaa ukkomiesten kanssa, juoruaa ja on muutenkin moraalittomia.

Vierailija
14/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista, jotka syyllistävät surmatun naisen niissä tapauksissa kun mies tappaa vaimonsa. Omalla kotikylälläni oli tällainen kammottava tapahtuma. Sairaalloisesta vainoharhaisuudesta ja mustasukkaisuudesta kärsivä mies sabotoi naapureiden omaisuutta vuosikausia, koska uskoi naapureiden salakuuntelevan häntä. Sama mies haki itselleen ulkomaalaistaustaisen nuoren vaimon ja tappoi mustasukkaisuuksissaan parin vuoden päästä siitä. Juttu uutisoitiin suuresti, mutta vaimon tausta jätettiin kertomatta. Yllättäen yleisö reagoi juttuun haukkumalla naisen ja miestä ymmärrettiin "hänellä varmasti oli hyvä syy murhata". Sama ilmiö toistuu joka kerran, kun nainen surmataan. Yleensä miehet, mutta yllättäen myös jotkut naiset haukkuvat naisuhrin tapausta tuntematta. Eikö riitä, että miehet harjoittavat naisvihaa, onko naistenkin pakko lähteä siihen mukaan?

Vierailija
15/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:26"]Rääväsuista, jotka "sanoo mitä ajattelee" ja loukkaa sanalla puheillaan muita. Viattomasti ollaan kuitenkin vain suorapuheisia ja rehellisiä, ei ilkeitä.
[/quote]

Tämä! Lisäisin listaan vielä ne naiset, jotka eivät hyväksy minkään muunlaisia persoonallisuuksia kuin omansa. Että jos on itse rohkea, itsevarma ja sosiaalinen, niin ajatellaan että sellainen joka ei näitä asioita ole, on säälittävä ja jollain lailla huonompi ihminen. Tuolla opiskelumaailmassa on näitä nähty aikalailla.

Vierailija
16/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumasieluista

Vierailija
17/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:19"]

Jenni Vartiainen taitaa olla ainoa josta on mahdotonta tuntea mitään positiivista

[/quote]

En pidä sinunkaltaisistasi vittumaisista ämmistä jotka vihaavat jotain itselleen tuntematonta julkkista vain koska hän on valovuosia kauniimpi, menestyneempi ja älykkäämpi kuin sinä. Sinunlaisesi harakat pilaavat naissukupuolen maineen. 

Vierailija
18/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ystävinäni muita naisia(/miehiä), joiden luonteiden piirteissä on jotain minua häiritsevää. Tällaisia piirteitä on mm. liiallinen tuomitsevaisuus, yksioikoisuus, seläntakana minun asioista puhuminen, manipulointi jne. Lisäksi kova turn off minulle on aina jos joku ystävänini pitämä ihminen koittaa alkaa kontrolloida minua tai muita ihmisiä mielivaltaisesti.

Vierailija
19/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:26"]Rääväsuista, jotka "sanoo mitä ajattelee" ja loukkaa sanalla puheillaan muita. Viattomasti ollaan kuitenkin vain suorapuheisia ja rehellisiä, ei ilkeitä.
[/quote]

Juuri tällaisista! Tähän kun vielä lisää vali vali vali virren päälle niin huh.
Heti tulee kolme naista mieleen joiden seuraa välttelen.

Vierailija
20/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan aika pitkälti samat asiat ovat musta sietämättömiä naisissa ja miehissä. Listahan on tietysti pitkä, ja pahimmat asiat ovat niin itsestään selviä ettei niitä kannata yrittääkään lähteä kaikkia luetteloimaan (väkivaltaisuus, valheellisuus, omahyväisyys jne.). Mutta se mikä nyt tästä aloituksesta tulee erityisesti mieleen on naisvihamielisyys: aivan erityisesti inhoan naisia jotka dissaavat omaa sukupuoltaan, ja miehiä jotka dissaavat naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme