Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, vaadinko liikaa?

Vierailija
08.08.2015 |

Meillä on isohko parisuhdekriisi. Sen voi tiivistää niin, että minä kaipaan kumppanuutta ja läheisyyttä. Swksiä, keskustelua, läheisyyttä, rakkautta, hellyyttä, asioiden jakamista. Ja lisäksi sitten meillä on lapset, joiden hoitamiseen ja kasvattamiseen tahdon molempien osallistuvan. Näen, että parisuhde on voimavara, josta saa jaksamista lasten hoitoon ja muuhun elämään - siis jos se toimii.
-
Mies on sitä mieltä, että parisuhteen tarkoitus on tehdä lapset ja rakentaa talo ja sitten vaan elää elämää töitä tehden. Että ei ole mitään intiimiä tai kumppanuutta, vaan ns. työkaveruus. Siinä molempien pitäisi saada onnensa lapsista ja töistä. Muuta ei pidä aikuisella olla. Seksiä sanoo haluavansa jos oikein asiaa kaivelen, mutta arjessa seksim tarve ei ikinä näy mitenkään.
-
Kumpi on oikeammassa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä kumpi on oikeassa. Ei tarkoittaa ei. Jos ei kelpaa, lähde suhteesta.

Vierailija
2/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on oma mielipide siitä,millaista haluaa elämänsä olevan. Ei siinä voi olla oikeassa eikä väärässä. Puolisoksi kannattaa hankkia sellainen tyyppi, joka haluaa elää samanlaista elämää kuin itse. Te olette tainneet siinä epäonnistua. Et voi sanoa miehellesi, että hän on väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärän miehen kanssa suhteessa.

Vierailija
4/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:01"]Meillä on isohko parisuhdekriisi. Sen voi tiivistää niin, että minä kaipaan kumppanuutta ja läheisyyttä. Swksiä, keskustelua, läheisyyttä, rakkautta, hellyyttä, asioiden jakamista. Ja lisäksi sitten meillä on lapset, joiden hoitamiseen ja kasvattamiseen tahdon molempien osallistuvan. Näen, että parisuhde on voimavara, josta saa jaksamista lasten hoitoon ja muuhun elämään - siis jos se toimii.
-
Mies on sitä mieltä, että parisuhteen tarkoitus on tehdä lapset ja rakentaa talo ja sitten vaan elää elämää töitä tehden. Että ei ole mitään intiimiä tai kumppanuutta, vaan ns. työkaveruus. Siinä molempien pitäisi saada onnensa lapsista ja töistä. Muuta ei pidä aikuisella olla. Seksiä sanoo haluavansa jos oikein asiaa kaivelen, mutta arjessa seksim tarve ei ikinä näy mitenkään.
-
Kumpi on oikeammassa?
[/quote]Ei tuollaiseen ole oikeaa eikä väärää tapaa. On vain erilaisia elämäntapoja. Yleensä kannattaa valita puolisoksi sellainen joka katsoo maailmaa samasta suunnasta.

Vierailija
5/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli voidaan sanoa minun olevan väärässä. Koska olen nuoruudessani valinnut tuollaisen miehen, joka ei jaa näkemystäni läheisyyden tarpeellisuudesta parisuhteessa, minun on turha sitä nytkään enää vaatia. Sitä vaan jotenkin ryytyy siihen, että on vain äiti eikä yhtään nainen, nyt tässä vaiheessa kun lapset ovat jo koululaisia ja olisi aikaa muuhunkin kuin ruuanlaittoon ja siivoamiseen, töiden ohella. Pikkulapsivuodet menivät joten kuten kun ajattelin että varmaan muutun näkyväksi miehelleni sitten kun ei ole taaperoita helmoissa pyörimässä. Lapsilta en viitsisi rikkoa perhettä omien haihattelujeni takia, eli en mielelläni eroaisi. Ap

Vierailija
6/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko sun miehen? Hän olisi minulle se oikea, koska en kaipaa elämääni mitään saman torkkupeiton alla vietettyä romanttista keskusteluaikaa ja lässytystä vaan oikeuden olla minä juuri tällaisena kuin olen, ilman turhia liirumlaarumeita.

Vierailija
7/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on vain eri toiveet ja suunnitelmat, näin isoissa eroissa ei vältyämätyä päästä edes kompromisseihin joten suosittelen vakavasti miettimään mitä elämältä oikeastaan haluatte ja voiko sen toisen kanssa edes saavuttaa (aloituskin itsessään tähän kysymykseen kyllä vastaa...). itse en jaksanut tyytyä vastaavanlaiseen suhteeseen vaan otin ja lähdin ja nyt nautin rakkaudesta, seksistä, läheisyydestä, hauskanpidosta samaa ajattelevan kumppanin kanssa! :)

Vierailija
8/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:18"]Saisinko sun miehen? Hän olisi minulle se oikea, koska en kaipaa elämääni mitään saman torkkupeiton alla vietettyä romanttista keskusteluaikaa ja lässytystä vaan oikeuden olla minä juuri tällaisena kuin olen, ilman turhia liirumlaarumeita.
[/quote]
Joo, senkus tulet hakemaan. Olisin onnellinen jos saisin sellaisen miehen, joka joskus katsoisi silmiin, halaisi, haluaisi seksiä tai juttelisi jostain muusta kuin formuloista. Ap

Vierailija
9/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:18"]Saisinko sun miehen? Hän olisi minulle se oikea, koska en kaipaa elämääni mitään saman torkkupeiton alla vietettyä romanttista keskusteluaikaa ja lässytystä vaan oikeuden olla minä juuri tällaisena kuin olen, ilman turhia liirumlaarumeita.
[/quote]
Joo, senkus tulet hakemaan. Olisin onnellinen jos saisin sellaisen miehen, joka joskus katsoisi silmiin, halaisi, haluaisi seksiä tai juttelisi jostain muusta kuin formuloista. Ap
[/quote]
Tuli mieleeni vielä, että olisi kiva jos miehen mielestä elämässä voisi olla töiden ja kodinhoidon lisäksi vielä jotain muutakin ekstraa, jota voisi tehdä kahdestaan. Vaikka saunoa ja sitten juoda tölkilliset kaljaa mökin terassilla. Tai tehdä joku kiva reissu johonkin kahdestaan, vaikka ihan vaan naapurikaupungin hotelliin yöksi. Tai jos voisi joskus mennä tyttökaverin kanssa parantamaan maailmaa viinilasin äärelle. Kyllä mua välillä niin kyllästyttää tämä elämä, jossa ei ole mitään muuta kuin töitä, siivousta, ruuanlaittoa, lapset nukkumaan, lapset kouluun. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä