Mitä "osaa" sinussa tuijotetaan?
Jos tuijotetaan. Minulla reisien ja häpyaluetta. Se on vähän hassua. Peppua toki myös, mutta se onkin niin hyvä. Olen 24 v. nainen. Ja kaikenikäiset ja sukupuoliset kyylää, katse hakeutuu häpyalueelle, vai reisille en tiiä. Minusta se on vähän hassua kun perheenäiti lastenrattaitten kans esim. tuijottelee minun haaroväliä.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:57"]
Naamaa. Kelpaa, kiitos kysymästä.
[/quote]Jep, näin luulisi olevan. Mutta mulla on niin ylpeä perusilme/vihainen että luulevat kai että ylpeilen perseelläni ja pillullani kun katse sinne hakeutuu kasvojen jälkeen lähes aina: D -ap
Rintoja ja persettä, koska ovat isot.
Vatsaa tällä hetkellä. Olen raskaana.
Kipsattua jalkaa.
Varmaan maailman yhdeksäs ihme, tuijotuksen määrästä päätellen.
Kasvoja, ehkä silmiä. Muihin kehonosiin kohdistuvaa tuijotusta en ole huomannut.
Naamaa. Kamala vaihe aknen kanssa menossa :(
Sääriä. Verisuonet niin pinnassa, että koivet on kun pakanamaan kartta.
Isoja rintoja. Peffakin on iso, mutten tiedä tuijotetaanko sitä kun en näe taakse. Veikkaisin että kyllä ja kauhistelevat.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:11"]
kamelinvarvasta
[/quote]Voi olla että mullakin on tuollanen sitten. Mutta sehän on vain luonnollista. Ei nyt normaali ihminen avoimesti haaroväliä tuijota kuitenkaan. -ap
Kasvoja ja liian isoja rintoja tähän hoikkaan kroppaan... Toivottavasti pienenevät kun lopetan imetyksen. Ovat aina olleet luonnottoman isot.
Rintoja ja näin on ollut aina, sekä miehet että naiset. Tiedän että ovat isot mutta minkäs teet.
Tämä alkoi jo teini-ikäisenä joten siihen on ehtinyt tottua.
Naamaa, koska siinä on rumana pidetty piirre... N24
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:57"]
Jos tuijotetaan. Minulla reisien ja häpyaluetta. Se on vähän hassua. Peppua toki myös, mutta se onkin niin hyvä. Olen 24 v. nainen. Ja kaikenikäiset ja sukupuoliset kyylää, katse hakeutuu häpyalueelle, vai reisille en tiiä. Minusta se on vähän hassua kun perheenäiti lastenrattaitten kans esim. tuijottelee minun haaroväliä.
[/quote]
Liian tiukat housut pullerolla ja cameltoe paistaa kilometrin päähän? Sellaisiin tulee katsottua itsekin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:17"]
Kasvoja ja liian isoja rintoja tähän hoikkaan kroppaan... Toivottavasti pienenevät kun lopetan imetyksen. Ovat aina olleet luonnottoman isot.
[/quote]
En itse sano rintojani luonottoman isoiksi, vaikka joku on niin joskus sanonutkin. Jos on luomut niin luonolliset ovat silloin.
Naamaa.
Kelpaa, kiitos kysymästä.