Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palaa ajatuksissasi hetkeen...

Vierailija
08.08.2015 |

jolloin tuntui siltä, että kaikki kaatuu ympäriltäsi ja olet itse murtumispisteessä. Muistat kuka tuki sinua ja keitä ei jaksanut tilanteesi kiinnostaa ollenkaan vaan kaikkosivat ympäriltäsi. 

Nyt, kun olet itse päässyt tilanteestasi yli ja elämä hymyilee taas, niin yksi näistä kaikonneista ystävistä ottaa yhteyttä ja haluaa sinut turvakseen samanaiseen hajoamispisteeseen. 

Miten reagoit? Käännätkö selkäsi vai päätät olla läsnä, kuunnella auttaa ja lohduttaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan minua tukenut, kun en pyytänyt keneltäkään apua. Nousin vaikeuksista ihan itse, omin voimin.

Vierailija
2/6 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei tuomitse minua sillä perusteella, että paniikkihäiriöstä ja ahdistuksesta kärsiessäni minulla ei ollut energiaa ottaa muidenkin murheita kantaakseni. :) -2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:51"]

Ei kukaan minua tukenut, kun en pyytänyt keneltäkään apua. Nousin vaikeuksista ihan itse, omin voimin.

[/quote]

ei varmaan ollu se pointti tässä.

en tiedä.. varmaan antaisin olla ja elisin omaa elämää.

Vierailija
4/6 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä lilliä katkeruudessa. Mistä sitä tietää - ehkä ystävällä, joka ei jaksanut olla tukenani, oli siihen syynsä? Minähän olen saanut kokemusta omista vaikeuksistani ja sitä kautta osaisin varmaan olla ystäväni tukena. 

Antaisin siis menneiden olla ja tukisin ystävääni parhaani mukaan. 

Vierailija
5/6 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:51"]

[/quote]

ei varmaan ollu se pointti tässä.

[/quote]Sehän se pointti juuri on. -2

Vierailija
6/6 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin, koska en halua alistua samalle tasolle kuin he. Kyllä he sen edestään vielä joskus löytävät. Ja jos viitsii pikkuasiasta valittaa, huomautan siitä kuinka minua ei tuettu tässä ja tässä tilanteessa ja olen silti hengissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi