Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillerit...meliane...entä jos ottanu vahingossa kaks

Vierailija
21.07.2015 |

Noni...Elikkä mä oon ilmeisesti ottanu kaks kertaa meliane pillerin viime viikolla..koska en ole yhtään muistanut useana päivänä olenko sen ottanut...ja mä tosiaan yritän nyt syödä elokuulle asti pillereitä ilman taukoa, tauko oli viimeksi toukokuun lopussa. Reissuun lähtö edessä huomenna ja kehossa tuntuu merkkejä että menkat olis alkamassa hetkenä minä hyvänsä...

kannattaako mulla nyt suosiolla ottaa kahta pilleriä päivässä koska noitten määrästä päätellen oon aika useana päivänä niin tehnyt...vai ottaa yksi päivässä ohjeen mukaan...pelkään niin että menkat alkaa säännöllisestä pillereiden syönnistä huolimatta nyt yhtäkkiä...

eli jatkanko vikonlopun yli saakka 2pilleria per. päivä vai yks? ...rinnat kipeät ja maha menkkamaisen tuntonen..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan meinaan, että tälleen ilman taukoa tulee yhtäkkiä menkkamaista tuntemusta...

onko yleensä melianea syövillä pitäny nää putkeen syödyt liuskat ettei oo tullu menkat? 

Vierailija
2/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:17"]Ei vaan meinaan, että tälleen ilman taukoa tulee yhtäkkiä menkkamaista tuntemusta...

onko yleensä melianea syövillä pitäny nää putkeen syödyt liuskat ettei oo tullu menkat? 
[/quote]

No ainakin tulee sen takia kun syö väärällä annoksella.
Ja itselläni alkaa tiputteluvuoto jos syön laattoja putkeen.
En tajua tuota kaksi pilleriä per päivä hommaasi laisinkaan. Saa sen kehon helpomminkin sekaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdistelmiä käytettäessä ei ole menkkoja, tyhjennysvuoto se on.

Vierailija
4/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:17"]Ei vaan meinaan, että tälleen ilman taukoa tulee yhtäkkiä menkkamaista tuntemusta...   onko yleensä melianea syövillä pitäny nää putkeen syödyt liuskat ettei oo tullu menkat?  [/quote] No ainakin tulee sen takia kun syö väärällä annoksella. Ja itselläni alkaa tiputteluvuoto jos syön laattoja putkeen. En tajua tuota kaksi pilleriä per päivä hommaasi laisinkaan. Saa sen kehon helpomminkin sekaisin

[/quote]

Siis olen nyt vasta huomannut ottaneeni kahta pilleriä...kun katsoin määriä...en tiedä mutta en yksin kertaisesti muistanut olenko ottanut pilleriä vai en...eikä mulle sanonut mitään se järjestystkään noissa..

Ajattelin lähinnä että nyt jos keho on tottunut ilmeisesti kahteen pilleriin (1-3päivänä)ja jos otankin vain yhtä, alkaa menkat...

mulla on tosiaan tässä menkat kestäneet pitkästi yli vuosikymmenen ja ovat edelleen niin kamalat pillereistä ja särkylääkeistä huolimatta että en voi liikkua sohvaa ja vessaa kauemmas.. pelkään ja stressaan nyt että ne alkaa ja koko reissu kallis sellainen pitää perua...

Vierailija
5/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään hyötyä ottaa kahta pilleriä päivässä joten ota vain se yksi

Vierailija
6/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei...eli se kahden syöminen ei auta mitään siihen, että alkaako menkat pillereistä huolimatta vai ei? 

nyt on 58 päivä menkoista... 

onko muuten normaalia tuntea tällasta menkkamaista kipua ilman et ne alkaa...tälleen kun syö pillereitä pitkään yhtä jaksoisesti..

mua suositeltiin syömään tällä tavalla pillereitä että saisin kesän olla rauhassa, koska kivut lamaannuttaa mut koti sohvalle...lääkäri suositteli

Vierailija
7/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia syödä ilman taukoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä