Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakipanostani ei ole kuulunut :(

Vierailija
08.08.2015 |

Ihanaa oli, mutta taitaa olla aika siirtyä eteenpäin! Naisena en kehtaa kumminkaan perään soitella. :/

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:02"]Mitäs pahaa nämä rakastajattaret tekevät jos ithe ovat vapaana, mieshän se petturi on.
[/quote] niin niitä sinkkuja kun ei maailmasta löydy!

Vierailija
2/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta ketjua, tuli vaan mieleen, että miks noita vakipanoja pitää pitää, jos niistä tulee vaan surullinen olo? Seksi silon tällön ei näköjään tee hyvää oloa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:02"]Mitäs pahaa nämä rakastajattaret tekevät jos ithe ovat vapaana, mieshän se petturi on. [/quote] niin niitä sinkkuja kun ei maailmasta löydy!

[/quote]

Onhan niitä. Mutta jos se rakkauden kohde sattuu olemaan varattu mies, ei voi vain päättää etten rakasta.

Vierailija
4/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Laita viestiä niin sitten tiedät, missä mennään. Näihin kuvioihin kuuluu välillä pudota maan pinnalle:(

Vierailija
5/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:47"]Hahha. Yleinen harhaluulo että toinen nainen (seksiä haluava) on joku tyrkky ääliö bimbo. Eipäs muuten olekkaan. Niitä on ihan kaikenlaisia. Jo tuttavapiiristäni voisin sanoa 3 naista jotka ovat niin erityylisiä toisistaan mutta yksi yhdistävä tekijä : kaikki heistä ovat naimisissa ja ovat lisäksi seksisuhteessa. Yksi on 4 lapsen äiti, 50 v, huoliteltu, ikäisekseen kaunis, esimies-ammatissa. Toinen vähän yli 30 v, kahden lapsen äiti, erittäin kaunis, opettaja. Kolmas yli 40 v, kauneusalanyrittäjä, kaunis hänkin, lapsia 3.

Mikä heitä lisäksi yhdistää? Se, että he kaikki ovat kauniimpia kuin heidän panojensa vaimot. VALITETTAVASTI. Kukaan ei ala pitempään seksisuhteeseen rumemman kuin oma puoliso kanssa.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Elämää on nähty ja todellaei ole kauniimpia kaikki toiset naiset...

Vierailija
6/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy todellisuus. Mies ei välitä susta ja yrittää hankkiutua sinusta eroon. Jos hän rakastaisi sinua jättäisi perheen. Olet vain vaihtelua arkeen, joka kaduttaa ja harmittaa.

Vierailija
7/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mitä ootte tehneet tällasissa tilanteissa muut naiset? Entä miehet? Mikä on "oikea" tapa? Entäs jos näen sen sattumalta, kun olen jonkun uuden kanssa? En toisaalta viitsi soitella, että "ei varmaan enää sitten nähdä"..,

Vierailija
8/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mitä välii?

Vierailija
9/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, varmaan mulla on vähän tylsää -ap

Vierailija
10/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä vaan olen kysellyt vakipanolta, että tuletko kylään tässä joku päivä. Miksi en olisi kysellyt? Eihän se miehen tehtävä pelkästään ole jos itsekin sitä seksiä haluaa.
Kyllä ainakin mulle vakipanot on sitten osanneet sanoa että joo/nyt ei ole tarvetta tms.

Vierailija
11/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:02"]

No kyllä mä vaan olen kysellyt vakipanolta, että tuletko kylään tässä joku päivä. Miksi en olisi kysellyt? Eihän se miehen tehtävä pelkästään ole jos itsekin sitä seksiä haluaa. Kyllä ainakin mulle vakipanot on sitten osanneet sanoa että joo/nyt ei ole tarvetta tms.

[/quote]

Taidan pelätä tuota torjuntaa, en halua että mulle sanotaan, että ei oo nyt tarvetta :( kauhean kylmää!

Vierailija
12/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies kyseli joku aika sitten, mutta en ollut silloin kaupungissa. Kerroin koska tulen, mutta se ei palannut asiaan silloin. ap

Vierailija
13/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, samaa murehdin minäkin. Viime viikon tiistaina nähtiin, sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Nyt on jostain syystä tosi korkea kynnys laittaa viestiä, ilmeisesti pelkään hänen löytäneen seurustelukumppanin. Tosin nyt on ollut mieliala niin alhaalla ihan muista syistä, että maalailen tässäkin asiassa piruja seinälle ihan turhaan.

Tuo "naisena en kehtaa perään soitella" on kyllä melko aataminaikuinen juttu. Kyllä me naisetkin saadaan olla aloitteellisia, ei se ole pelkästään miesten oikeus ja velvollisuus.

Vierailija
14/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:02"]

No kyllä mä vaan olen kysellyt vakipanolta, että tuletko kylään tässä joku päivä. Miksi en olisi kysellyt? Eihän se miehen tehtävä pelkästään ole jos itsekin sitä seksiä haluaa. Kyllä ainakin mulle vakipanot on sitten osanneet sanoa että joo/nyt ei ole tarvetta tms.

[/quote]

Taidan pelätä tuota torjuntaa, en halua että mulle sanotaan, että ei oo nyt tarvetta :( kauhean kylmää!
[/quote]
No, itse en nähnyt sitä ikinä kylmänä koska meillä oli selkeät pelisäännöt - pelkkää seksiä eikä olla vain toisiamme varten. En ottanut sitä henkilökohtaisesti, tapasinhan itsekin toisinaan muita miehiä joko treffien tai seksin merkeissä. Ei me niistä keskenämme juurikaan puhuttu, joskus vaan tuli parikin kuukautta taukoa näkemiseen ja joskus taas nähtiin viikoittain.

Vierailija
15/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa kun olin niin mies oli kuollut ja hänestä oli lehdessä juttua. Oli tapaturmaisesti menehtynyt. Surin aikani, yksin ja salassa kun salasuhteesta oli kyse. Hänellä oli perhe, lapset jo aikuisia.

Olen monesti miettinyt että etsisin hänen hautansa mutta en sitä ole tehnyt.

Vierailija
16/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tainnut löytää uuden panon tai sitten naisen joka kiinnostaa muutenkin. Move on.

Vierailija
17/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan vielä tänään :(

Perhe-elämä joskus rajoittaa yhteydenpitoa.

Vierailija
18/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi oikeasti vain seksistä, ette itkisi täällä noiden panojenne perään...

Vierailija
19/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä kieltämättä pidän vakipanostani ihmisenä ihan oikeasti, joskaan en haaveile parisuhteesta hänen kanssaan. Seksi on hyvää ja mies on melkoisen kuuma pakkaus, mutta parisuhteesta ei tulisi yhtikäs mitään.

T. 8

Vierailija
20/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakipano laittoi viestin Huomenta kaunokainen, hauskaa päivää. Vaimo lähtee mökille, nähdäänkö illalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän