Emmä taida saada miestä koskaan.
Siltä tuntunu jo kauan. On muuten asiat hyvin. Töitä teen. Olen vaa yksinäinen. Ei oo kavereita. Rahaa on vähän. Ja velkaa on. Oon masentunut. En ole kaunis missi. Vaan tavallinen hieman ylipainonen nainen jolla persekin on levinny. Joo tiedän en ole täydellinen. Mutta mitä voisin tehdä että löytäisin parisuhteen.
Kommentit (15)
Ei tuo varsinainen myyntipuhe ollut.
Eipä täälä muutkaa saa naista.. mies 37 v yksinäinen
No mulla on vanhempi ystävä hän on 45v jo ja vanhapiika.
Ei saa miestä koska ne ovat eri tasolla. Inhoo lapsiakin, on feministi.
Minä olen naisten kannalla, mutta en eri tasolla ja rakastan lapsia.
Olen hyväkuntoinen, normaalinnäköinen, en masentunut, velaton mies, enkä minäkään löydä. Tinderissäkin lihavat naisetkin vaa jättää vastaamatta, joten ei hyvin mene. Silti yritän, mutta lähtökohtaisesti en odota mitään enää löytäväni. M30
Vierailija kirjoitti:
No mulla on vanhempi ystävä hän on 45v jo ja vanhapiika.
Ei saa miestä koska ne ovat eri tasolla. Inhoo lapsiakin, on feministi.
Minä olen naisten kannalla, mutta en eri tasolla ja rakastan lapsia.
"Inhoo lapsia" ja "feministi". Kumpikin yksinään sen tason turn off etten kelpuuttaisi vaikka olisi ainoa nainen maailmassa jäljellä.
Jep tommosia naiset on.. ei niille mikää kelpaa.. korkeasti koulutettu komea mies joka on hyväs asemassa ja on rrahaa. Ei mullekkaa naiset vastaa ja eivät koskaa ota yhteyttä.
En ees kuvittele enää että löytäisin parisuhteen.
Palstalle on rantautunut Alli Allun kaveriksi.
Vaikeeta tää on mut kai se valittaminen on turhaa ja kyllähän tää tilanne usein turhauttaa ja pistää mielen matalaksi mutta ei kai se väkisin tule.. pakko kai etsiä muita juttuja elämään. Onneks on töissä.
Kyllä aina kannattaa valittaa. Pari valitusta päivässä pitää mielen matalana!
Miksi spämmäät tätä samaa p...a...š...k...aa tänne ensin esiintyen miekkosena ja sen jälkeen omana itsenäsi trollaillen?
Nyt ainaski on jo fiilikset että ikä vaikuttaa on rupsahtanut mt ongelmia.. ei oo normaali.. niin tällänen tyyppi on ikävä kyllä pohjalla. ei mulla oo ees kavereita ollut vuosiin.
Ei kannata valittaa.. hyväksyy elämänsä yksin. Ainaski on vakituinen työpaikka ja on terve.. mennään näillä.
Nii