Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pilannut elämäni.

Vierailija
08.08.2015 |

Olen tehnyt vääriä ratkaisuja ja onnistunut pilaamaan lupaavan tulevaisuuden. Nyt kävi näin.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassåå no ei muutakuin uuteen nousuun.

Vierailija
2/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt meille muillekin, että miten jotta osaamme otta opiksemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on moni muukin.

Vierailija
4/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon tyrinyt pahasti, tässä oon vieläkin vaikka elämästä tuli aika erilaista kuin olin ajatellut!

Vierailija
5/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten van aloitat uudelleen. Aina voi aloittaa alusta. Elämä on. Mahdollisuus.

Vierailija
6/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:26"]

[/quote]

Ihan paskapuhetta! Tosiasia on, että iän karttuessa ovet sulkeutuvat yksi kerrallaan. Jos 30+ meinaa vaihtaa alaa, on vaihtoehdot vähissä. Onhan juttuja miten 45+ on vaihtanut alaa ja on tyytyväinen valintaansa, kun paljastuukin, että laitoshuoltajaksihan se opiskeli. Ihan turha havitella ylöspäin. Ihan näin esimerkkinä yksi elämän osa-alue.

Vierailija
7/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:26"]

[/quote]

Ihan paskapuhetta! Tosiasia on, että iän karttuessa ovet sulkeutuvat yksi kerrallaan. Jos 30+ meinaa vaihtaa alaa, on vaihtoehdot vähissä. Onhan juttuja miten 45+ on vaihtanut alaa ja on tyytyväinen valintaansa, kun paljastuukin, että laitoshuoltajaksihan se opiskeli. Ihan turha havitella ylöspäin. Ihan näin esimerkkinä yksi elämän osa-alue.
[/quote]
No sit voit jäädä surkuttelemaan omaa surkeuttasi esim tänne av-palstalle

Vierailija
8/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole pilannut elämääsi. sinun elämästäsi vain tuli erilainen kuin odotit. Nyt sinulla on uusi ihmeellinen elämä ja sillä suunta. Elä omaa elämääsi.

t: oraakkeli

Vierailija
9/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap on saanut pelkästään yläpeukkuja?

Vierailija
10/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:26"]

[/quote]

[/quote]

Olet hyvä esimerkki henkilöstä, joka on oppinut avuttomaksi :D Ulisepa siinä paskaa elämääsi, me muut muutamme elämämme paremmiksi!

Vierailija
11/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki vain ihmisiä ja tehdään virheitä. Jeesus antaa anteeksi, kun sydämestäsi pyydät. Varmasti elämässäsi on vielä paljon hyvää, antoisaa ja opettavaista edessä ja usein juuri virheistä oppii parhaiten... 

Vierailija
12/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että voin enää nousta tästä. -ap

Vierailija
13/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:18"]

[/quote]

Kyllä voit, rukoile, lue Raamattua ja luota Jumalaan! <3 Jeesuksen avulla askel kerrallaan onnistuu. Hakeudu seurakuntayhteyteen, niin saat tukea. Siunausta! 

Vierailija
14/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:18"]

[/quote]

Itseään toteuttava ennuste!

Sun elämä on sitä mitä sinä siitä päätät. Jos olet tällä hetkellä terve etkä kuolemassa vakavaan sairauteen lähitulevaisuudessa koko maailma on sulle avoin.

Vierailija
15/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole tehnyt mitään väärin. Suomen hallinto sen teki, et sinä. Ilman ulkomaalaisia sinullakin olisi töitä, rahaa ja kaikki hyvin. 

Vierailija
16/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ap tarkemmin miten olet, omasta mielestäsi, pilannut elämäsi niin meidän on helpompi sanoa oletko umpikujassa.

Muuten, kyllähän laitoshuoltaja elää onnellista elämää, eihän onnellisuus ole kiinni ammatista/työstä? Onhan paljon parempi olla laitoshuoltaja kuin olla "kotona makaava luuseri".

Vierailija
17/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:25"]

Kerrohan ap tarkemmin miten olet, omasta mielestäsi, pilannut elämäsi niin meidän on helpompi sanoa oletko umpikujassa.

Muuten, kyllähän laitoshuoltaja elää onnellista elämää, eihän onnellisuus ole kiinni ammatista/työstä? Onhan paljon parempi olla laitoshuoltaja kuin olla "kotona makaava luuseri".

[/quote]

Jätin koulut käymättä ja sössin kaikki ihmissuhteeni. Nyt olen yksinäinen ja syrjäytynyt. -ap

Vierailija
18/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:11"]Me ollaan kaikki vain ihmisiä ja tehdään virheitä. Jeesus antaa anteeksi, kun sydämestäsi pyydät. Varmasti elämässäsi on vielä paljon hyvää, antoisaa ja opettavaista edessä ja usein juuri virheistä oppii parhaiten... 
[/quote]ihan hyvä yritys mut oot vaa sekottanut jeesuksen ja jumalan :D

Vierailija
19/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:27"]

[/quote]

Jätin koulut käymättä ja sössin kaikki ihmissuhteeni. Nyt olen yksinäinen ja syrjäytynyt. -ap

[/quote]

Kouluttaudu.

Hanki ystäviä.

Mua vitutttaa niin saatanasti sun kaltaset luuserit, jotka kuvittelee väliaikaisen itseaiheutetun olotilan olevan joku tuomio! 

KAIKKI tuossa tilanteessa on kiinni vain sinusta!

Vierailija
20/45 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:27"]

[/quote]

[/quote]

Kouluttaudu.

Hanki ystäviä.

Mua vitutttaa niin saatanasti sun kaltaset luuserit, jotka kuvittelee väliaikaisen itseaiheutetun olotilan olevan joku tuomio! 

KAIKKI tuossa tilanteessa on kiinni vain sinusta!

[/quote]

Helppo se on sanoa. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä