Lue keskustelun säännöt.
Pelkään kuolemaa ihan hirveästi :(
08.08.2015 |
Olen kolmikymppinen nainen ja ihan hyvässä kunnossa fyysisesti ja henkisestikin. Viime aikoina olen kuitenkin ymmärtänyt että en pysty ajattelemaan ollenkaan omaa kuolemaani koska ajatus ahdistaa :( En ole mitenkään uskovainen ja en usko että kuoleman jälkeen on enää mitään ja on tosi ahdistava ajatus että tämä elämä on ainoa mitä meillä on.
Miten te selviätte vastaavien ajatusten kanssa? Mua oikeasti pelottaa kuolema vaikka jossain vaiheessa se on kaikilla edessä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä taas ajattelen niin, että kun kuolema tulee niin tietoisuus kaikesta häviää eikä sitten pysty harmittelemaan enää tekemättä jääneitä asioita tai liian aikaista pois lähtöä.