Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Orange is the new Black, mitä tykkäätte?
Kommentit (4)
Tykkään. Katselin juuri viimeisen tuotantokauden alle viikossa. Seuraava kuulemma ilmestyy vasta ensi kesänä. Sitä odotellessa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tykkään kyllä, mutta mun makuun liikaa lesboseksiä. Ja ei, en todellakaan ole mikään homofoobikko, en vaan kiinnosta katsoa kun nainen nuolee toista.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 01:01"]Tykkään kyllä, mutta mun makuun liikaa lesboseksiä. Ja ei, en todellakaan ole mikään homofoobikko, en vaan kiinnosta katsoa kun nainen nuolee toista.
[/quote]
Huonot, vaivaannuttavat seksikohtaukset vähenivät huomattavasti erään hahmon poistuttua sarjasta :)
Alue: Aihe vapaa
http://www.vauva.fi/haku/hakualue/forum?q=orange+is+the+new