Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna mahis pettää miestäni.. pitäisikö?

Vierailija
07.08.2015 |

Taustaa että mies on hyvä ystäväni, jonka tiedän olevan ihastunut minuun. Oma mieheni taas on flirttaillut/viestitellyt muille naisille, sain sen selville kun luin miehen auki jääneen facen viestiketjut. Oma mies lähti työmatkalle, ystäväni on tulossa käymään huomenna "korjaamaan tietokonetta"

Peukuttakaa; petänkö vai en?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne juttelut toisille naisille ei mun miehellä ainakaan ollut mitään "kaunis ilma ollut tänään" -tasoa..

Vierailija
22/29 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:06"]

Riippuu siitä millainen mies sulla on ja millainen tää mahdollinen nussija on. Onko sulla ollut monia kumppaneita aiemmin, se vaikuttaa myös.

Kyllä mun mielestä jokaisen pitäisi kokea syrjähyppy että olisi kiikkustuolissa sitten muisteltavaa.

[/quote] kannattaa murhata myös. Muuten kaduttaa kiikkustuolissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:15"]Ne juttelut toisille naisille ei mun miehellä ainakaan ollut mitään "kaunis ilma ollut tänään" -tasoa..
[/quote]

Niin? Sanat on sanoja, teot on tekoja.
Keskustelu on keskustelua. Vai petätkös sinäkin miestäsi kun nyt täälläkin keskustelet, etkä edes voi varmuudella tietää keskustelukumppanisi sukupuolta.

Vierailija
24/29 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee just mitä haluat? Ei saa miehes tietää jos petät...Eli ei mitään hätää. Jos tekee mieli niin tee ze!

Vierailija
25/29 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekipä sun miehesi mitä tahansa, joudut itse seisomaan kuitenkin omien tekojesi takana. Pettäminen on sydämentöntä ja julmaa, loppujen lopuksi tulisit kärsimään siitä eniten itse. Mikä ihmeen trendi on pettää? Ihan sairasta. 

Ei missään nimessä kannata pettää. PETTÄÄ. Jää voi pettää, silta voi pettää. Ole sinä vahva äläkä petä. 

Vierailija
26/29 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:15"]Ne juttelut toisille naisille ei mun miehellä ainakaan ollut mitään "kaunis ilma ollut tänään" -tasoa..
[/quote]
Mitä sitten, jos ne ovat vain puhetta?

Vierailija
27/29 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:06"]

Eli tosiaan petturi-miehestä eroan heti kun reissustaan palaa.. mutta muotoilisin sen ehkä jotenkin näin: "voi kulta, minä petin sinua.." ja odottaisin kertoisko mies oma-aloitteisesti omista tekosistaan.. ap

[/quote] 

Jos tää olis vain tulevan ex-miehesi ja sinun välinen asia, niin sanoisin että anna palaa Frank. Mutta entä se ystävämies? Hän on ihastunut sinuun, ja sinä käyttäisit häntä hyväksesi koston välikappaleena? Mitä se sellainen ystävyys on? Vai näetkö jatkoa sinun ja ystävämiehen välillä, noin niin kuin omasta puolestasi?

Vierailija
28/29 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:03"]Elä.
[/quote]
Aivan. Kannattaa elää.

Vierailija
29/29 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:15"]Ne juttelut toisille naisille ei mun miehellä ainakaan ollut mitään "kaunis ilma ollut tänään" -tasoa..
[/quote]
Mitä sitten, jos ne ovat vain puhetta?
[/quote]
Pettää voi myös tunnetasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän