Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon rakastat miestäsi tällä hetkellä?

Vierailija
07.08.2015 |

Asteikolla 1-5?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen.
20 v tulee täyteen vappuna.
Ollaan kumpikin löydetty "se oikea". Kyllä ihan jokaiseen päivään mahtuu hellyyttä ja läheisyyttä.
Niin, varmaan tää on viiden tähden rakkautta :)♡

Vierailija
42/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Vaikka just nyt hän ärsyttää mua. Rakastan silti. Lasten jälkeen elämäni tärkein ihminen. 5 v oltu yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:42"]5. Vaikka just nyt hän ärsyttää mua. Rakastan silti. Lasten jälkeen elämäni tärkein ihminen. 5 v oltu yhdessä.
[/quote]
Hyvä huomio, ärsyttää voi välillä ja paljonkin mutta kuuluu asiaan, itse en vois kenenkään muun kans olla kuin mieheni vaikka välillä tekis mieli heittää tyyppi metsään niskaperse-otteella, yhdessä ollaan oltu 28 vuotta, taatusti samoja fiiliksiä meikäläisestä useinkin!

Vierailija
44/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatteko miten sitä voi yllättyä ihmiseen vielä vuosien jälkeen. 15 vuotta tasa-arvoisessa suhteessa ja nyt kaikkien vuosien ja kahden lapsen jälkeen, mies on heittäytymässä sovinistisiaksi, jonka mielestä lapset ja koti on pelkästään minun vastuullani. En tiedä mitä tästä ajattelisi. Aivokasvain? Miten joku voi muuttua noin?

Se jonka tunteet tänään siellä 2:sen pintaan

Vierailija
45/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, en tiedä miksen eroa. Lapset rakastavat isäänsä tietysti, en haluaisi hajoittaa perhettä. Päälle vielä rasittavat appivanhemmat, haluisin ""eron"" heistäkin. Ovat ok ihmisiä, mutta meillä ei oo kemiat koskaan kohdanneet. Sitten mulla on sellainen pelko että mulle tapahtuisi jotain ja lapset jäisivät pelkän isän armoille... kun miehelle läheisyys on vaikeaa. Ja lasten kanssa oleminen muutenkin vaikeaa.hän on koko ajan ahdistunut ja odottaa että saisi lapset johonkin (= hoitoon, kouluun, ulos, kaverille, nukkumaan tai mun kanssa jonnekin parin päivän reissulle. ) niin erokin mietityttää, että miten tämä mies sitten olisi lasten kanssa eron sattuessa... 

Totean vielä että stunnaisina päivinä vastaus voisi olla 4, meillä on hetkemme, mutta valitettavasti enää harvoin. 

Vierailija
46/51 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
47/51 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäni on tullut kärttyinen. Ennen oli vain kärsimätön. Läheisyys puuttuu, paljon riitoja joita ei selvitetä. Yhteys katkennut. Voi teitä onnellisia viitosia.

Vierailija
48/51 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Kolme vuotta yhdessä, mentiin juuri kihloihin ja väliaikaisesti vielä kaukosuhde. Kauhea ikävä.

Vierailija
49/51 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
50/51 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä kyllä sitten pätkääkään.