Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon rakastat miestäsi tällä hetkellä?

Vierailija
07.08.2015 |

Asteikolla 1-5?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 (17v yhdessä)

Vierailija
22/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Rakastan niin paljon että jaksan joka aamu herätessäni ihmetellä kuinka käsittämättömän onnellinen mieheni kanssa olen. Yhdessä mekin olemme olleet vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ehdottomasti, mutta kaipaan kadotettua kipinää ja jännitystä.. :( arki tuli vastaan, mutta olen siihen tyytyväinen. Ei ikäviä yllätyksiä, tasaista seilailua pienen pojan vanhempina. Lähiaikoina olen silti huomannut kaipaavani sitä tunteen paloa kun aloimme tapailla, sitä jännitystä kun odotti toista perhoset vatsassa kylään.. Toivon että tämä menee ohi ja löydän jännitystä jälleen omasta miehestäni. Pelkään lähteä juhlimaan kun tuntuu, että voisin alkaa humalassa aivan liiaksi flirttailemaan tätä jännitystä etsien. Sori lähti asia vähän sivuraiteelle.

Vierailija
24/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ja hiukan enemmän, yhdessä 23v ja 11pv

Vierailija
25/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai rakkautta voi laittaa asteikolle. Eikö se ole kaikki tai ei mitään.

Vierailija
26/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään ehkä 2.

Vierailija
27/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 1 tai 0.

Vierailija
28/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 (yhdessä 7 vuotta)

Vierailija
29/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan 5. Mutta aina ei ole rakastuneet fiilikset, nyt ehkä 4 1/2. Rakastan silti paljon ja paljon.

Vierailija
30/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen tai kakkonen, laitetaan siis vaikka 1,5. Yhdessä liian kauan ja alusta saakka suhteessa ei ole ollut "sitä jotakin". Välitän kyllä, mutta siinäpä kaikki.

Vierailija
31/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:16"]

5 ehdottomasti, mutta kaipaan kadotettua kipinää ja jännitystä.. :( arki tuli vastaan, mutta olen siihen tyytyväinen. Ei ikäviä yllätyksiä, tasaista seilailua pienen pojan vanhempina. Lähiaikoina olen silti huomannut kaipaavani sitä tunteen paloa kun aloimme tapailla, sitä jännitystä kun odotti toista perhoset vatsassa kylään.. Toivon että tämä menee ohi ja löydän jännitystä jälleen omasta miehestäni. Pelkään lähteä juhlimaan kun tuntuu, että voisin alkaa humalassa aivan liiaksi flirttailemaan tätä jännitystä etsien. Sori lähti asia vähän sivuraiteelle.

[/quote]Teidän pitää järjestää sellaiset olosuhteet, että kipinä leimahtaa. Pikaseksiä, viikonloppu yhdessä, tuhmia tekstareita...

Vierailija
32/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Very much please. =)

Vierailija
33/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli ettei tästä ole laajempaa (ja tilastollisesti valvottua) aineistoa, mua kiinnostaisi ihan sairaan paljon. Olen itse eroamassa tilanteessa jossa monen mielestä "ei saisi" erota, eli että mieheni ei ole väkivaltainen eikä alkoholisti, ihan vain siksi että en rakasta häntä. Olen tehnyt tätä eroa mielessäni tosi kauan, niin että rakastamistaso on koko ajan laskenut. Suunnilleen näin:

- 10 vuotta sitten: 4

- 9-8 vuotta sítten: 3

- 7-5 v. sitten: 2

- 4 v.--> 1

Olisi mielenkiintoista tietää, missä vaiheessa asteikkoa ihmiset yleensä päättävät erota, vai eivätkö päätä missään vaiheessa asteikkoa ellei suhde ole väkivaltainen.

Vierailija
34/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, 6 vuotta yhdessä :)

Vierailija
35/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:03"]

5.

[/quote]

Ette ole tainneet olla kauan yhdessä.
[/quote]
Eilen tuli täyteen 27 vuotta. Ei ole ollut aina helppoa mutta kumpikin antanut periksi ja joustanut niin pirskuleesti, nyt aika seesteistä, aika samanlaisia ollaan, samanlaisin arvoin eikä olla pienistä kinoista tai isommistakaan oltu lähdössä eri teille, oikeasti. En silti loppujen lopuksi voi kehua että itse olisin vaikuttanut asiaan paljoa paitsi ehkä yrittämällä sisäistää että kumpikin on jouduttu jossain asioissa uhrautumaan ja antamaan periksi, en siis vain minä.

Vierailija
36/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään :/

Vierailija
37/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niin hyvä mieli aina kun joku kehuu kumppaniaan ja rakastaa paljon! Kaikkea parasta teille :). Antaa toivoa muillekin.

Vierailija
38/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.

Tänään on ollut uskomaton päivä.... lapsi lähti serkkunsa kanssa vesipuistoon, eka kahdenkeskinen aika koko tänä vuonna ja vietettiin se tiiviisti peiton alla. Läheisyys oli jotain sanoin kuvaamattoman huumaavaa....ihan kuin silloin 15 vuotta sitten. Olen onnellinen.

Vierailija
39/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ja sanompa, että ollaan asteikossa noustu ylemmäs vuosi vuodelta. Ihan tulee perhoset vatsaan, kun ajattelen miten mieheni huomaavaisuus ja hellyys on kasvanut vuosien myötä. Hassua, sillä yleensä se taitaa mennä toisinpäin :)

Vierailija
40/51 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistuneena tajuan nopean vastaukseni kysymykseen: en yhtään. Voi itku. Tähänkö tämä on menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi