Kuinka paljon rakastat miestäsi tällä hetkellä?
Kommentit (51)
5. Rakastan niin paljon että jaksan joka aamu herätessäni ihmetellä kuinka käsittämättömän onnellinen mieheni kanssa olen. Yhdessä mekin olemme olleet vuosia.
5 ehdottomasti, mutta kaipaan kadotettua kipinää ja jännitystä.. :( arki tuli vastaan, mutta olen siihen tyytyväinen. Ei ikäviä yllätyksiä, tasaista seilailua pienen pojan vanhempina. Lähiaikoina olen silti huomannut kaipaavani sitä tunteen paloa kun aloimme tapailla, sitä jännitystä kun odotti toista perhoset vatsassa kylään.. Toivon että tämä menee ohi ja löydän jännitystä jälleen omasta miehestäni. Pelkään lähteä juhlimaan kun tuntuu, että voisin alkaa humalassa aivan liiaksi flirttailemaan tätä jännitystä etsien. Sori lähti asia vähän sivuraiteelle.
5 ja hiukan enemmän, yhdessä 23v ja 11pv
Ei kai rakkautta voi laittaa asteikolle. Eikö se ole kaikki tai ei mitään.
Rakastan 5. Mutta aina ei ole rakastuneet fiilikset, nyt ehkä 4 1/2. Rakastan silti paljon ja paljon.
Ykkönen tai kakkonen, laitetaan siis vaikka 1,5. Yhdessä liian kauan ja alusta saakka suhteessa ei ole ollut "sitä jotakin". Välitän kyllä, mutta siinäpä kaikki.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:16"]
5 ehdottomasti, mutta kaipaan kadotettua kipinää ja jännitystä.. :( arki tuli vastaan, mutta olen siihen tyytyväinen. Ei ikäviä yllätyksiä, tasaista seilailua pienen pojan vanhempina. Lähiaikoina olen silti huomannut kaipaavani sitä tunteen paloa kun aloimme tapailla, sitä jännitystä kun odotti toista perhoset vatsassa kylään.. Toivon että tämä menee ohi ja löydän jännitystä jälleen omasta miehestäni. Pelkään lähteä juhlimaan kun tuntuu, että voisin alkaa humalassa aivan liiaksi flirttailemaan tätä jännitystä etsien. Sori lähti asia vähän sivuraiteelle.
[/quote]Teidän pitää järjestää sellaiset olosuhteet, että kipinä leimahtaa. Pikaseksiä, viikonloppu yhdessä, tuhmia tekstareita...
Sääli ettei tästä ole laajempaa (ja tilastollisesti valvottua) aineistoa, mua kiinnostaisi ihan sairaan paljon. Olen itse eroamassa tilanteessa jossa monen mielestä "ei saisi" erota, eli että mieheni ei ole väkivaltainen eikä alkoholisti, ihan vain siksi että en rakasta häntä. Olen tehnyt tätä eroa mielessäni tosi kauan, niin että rakastamistaso on koko ajan laskenut. Suunnilleen näin:
- 10 vuotta sitten: 4
- 9-8 vuotta sítten: 3
- 7-5 v. sitten: 2
- 4 v.--> 1
Olisi mielenkiintoista tietää, missä vaiheessa asteikkoa ihmiset yleensä päättävät erota, vai eivätkö päätä missään vaiheessa asteikkoa ellei suhde ole väkivaltainen.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:03"]
5.
[/quote]
Ette ole tainneet olla kauan yhdessä.
[/quote]
Eilen tuli täyteen 27 vuotta. Ei ole ollut aina helppoa mutta kumpikin antanut periksi ja joustanut niin pirskuleesti, nyt aika seesteistä, aika samanlaisia ollaan, samanlaisin arvoin eikä olla pienistä kinoista tai isommistakaan oltu lähdössä eri teille, oikeasti. En silti loppujen lopuksi voi kehua että itse olisin vaikuttanut asiaan paljoa paitsi ehkä yrittämällä sisäistää että kumpikin on jouduttu jossain asioissa uhrautumaan ja antamaan periksi, en siis vain minä.
Tulee niin hyvä mieli aina kun joku kehuu kumppaniaan ja rakastaa paljon! Kaikkea parasta teille :). Antaa toivoa muillekin.
6.
Tänään on ollut uskomaton päivä.... lapsi lähti serkkunsa kanssa vesipuistoon, eka kahdenkeskinen aika koko tänä vuonna ja vietettiin se tiiviisti peiton alla. Läheisyys oli jotain sanoin kuvaamattoman huumaavaa....ihan kuin silloin 15 vuotta sitten. Olen onnellinen.
5 ja sanompa, että ollaan asteikossa noustu ylemmäs vuosi vuodelta. Ihan tulee perhoset vatsaan, kun ajattelen miten mieheni huomaavaisuus ja hellyys on kasvanut vuosien myötä. Hassua, sillä yleensä se taitaa mennä toisinpäin :)
Kauhistuneena tajuan nopean vastaukseni kysymykseen: en yhtään. Voi itku. Tähänkö tämä on menossa.
5 (17v yhdessä)