Häpeäni on suunnaton (mitä työkaverini näki?)
Hän saattoi huolimattomuuteni vuoksi nähdä puhelimeni salaillun kuvagallerian sisältöä, johon sisältyi mm. hyvinkin seksuaalispainotteisia kuvia sairaanloisen lihavista ihmisistä - joita lähettelin huvikseni toissapäivänä kaverille (lapsellista, tiedän) - sekä kuvia pulskista/karvaisista paidattomista miehistä, joista itse kiihotun. Netistä tallennttuja kuvia siis.
Mitä itse ajattelisitte jos näkisitte työkaverinne (n.25v nainen) puhelimen olevan täynnä kuvia lihavien ihmisten alastomista keskivartaloista?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:58"]Olen kaiken lisäksi kiinnostunut tästä työkaverista, ja nyt se pitää minua varmaan täytenä sekopäänä. -ap
[/quote]Eikä ole ollenkaan väärässä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:58"]Olen kaiken lisäksi kiinnostunut tästä työkaverista, ja nyt se pitää minua varmaan täytenä sekopäänä. -ap [/quote]Eikä ole ollenkaan väärässä.
[/quote]E niin, mutta toivon ettei tietäisi sitä :D
-ap
En ajattelisi mitään, mulla on omakin elämä. Jos olet kiinnostunut ko. työkaverista niin nythän hän on tietoinen siitä että saattaisi olla "tsaansseja". Miksi et tee suoraan aloitetta? Ei tämä elämä iän kaiken kestä, teillähän voi olla hauskaa yhdessä. Rohkeasti vaan kiinni, pyydä kahville tms ja sano että olet kiinnostunut hänestä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:58"]Olen kaiken lisäksi kiinnostunut tästä työkaverista, ja nyt se pitää minua varmaan täytenä sekopäänä. -ap [/quote]Eikä ole ollenkaan väärässä.
[/quote]E niin, mutta toivon ettei tietäisi sitä :D
-ap
Pistäppä pari esimerkkikuvaa, kiinnostaa... ?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:06"]
En ajattelisi mitään, mulla on omakin elämä. Jos olet kiinnostunut ko. työkaverista niin nythän hän on tietoinen siitä että saattaisi olla "tsaansseja". Miksi et tee suoraan aloitetta? Ei tämä elämä iän kaiken kestä, teillähän voi olla hauskaa yhdessä. Rohkeasti vaan kiinni, pyydä kahville tms ja sano että olet kiinnostunut hänestä.
[/quote]Kiitos tästä, sait mieleni hukan rauhoittumaan. Täytyisi kyllä yrittää tehdä aloite.
Ehkä vähän ihmettelisin mutta jos kuvakulma olis ollu huono niin voisin luulla nähneeni väärin. Toisaalta varmaan helposti ajattelis että tyyppi pelleilee kaverinsa kanssa ja lähettää tyhmiä kuvia, mullekin serkku laitto lapsena aina jotain pervo-kuvia :'(
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:07"]
Pistäppä pari esimerkkikuvaa, kiinnostaa... ?
[/quote]https://40.media.tumblr.com/b357b28b47770df26ff9491c7c77d6b6/tumblr_nse0tlV16C1tbemnoo3_500.jpg
https://roadkillrecipes.files.wordpress.com/2011/09/fat_woman.jpg
-ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:55"]
Hän saattoi huolimattomuuteni vuoksi nähdä puhelimeni salaillun kuvagallerian sisältöä, johon sisältyi mm. hyvinkin seksuaalispainotteisia kuvia sairaanloisen lihavista ihmisistä - joita lähettelin huvikseni toissapäivänä kaverille (lapsellista, tiedän) - sekä kuvia pulskista/karvaisista paidattomista miehistä, joista itse kiihotun. Netistä tallennttuja kuvia siis.
Mitä itse ajattelisitte jos näkisitte työkaverinne (n.25v nainen) puhelimen olevan täynnä kuvia lihavien ihmisten alastomista keskivartaloista?
[/quote] ajattelisin hyi mikä perverssi, selitä edes
Ihmiskeho on kyllä ihmeellinen. Miten tuohonkin massaan, joka näyttää vielä ulospäin melko sairaalta, järjestyykin verenkierto ja solujen ylläpito jne. ilman, että mitään joutuu kuolioon tai henkilölle itselleen aiheutuu hirveitä kipuja?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:20"]
Ihmiskeho on kyllä ihmeellinen. Miten tuohonkin massaan, joka näyttää vielä ulospäin melko sairaalta, järjestyykin verenkierto ja solujen ylläpito jne. ilman, että mitään joutuu kuolioon tai henkilölle itselleen aiheutuu hirveitä kipuja?
[/quote]
Kysytkö sinä tosissasi?? Linkin kuvassa olleella ylipainoisella naisella on todennäköisesti jatkuvasti ihotulehduksia poimuissa. Ja kyllä ne kuolioonkin voivat mennä. Kipuja todellakin on, asennon vaihtaminen on vaikeaa ellei jopa mahdotonta.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:00"]
Onko sillä lihava keskivartalo?
[/quote]No se on juuri sellainen kuin ne miehet niissä kuvissa, ei lihava, mutta sillä on vähän mahaa, juuri sellainen mistä pidän.