Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeäni on suunnaton (mitä työkaverini näki?)

Vierailija
07.08.2015 |

Hän saattoi huolimattomuuteni vuoksi nähdä puhelimeni salaillun kuvagallerian sisältöä, johon sisältyi mm. hyvinkin seksuaalispainotteisia kuvia sairaanloisen lihavista ihmisistä - joita lähettelin huvikseni toissapäivänä kaverille (lapsellista, tiedän) - sekä kuvia pulskista/karvaisista paidattomista miehistä, joista itse kiihotun. Netistä tallennttuja kuvia siis.

Mitä itse ajattelisitte jos näkisitte työkaverinne (n.25v nainen) puhelimen olevan täynnä kuvia lihavien ihmisten alastomista keskivartaloista?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:00"]

Onko sillä lihava keskivartalo?

[/quote]No se on juuri sellainen kuin ne miehet niissä kuvissa, ei lihava, mutta sillä on vähän mahaa, juuri sellainen mistä pidän.

Vierailija
22/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:58"]Olen kaiken lisäksi kiinnostunut tästä työkaverista, ja nyt se pitää minua varmaan täytenä sekopäänä. -ap
[/quote]Eikä ole ollenkaan väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:58"]Olen kaiken lisäksi kiinnostunut tästä työkaverista, ja nyt se pitää minua varmaan täytenä sekopäänä. -ap [/quote]Eikä ole ollenkaan väärässä.

[/quote]E niin, mutta toivon ettei tietäisi sitä :D

-ap

Vierailija
24/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi mitään, mulla on omakin elämä. Jos olet kiinnostunut ko. työkaverista niin nythän hän on tietoinen siitä että saattaisi olla "tsaansseja". Miksi et tee suoraan aloitetta? Ei tämä elämä iän kaiken kestä, teillähän voi olla hauskaa yhdessä. Rohkeasti vaan kiinni, pyydä kahville tms ja sano että olet kiinnostunut hänestä.  

Vierailija
25/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:58"]Olen kaiken lisäksi kiinnostunut tästä työkaverista, ja nyt se pitää minua varmaan täytenä sekopäänä. -ap [/quote]Eikä ole ollenkaan väärässä.

[/quote]E niin, mutta toivon ettei tietäisi sitä :D

-ap

Vierailija
26/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäppä pari esimerkkikuvaa, kiinnostaa... ?

Vierailija
27/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:06"]

En ajattelisi mitään, mulla on omakin elämä. Jos olet kiinnostunut ko. työkaverista niin nythän hän on tietoinen siitä että saattaisi olla "tsaansseja". Miksi et tee suoraan aloitetta? Ei tämä elämä iän kaiken kestä, teillähän voi olla hauskaa yhdessä. Rohkeasti vaan kiinni, pyydä kahville tms ja sano että olet kiinnostunut hänestä.  

[/quote]Kiitos tästä, sait mieleni hukan rauhoittumaan. Täytyisi kyllä yrittää tehdä aloite.

Vierailija
28/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän ihmettelisin mutta jos kuvakulma olis ollu huono niin voisin luulla nähneeni väärin. Toisaalta varmaan helposti ajattelis että tyyppi pelleilee kaverinsa kanssa ja lähettää tyhmiä kuvia, mullekin serkku laitto lapsena aina jotain pervo-kuvia :'(

Vierailija
29/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:07"]

Pistäppä pari esimerkkikuvaa, kiinnostaa... ?

[/quote]https://40.media.tumblr.com/b357b28b47770df26ff9491c7c77d6b6/tumblr_nse0tlV16C1tbemnoo3_500.jpg

https://roadkillrecipes.files.wordpress.com/2011/09/fat_woman.jpg

-ap

Vierailija
30/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:55"]

Hän saattoi huolimattomuuteni vuoksi nähdä puhelimeni salaillun kuvagallerian sisältöä, johon sisältyi mm. hyvinkin seksuaalispainotteisia kuvia sairaanloisen lihavista ihmisistä - joita lähettelin huvikseni toissapäivänä kaverille (lapsellista, tiedän) - sekä kuvia pulskista/karvaisista paidattomista miehistä, joista itse kiihotun. Netistä tallennttuja kuvia siis.

Mitä itse ajattelisitte jos näkisitte työkaverinne (n.25v nainen) puhelimen olevan täynnä kuvia lihavien ihmisten alastomista keskivartaloista?

[/quote] ajattelisin hyi mikä perverssi, selitä edes

Vierailija
31/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

herrajumala mitä mä just näin?!

Vierailija
32/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskeho on kyllä ihmeellinen. Miten tuohonkin massaan, joka näyttää vielä ulospäin melko sairaalta, järjestyykin verenkierto ja solujen ylläpito jne. ilman, että mitään joutuu kuolioon tai henkilölle itselleen aiheutuu hirveitä kipuja?

Vierailija
33/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:20"]

Ihmiskeho on kyllä ihmeellinen. Miten tuohonkin massaan, joka näyttää vielä ulospäin melko sairaalta, järjestyykin verenkierto ja solujen ylläpito jne. ilman, että mitään joutuu kuolioon tai henkilölle itselleen aiheutuu hirveitä kipuja?

[/quote]

Kysytkö sinä tosissasi?? Linkin kuvassa olleella ylipainoisella naisella on todennäköisesti jatkuvasti ihotulehduksia poimuissa. Ja kyllä ne kuolioonkin voivat mennä. Kipuja todellakin on, asennon vaihtaminen on vaikeaa ellei jopa mahdotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän