Sanokaa kaksiosaisia tytön nimiä
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:49"]
Mä en taas kerran voi ymmärtää kaikkia ihmisiä. Mun fiksu kommentti saa alapeukkuja ja tällaiset kuin Kaino-Orkkuli, Kusi-Kerttu, Pissa-Liisa ja Pillu-Maria saavat yläpeukkuja. Kyllä on ihmisillä taas hauskaa ja niin fiksut jutut että.
[/quote]
Tämä on huumoripalsta. Mene sinä keskustelemaan asiallisesti vaikka tiukkistätien keskustelukerhoon.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:49"]
Mä en taas kerran voi ymmärtää kaikkia ihmisiä. Mun fiksu kommentti saa alapeukkuja ja tällaiset kuin Kaino-Orkkuli, Kusi-Kerttu, Pissa-Liisa ja Pillu-Maria saavat yläpeukkuja. Kyllä on ihmisillä taas hauskaa ja niin fiksut jutut että.
[/quote]
Tämä on huumoripalsta. Mene sinä keskustelemaan asiallisesti vaikka tiukkistätien keskustelukerhoon.
[/quote]en ole tuo aiempi ihmettelijä. Mutta kiinnostaisi tietää onko jossain tuo tiukkistätirn keskustelukerho? Alkaa mennä tämän palstan jutut niin pahasti yli ja liian usein.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:49"]
[/quote]
[/quote]
Mun mielestä keskusteluissa joissa kysytään neuvoa, apua ym. tarkoitus ei ole olla huumorillinen. Sellaset keskustelut, joissa huumori - ja kunnon sellainen - on sopivaa, mulla ei oo mitään sitä vastaan.
T. 21vuotias, jolla on tarpeen tullessa kukkahattu päässään ja joka osaa oikeassa tilanteessa soittaa suutaan ja nauraa
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:49"]
[/quote]
[/quote]en ole tuo aiempi ihmettelijä. Mutta kiinnostaisi tietää onko jossain tuo tiukkistätirn keskustelukerho? Alkaa mennä tämän palstan jutut niin pahasti yli ja liian usein.
[/quote]
Ihanaa, että joku on samaa mieltä :)