Missä oululainen voi syödä pizzaa?
Vaihtoehdot näyttävät olevan mafiapizza tai halalpizza, eikä kumpikaan oikein innostaisi.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Santa Marian entine omistaja irakilainen Kusay Sherifi On tuomittu ehdolliseen vankeuteen ja liiketoimintakieltoon. Maksettavaa 250 tuhatta,
Varmaan maksaa ja kamelit lentää.
paikallislehti on vaiennut tästä "yrittäjästä"
Vierailija kirjoitti:
Hän voi matkustaa esimerkiksi Tampereelle. Täällä on paljon pizzerioita, kuten Luca tai Napoli. Niissä myydään pizzoja myös oululaisille.
Oululainen ei jaksa jonottaa.
Vierailija kirjoitti:
Paras pizzeria Kempeleessä, ei pitkä matka Oulusta.
Itse asiassa kaksi paikkaa: la festa ja istanbul.
Mites verojenmaksu?
Kusay Sherifi tuomittiin vasta ehdolliseen vankeuteen ja 250 000 korvauksiin. Varmaan maksaa takaisin joo joo.
Piti santa Maria pizzeria Tuirassa.
Vierailija kirjoitti:
Paras pizzeria Kempeleessä, ei pitkä matka Oulusta.
Itse asiassa kaksi paikkaa: la festa ja istanbul.
Kempeleessä Lähin pizza ja Kippari myös.
Jos haluan omaan makuuni hyvää pizzaa hakea, niin DaMaxiin menen. Harvoin kuitenkaan olen mistään oikeasti ala-arvoista pizzaa saanut ja sekin on ollut yleensä ihan arpapeliä. Liekö eri päivinä eri kokki askartelemassa, että siitäkin riippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluko Da Mario siihen mafiaan?
DaMarion pizzat on hirveitä, vaikka kaikki kehuukin sitä paikkaa. Lisäksi ainut paikka, jossa oli se kuuluisa karva siellä pizzalautasella.🤮🤮🤮🤮
Paskkka paikkaakonkassa nyt
DaMarion pizzat on hirveitä, vaikka kaikki kehuukin sitä paikkaa. Lisäksi ainut paikka, jossa oli se kuuluisa karva siellä pizzalautasella.🤮🤮🤮🤮