Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päättyneen liiton kihla- ja vihkisormukset...

Vierailija
07.08.2015 |

Minulla on siis edelleen kihla- ja vihkisormukset liitosta, joka päättyi vajaat 4 vuotta sitten. Exälle jäi myöskin omansa, mutten tiedä, mitä hän on niillä tehnyt.

En koe tarvetta sormuksia hävittää enkä edes myydä, mutta onko kornia/sopimatonta antaa ne esim. tyttärelleni käytettäväksi, kun hän on isompi?

Lisäksi toinen vähän tätä sivuava kysymys: sain mieheltäni lahjaksi sormuksen jokaisen lapsen synnyttyä eli siis kolme. Keskimmäisen sormus on ikäänkuin kopio silloisesta vihkisormuksestani. Käyttäisitkö sinä tuollaista sormusta yhä, erottuasi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti aikoinaan teetti omasta kihlasormuksestaan todella kauniin riipuksen:) noita kolmea sormusta pitäisin vielä, kaunis ajatus että jokaisesta lapsesta sormus. Ajattele niiden merkitsevän lapsia älä exmiestäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä lapsillesi. Heidän mennessä naimisiin kullan voi sulattaa ja voivat teetättää mieleisensä vihkisormuksen. Jos on timantteja, nekin voidaan upottaa uuteen koruun uudestaan. 

Vierailija
4/4 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en henkilökohtaisesti käyttäisi enkä antaisi tyttärille. En tiedä tarkotitko muuten vain käytettäväksi vai esim. vihkisormuksesti, mutta jotenkin ei sovi kumpaankaan käyttöön.

Eli itse säilöisin joko muistona korulippaassa, jolloin lapseni ne perivät tai vaihtoehtoisesti muokkauttaisin niistä jotain uutta ja nykyiseen elämäntilanteeseen sopivaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän